Isnin, 29 Ogos 2016

Video PANAS ~ Bukti Duit Masuk Akaun Najib..!


Kertas takkan mampu membungkus api..!
Layan..


Mana mahu lari???

Bekas Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin mendakwa hampir RM1 bilion telah berada dalam akaun bank peribadi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, sebelum kemasukan RM2.6 bilion dilapor secara meluas.
Najib mendakwa AS$ 681 juta yang diterimanya pada Mac 2013 adalah sumbangan daripada ahli keluarga diraja Arab selepas dihebahkan pada Julai tahun lepas.
Muhyiddin berkata beliau mendapat tahu mengenai deposit yang diterima sebelum 'derma Arab' itu selepas peguam negara ketika itu Tan Sri Abdul Gani Patail berkongsi maklumat dengannya.
"Sah tuan-tuan. Saya tengok, waktu peguam negara itu ialah Gani Patail. dia tunjuk dengan saya, macam saya nak pengsan ada duit banyak itu dalam akaun Datuk Seri Najib.
"Tengok duit masuk akaun peribadi. Sebenarnya disebutkan peguam negara dahulu, sebelum dia juga nasibnya sama macam saya dipecat, dah ada hampir RM1 bilion dalam akuan Datuk Najib sebelum itu.
"Jadi semua yang disebutkan hampir RM4 bilion dalam akaun perdana menteri. Kamu percaya tak," soalnya dalam satu ceramah di Ketereh, Kelantan semalam.
Rakaman video ceramah itu dimuat naik di TV Gerakan Harapan Baru dan KiniTV.
Muhyiddin berkata beliau hampir pengsan selepas melihat angka-angka dalam akaun bank peribadi Najib.
Dakwaan Muhyiddin dilihat menyokong laporan ABC Newsyang berpengkalan di Australia pada Mac yang meletakkan angka dalam akaun bank Najib berjumlah AS $ 1.051 bilion (RM4.2 bilion) berdasarkan penyata bank.
Menurut laporan itu, sebelum deposit RM2.6 bilion daripada Tanore Finance, Najib juga menerima AS$ 120 juta daripada Blackstone Asia Real Estate Partner Ltd (BVI), AS$ 80 juta dari Kementerian Arab Saudi dan AS$ 75 juta daripada Putera Faisal bin Bandar Al Saud.
Jabatan Kehakiman (DOJ) Amerika Syarikat juga menekankan beberapa deposit tidak disebut atau didedahkan dalam laporan ABC News, termasuk tambahan sebanyak AS $ 10 juta pada 23 Februari 2011 dan AS$ 10 juta pada 13 Jun 2011 dari Putera Faisal yang dirujuk sebagai "pengasas bersama PetroSaudi".
Tambahan AS$ 5 juta pada 30 Oktober 2012 dan AS$ 25 juta pada 19 November 2012 juga datang dari Blackstone Asia Real Estate Partner Ltd (BVI), menurut DOJ.
Ini meletakkan jumlah keseluruhan sebelum deposit RM2.6 bilion pada AS$ 325 juta, atau di bawah RM1 bilion berdasarkan kadar pertukaran pada tahun 2011 dan 2012.
DOJ mendakwa deposit daripada Tanore Finance, Blackstone Asia Real Estate Partner Ltd dan pengasas PetroSaudi berasal daripada 1MDB. DOJ banyak memberi fokus kepada jejak wang melalui sistem kewangan AS.
Najib menafikan salah laku dan berkata beliau tidak pernah mengambil wang rakyat untuk kepentingan peribadi. Peguam Negara, Tan Sri Mohamed Apandi Ali juga membersihkan perdana menteri daripada sebarang tuduhan salah laku.
Muhyiddin dipecat sebagai timbalan perdana menteri pada Julai tahun lepas.
Muhyiddin mendakwa beliau dipecat selepas menentang isu kemasukan wang berkenaan ke akaun perdana menteri. Pemecatannya kebetulan sama dengan penyingkiran peguam negara waktu itu, Tan Sri Abdul Gani Patail.
Lu Fikir La Sendiri!!!

47 ulasan:

  1. Sedap dengar TS Muhyiddin cakap dengan lantang Najib curi duit 1MDB.

    Sedap tengok dia sentiasa buat Roadshow menerangkan kpd rakyat dan pengundi pasal Najib Seleweng 1MDB dan songlap berbilion Ringgit duit masuk akaun bank dia, anak tiri dia, kroni dia Taek Lo dll.

    BalasPadam
  2. Aku percaya bila Parti Pribumi Bersatu Malaysia di luluskan pendaftaran nya, akan lebih pesat lagi kegiatan Roadshow itu.

    Aku syorkan mereka gunakan perkhidmatan mahasiswa2 dan mahasiswi2 untuk pergi ke kampong2 dan kawasan kawasan yang ramai rakyat menderita hidup kena bayar GST dan harga barangan naik.

    Ramai yang bersemangat seperti di demo #Tangkap MO1 yang lalu. Buat door-to-door campaign menerangkan penyelewengan dan pengsonglapan wang 1MDB itu. Dan juga dasar dasar kerajaan Najib yang ketepikan hak dan kepentingan Melayu, senyapkan DEB, kasi biasiswa kpd kaum yang terkaya di negara ini dah berpuluh tahun yang ada beratus jutawan mereka kasi derma untuk biasiswa dsb nya.

    BalasPadam
  3. Mesti mulakan kempen PRU14 sekarang. Paling maksima pun dah tak sampai 2 tahun lagi.

    Kena bina organisasi jentera pilihanraya Parti Bersatu itu. Aturkan derma yang genuine - bukan tipu macam Najib buat - untuk membiyayai kempen PRU14 itu.

    BalasPadam
  4. Brape mau pusing ini video laaaa... brapa ratus kali mau recycle posting la... dah basi... bukti..? Elek.. DoJ dan FBI dah tangkap ka blom..? Elekk
    Sgpore dah rampas dah sita..? Elekk. ..
    Swiss dah ambil action rampas dan sita asets.? Elekk
    Duit rasuah dah berpuluh juta bagi DoJ dan FBI suruh buat kirja ... lain disuruh lain yg dibuat.. aleutooo punya DoJ...FBI bila lagi... bila ...bila nih.?
    madey kutty tggu masa nak goll ari ari kirja alih tiang gol...
    Medey kutty krna bodo bangang dng DoJ dan FBI...
    kah kah kah... madey kena bodoh... kah kah kah.. sllu Medey bodohkan orang kah kah kah.. skg dah nak mati medey kena bodoh plak kah kah kah kah...bodo..bodooo...kah kah kah...

    BalasPadam
  5. Pekakkah rakyat melayuku dalam umno
    Butakah ilmuan melayuku dalam umno
    Bisukah agamawan melayuku dalam umno

    Pemimpin Melayuku umno bila bercakap suka berbohong
    Pemimpin Melayuku umno bila berjanji suka mungkiri
    Pemimpin Melayuku umno bila diberi amanah suka khianati

    Bangsaku dalam umno suka kuasa dan rasuah
    Bangsaku dalam umno tak kesah halal dan haram
    Bangsaku dalam umno suka sanjungan dan puji-pujian
    Bangsaku dalam umno tak kesah cemuhan dan penghinaan

    Hinanya melayuku sebab umno dah berubah
    Hinanya melayu dan agamaku sebab agamanwan umno tak ambil kesah
    Hinanya rakyat negaraku sebab umno untuk individu
    Hinanya negaraku negara kleptocracy

    HIDUPLAH MELAYU DALAM KEHINAAN


    BalasPadam
    Balasan
    1. Sokong pendapat di atas. MELAYU HIDUP DALAM KEHINAAN kerana kelakuan dan dasar2 kerajaan Najib.

      Dah di hina hingga di luar negara. Satu dunia dah tahu pasal Najib seleweng dan songlap duit 1MDB.

      Dia mesti di lingkupkan di PRU14.

      Padam
  6. Sediakan kertas penerangan (leaflets) yang boleh di tinggal di pintu2 rumah atau di peti surat di luar rumah dsb nya.

    Ini mustahak sebab Parti Bersatu takda akses ke media kerajaan saperti RTM, TV3, Utusan dll.

    Kertas penerangan yang berlain, bertukar berita, macam surat khabar.

    Tak cukup tenaga, buat hantaran di kawasan2 yang terpilih yang majoriti menang di PRU13 dulu tipis.

    BalasPadam
  7. Balasan
    1. AKAL JING JIBO ADA DALAM BONTOT NYA

      Padam
    2. jing...orang takut bini tak layak komen laa jing...tgk jibo tu mana ada dia nafi salah laku..diam aje tak komen apa..tup tup halilintar tup tup nak jatuhkan saya bertanding dlm pemilihan umnuk...kau tak layak komen apa pun jing..jilat jibo je lah...

      Padam
  8. Kertas tak mampu bungkuzzz api kah kah kah.. medey kutty tak mampu bungkus FBI kah kah FBI plak yg bungkuzz Mddey..kah kah.. Api tak bungkuzz medey kah kah.. medey yg krna bungkus dng medey nnti pasal penupi dan pembelit..kah kah.. si penupu medey nak bungkusss dahhh kah kah... last medey kena bungkuzz dng kain kapan... api penipu nak bungkus medey kah kah... bila lagi laaa.... bila mau actionn... cakap lebih gebang2 lebih.. api PRU 14 tggu masa bakoo dan akan bungkuzzzz Parti Bersatu kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini komen banyak kah kah kah ki ki ki mesti Jing Jibo. Yang CV nya seperti berikut -

      Anjing Jibo

      Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia.

      Bola yang kecut sebab Jing Jibo ni dah tua. Masuk sini pagi petang siang malam, walau pun pukul 2-3-4 pagi. Menipu, membohong, memfitnah. Dah tua baka tapi otak budak kecik. Itu pasal apa yg dia cakap selalu nya mcm bebudak.

      Anjing Jibo ini gunakan berbagai mode, cara, gaya bahasa, nada bercakap. Kekadang guna mode bertitik ... kekadang mode bebudak kikiki, hahaha, hehehe, puiiii, (terakhir ini Warghh kaahh kaahhh kaaahhhh pulak), kekadang serius, bahasa tinggi sikit. Terakhir ini, banyak memantun macam kartun.

      Tapi pada umum nya - terutama nya bila dia dah tak tahu nak response atau meradang - dia mengarut dan mencarut. Dia di kasi makan dedak, takda melukut yang ada habuk beras sikit pun, takda zat, tak membina otak nya. Pengtahuan nya cetek, selalu nya bodoh, bangang, bongok, bingong, bingal, baghal.

      Kita teruskan balas, bidas, sebat, belasah, hentam, tibai, kritik, kutuk, ketuk, sekel, pelangkong, kentot dan tahikan dia. Itu saja cara nak deal dengan dia.

      Pada masa masa nya, jangan pedulikan dia, pulaukan dia.

      Padam
    2. Jika dia banyak menyakitkan hati dengan kah kah kah dan ki ki ki, mesti boleh keluarkan CV dia untuk menyakitkan hati dia kembali.

      Dia mesti sakit hati bila CV dia di keluarkan. Kekadang meletop terus maki hamun dan mencarut.

      Penting nya, pembaca2 Putra M ada ramai dan ramai yang pembaca baru yang belom tahu siapa Jing Jibo itu.

      Padam
  9. Hangpa carilah berapa ribu mahasiswa/siswi pun, aku tau puak2 bukan pernah daftar sebagai pengundi pun

    BalasPadam
    Balasan
    1. kau pun sama jing...jilat jibo aje pas tu meroyan release tensen..kat rumah asik kena ketuk ngan bini.

      Padam
  10. "Dakwaan Muhyiddin dilihat menyokong laporan ABC News yang berpengkalan di Australia pada Mac yang meletakkan angka dalam akaun bank Najib berjumlah AS $ 1.051 bilion (RM4.2 bilion) berdasarkan penyata bank."

    Sebenar nya bukan "dakwaan" lagi Sebab dah di kata demikian oleh Gani Pattail, Peguam Negara di masa itu, yang melihat penyata2 bank akaun yang SPRM/ PDRM perolehi dalam siasatan mereka.

    Dan ABC News dapat malumat dari punca mereka sendiri. Bank Australia, ANZ Bank, pegang saham AmBank yang kelolakan berbilion Ringgit wang di terima dan di masukkan ke dalam aakaun Najib.

    AmBank di denda dek Bank Negara Malaysia sebanyak RM56 juta sebab melanggar peraturan berkaitan dengan nya, jadi AmBank perlu memberi keterangan sepenuh nya kpd rakan kongsi nya ANZ Bank itu. Di situ lah punca malumat ABC News.

    Itu semua boleh di percayai, malumat tulin.

    BalasPadam
  11. Saya nak tanya, anda percaya mufti perak dan pahang??

    Saya langsung tak percaya....maaf.

    Saya percaya guru agama saya dulu2 dari mufti berdua di atas.

    ?........sigh

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mufti yang takut kena bahana "tangan ghaib (hidden hands - istilah bekas Timb Pengarah Cawangan Khas Polis) mesti keluarkan pendapat/ fatwa yang mirip kpd kepentingan Najib.

      Najib berhentikan kerja Peguam Negara Gani Pattail serta merta tanpa notis dan sebab munasabah. Dia tukarkan tempat kerja pegawai pegawi tinggi SPRM dan PDRM yang menyiasat 1MDB dan RM2.6 bilion (jumlah yang di ketahui setakat itu) dalam akaun bank Najib.

      Bedebah dia. Saya tak mintak maaf kata begitu. Pusat Rujukan Persuratan Melayu @ DBP kata bedebah makna celaka. Dan celaka makna malang. Memang Najib bawak banyak malang kapada negara ini dan rakyat nya.

      Padam
  12. Kerajaan menguruskan 1MDB kita tengok banyak cubaan pengkhianat dan pembangkang nak menhancurkan perniagaan 1MDB ini..hingga TAK DAPAT nak disinaraikan di BSKL..rakyat dah faham itu pasal kita tetap sokong kerajaan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini komen Jing Jibo juga.

      Potongan dari CV dia -

      "Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia."

      Padam
    2. 1mdb meniaga apa jing... buat hutang beli ipp harga tinggi. berapa ramai pekerja 1mdb ada jing...yg rakyat paham sbb jadah ni rakyat tanggung hutang kena gst..jing jibo bodoh..fakta mana

      Padam
    3. Najib pakar mark-up harga barang terpakai untuk menipu. Stesyen janakuasa yg dah putus darah dibeli dgn harga jauh melambung tinggi dari harga pasaran sebenarsebenar untuk diklepetokrasi. Rosmah yg dah 2X terpakai pun diperolehinya melalui bail out/tebus talaq dgn kadar jutaan ringgit.

      Padam
  13. biar apa demo nak kata ,kenyataannya kerajaan UMNO lebih baik dari kerajaan pembangkang yg terus biarkan LIM GUAN ENG yg dah jelas RASUAH di biarkan BERKUASA ..MEMALUKAN.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini komen Jing Jibo juga.

      Potongan dari CV dia -

      "Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia."

      Padam
  14. MELAYU HAPRAK..Mereka takut dengan kafir tapi biadap dengan pemimpin Islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini komen Jing Jibo juga.

      Potongan dari CV dia -

      "Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia.

      Padam
  15. Hashim hassan,

    Apakah perniagaannya? Buktikan.....

    Melayu jangan senang dibodohkan. Nasib ari tu jadi disenaraikan. Kalau jadi hancur....sebab perniagaan menipu.

    BalasPadam
  16. Hashim hassan,

    Sapa takut dengan kafir?

    Melayu bongok seperti anda defend najib penyamun adalah.......

    BalasPadam
  17. Jing Jibo memang lah bodoh bangang keluarkan tulisan di atas nih. CV dia kata begitu -

    Anjing Jibo

    Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia.

    Bola yang kecut sebab Jing Jibo ni dah tua. Masuk sini pagi petang siang malam, walau pun pukul 2-3-4 pagi. Menipu, membohong, memfitnah. Dah tua baka tapi otak budak kecik. Itu pasal apa yg dia cakap selalu nya mcm bebudak.

    Anjing Jibo ini gunakan berbagai mode, cara, gaya bahasa, nada bercakap. Kekadang guna mode bertitik ... kekadang mode bebudak kikiki, hahaha, hehehe, puiiii, (terakhir ini Warghh kaahh kaahhh kaaahhhh pulak), kekadang serius, bahasa tinggi sikit. Terakhir ini, banyak memantun macam kartun.

    Tapi pada umum nya - terutama nya bila dia dah tak tahu nak response atau meradang - dia mengarut dan mencarut. Dia di kasi makan dedak, takda melukut yang ada habuk beras sikit pun, takda zat, tak membina otak nya. Pengtahuan nya cetek, selalu nya bodoh, bangang, bongok, bingong, bingal, baghal.

    Kita teruskan balas, bidas, sebat, belasah, hentam, tibai, kritik, kutuk, ketuk, sekel, pelangkong, kentot dan tahikan dia. Itu saja cara nak deal dengan dia.

    Pada masa masa nya, jangan pedulikan dia, pulaukan dia.


    Tanpa Nama28 Ogos 2016 7:01 PTG
    6.34 jika undang2 ISA zalim yg disebut oleh Tajudin, fikir lah juga ekonomi yg berkembang, pembangunan yg pesat membangun, pelajaran anak bangsa perkhidnatsn kesihatan rakyat bertaraf dunia.

    Jika undang2 ISA itu zalim, tanyalah mat sabu, mahfuz dan lim kit siang yg pernah dikenakan tahanan ISA, adakah ianya zalim?

    Mereka semua boleh menerimanya dengan hati terbuka.


    Tanpa Nama28 Ogos 2016 7:40 PTG
    Tajudin tu bodoh. Macam Nawawi MP Langkawi jugak bodoh. Itu lah jenis MP Malaysia. Bukan buat research pun. Malas nak google pun. Main makan elauns MP buta saja. Bikin malu bangsa dan negara aje.

    Balas

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagus lah keluarkan komen2 itu semua lagi. Supaya mengetuk kepala Jing Jibo itu bertalu talu. Dan boleh masuk dalam otak dia, if he (it) has any.

      Padam
  18. Saya memang biadap dengan pemimpin islam bernama najib penyamun dan dengan orang melayu islam yang defend dia.

    Najib tak takut dengan kafir?????? Abis tu dengar kata jho low...ape???????

    BalasPadam
  19. Semangat penuh orang yang ingin Bersatu. Belum diluluskan udah ramai peminat. Belum ada biro IT tapi mereka dah bergerak secara sukarela. Kalau 2 ribu mahasiswa dah tunjukkan kesepaduan untuk protes maknanya ia soladiriti menyokong perjuangan ayahanda Tun M.
    Bersatu sahut cabaran DSN untuk memilih cara demokrasi. Maka diPRU 14 nanti sokongan undi bersatu adalah kayu pengukur perjuangan mereka.
    Keramatkah UMNO lagi?

    BalasPadam
  20. Untuk hashim hassan dan mereka yang fikiran sealiran dengan tajuddin dan hassan nawawi

    Isu sebenar adalah najib salah guna kuasa, menipu orang melayu islam dalam dan luar umno dan rakyat semua dengan pertolongan jho low ( cina) dan cuba dikaburi oleh arul (indian).....nampak tak??????

    Apakah jasa najib?

    BRIM - lebih banyak keburukkan dari kebaikkan
    Guna Duit 1MDB hantar imam2 pergi haji - bersihkah duit hutang?

    Yang lain2 semua lebih kepada merosakkan rakyat dan negara....


    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju dan sokong pendapat 9:39 PG.

      Najib is a wash out. Perkataan celaka memang tepat untuk dia - dia memang bawak malang kpd negara dan rakyat. Mesti di ganti atau di lingkup di PRU14.

      Padam
  21. Bukti dah ada

    Doj tunggu apa lagi?

    Terhegeh hegeh buat kerja mcm beruk Uganda pencen kena paksa panjat pokok kelapa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Depa tunngu hang mampuih. Amacam, bila hang nak mampuih? Cepat cepat noooo

      Padam
  22. Tanpa Nama 10.25

    Anda beruk uganda kah? Dah pencen? Hanya beruk uganda kenal beruk uganda yang lain....ye tak?

    Kalau beruk uganda tak tahu ptosedur mahkamah, stfu.

    Bukti memabg dah berguni2.....bukan fitnah....faham fitnah????

    DoJ tunggu ikut prosedur. Setelah claim di fail, kena tunggu orang yang dituduh file challenge untuk menidakkan apa yang dituduh. Pas tu baru fix hari perbicaraan. Bukan kerja macam najib...semua nak disamun, dirembat dah kena tangkap habis guna kuasa untuk lindunginya. Beruk2 uganda barangkali tolong ke?

    Kalau reza, jho low dan 2 lagi arab muslim penipu macam najib tak challenge....senang cerita...harta dirampas.....yes yes yes.

    Dan lagi saman jenayah masuk pula. Masa dan ketika itu beruk2 uganda akan ngelabah nak bantu najib termasuk tieku denan, nazry, hassan nawawi, tajuddin dan mereka se-otak. Sayang thousand tines sayang itu mahkamah US. Hakim bukan lantikan najib, AG bjkan lantikan najib, polis malaysia bisu, ahli kabinet kayu akan mula rapuh, ada yang mintam tukar batu atau besi....hahaha

    Pas ni, tulis lah wahai cai2 najib.......who has the last laugh


    BalasPadam
    Balasan
    1. Nak kata - aku rasa perkataan "Pas ni" di ataigh tuh tarak kaitan dengan parti PAS. Ha nya kata kata pendek untuk "Lepas ini".

      Nak sebut lagu tuh sebab mungkin PAS nak kerjasama dgn Parti Pribumi Bersatu tumbangkan Najib di PRU14.

      Padam
  23. Jing Jibo dah mampossss. Nyawa kucing dia pun dah habis. RIP, Jing.

    BalasPadam
  24. Pahlawan bugis memang sudah terdidik untuk menyamun. Kalau tak menyamun, Maka bukanlah ia pahlawan bugis. Tunggu berita selanjutnya. Dari DoJ, SPRM, peguam negara. Apa perkembangan sebelum pru14...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan pahlawan Bugis - Lanun Bugis.

      Padam
  25. Hashim hassan dan orang2 yang sekapal,

    Mufti pahang kata demo tangkap MO1 bercanggah dengan islam. Benarkah?

    Kalau begitu, mencuri, merompak dan menyaman tak bersalahan dengan agama kita?? Ini demo bukan tangkap lagi......

    On the same ground, menangkap orang islam berkhalwat atau tak puasa bersalah dengan agama juga ke?

    Khalwat - haram?
    Tak puasa - haram?
    Mencuri, merompak, menyamu - haram?

    Itulah saya kata mufti pahang saya tak dapat terima. Ustaz saya mencuri haram. Menangkap pencuri haram.....pelik

    BalasPadam
    Balasan
    1. Merompak, melanun lagi besar haram. Memang Haramjadah Jibo tuh.

      Padam
  26. kih kih kih....muhyiddin hantam pantat jubor Niki,,,,boleh percaya kah?

    Mahathir pukimak haramjaddah, Mahazalim Mahacelaka Mahasial MahaPenipu, mahalanun perompak...pukimak mamakkutty kata dia memang pukimak .. macai semua sokong setuju...

    kih kih kih..., boboi botak tak da akal tuuh nak jadi PM> kih kih kih...

    Tak da orang lain kaaa... gantilah najib dengan orang yg lebih baik drp geng geng di atas...

    kalau semua penipu, semua zalim, semua jahat, siapa yg layak? cepat cepat bukak parti baru...

    kalau tak ada..sudah laa... semua yg jadi pemimpin memang cam gitu... time aku aku hantam.. time kau kau hantam..

    kita tulis komen sampai bila bila..

    keadaan tetap sama jer...

    mahathir tetap mahazalim, mahacelaka, mahasial, mahapukimak, mahafiraun, BABI lagi mulia drp Mahathir...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Inilah contoh terbaik melayu barangkali beragama islam yang telah dibohongi, dimungkir janji dan dikhianati.

      Mintak tolong jangan sumpah seranah.....nak marah tak per, nak geram tak per.......

      Padam
    2. Bagus lah kamu setuju "gantilah najib ..."

      Sama ada "orang yg di atas" lebih baik ke tidak, biarkan pengundi dan rakyat menilai.

      Yang penting Najib goes. Actually, he's a gone case already. Ha nya coba gunakan kuasa, kumpulkan segala kuasa yang dia boleh. Hingga nak rampas kuasa YDP Agong bagi declare Emergency, kata Tun M.

      Tapi YDP Agong ada 30 kes atau keadaan yang dia boleh ambil tindakan tanpa nasihat dari Perdana Menteri. Termasuk istiharkan dharurat di seluruh negara, kata Tun M lagi.

      Padam
    3. 12:21 PTG tuh Jing Jibo puji komen dia sendiri di 12:02 PTG.

      kih ki kih nya mendedahkan dia Jing Jibo -

      Anjing Jibo ini gunakan berbagai mode, cara, gaya bahasa, nada bercakap. Kekadang guna mode bertitik ... kekadang mode bebudak kikiki, hahaha, hehehe, puiiii, (terakhir ini Warghh kaahh kaahhh kaaahhhh pulak), kekadang serius, bahasa tinggi sikit. Terakhir ini, banyak memantun macam kartun.

      Padam