Selasa, 16 Ogos 2016

PANAS ~ Arak Sebotol RM 100 Ribu..!


Dahsyat puak puak ni..! seorang janda terpaksa mencuri kerana nak beri anak makan rendang..! tapi puak tu???

Riza, Jho Low dan arak RM100k sebotol untuk DiCaprio


Dakwaan yang disebut dalam saman terbaharu termasuk sambutan jutaan ringgit di Cannes, arak champagne bernilai RM100,000 sebotol, trofi Anugerah Akademi milik Marlon Brando dan kapal pesiar mewah sempena Piala Dunia 2014.
Lebih AS$1 juta (RM4 juta) dibelanjakan untuk arak, kebanyakannya wain putih champagne AS$25,000 (RM100,000) sebotol, disebut dalam satu tuntutan tindakan kelas terhadap Red Granite Pictures, Riza Shahril Abdul Aziz dan Low Taek Jho (Jho Low).
Tuntutan dibuat bekas setiausaha politik kepada Tun Dr Mahathir Mohamad, Matthias Chang dan bekas naib presiden PAS, Datuk Husam Musa di mahkamah daerah Amerika Syarikat di New York pada Khamis.
Dibuat bagi pihak rakyat Malaysia, mereka menuntut ganti rugi dan pengembalian hartanah dan aset lain yang menurut mereka dibeli menggunakan wang yang dilesapkan daripada syarikat milik kerajaan, 1MDB.
Tuntutan itu mendakwa wang yang dipungut melalui tawaran bon oleh 1MDB digunakan untuk membiayai Red Granite, yang membiaya filem Wolf of Wall Street. Penghargaan diberikan kepada Jho Low dalam penutup cerita itu.
Red Granite diasaskan Riza, yang juga anak tiri kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, pada 2010 bersama kawan, Joey McFarland.
Tuntutan itu mendakwa Red Granite dilancarkan dengan suatu sambutan tepian pantai mencecah juta dolar di Festival Filem Cannes di Perancis pada 2011, siap dengan bunga api dan persembahan oleh artis hip-hop Kanye West dan Pharrell Williams.
Lebih AS$150 juta (RM602 juta) wang 1MDB dipercayai disalurkan ke usaha niaga Red Granite, dakwa tuntutan itu.
Ia mendakwa Riza, Jho Low dan McFarland tahu Red Granite tidak dibiayai pelabur yang sah, sebaliknya dengan wang yang diperoleh secara gelap.
Antara lain, tuntutan mendakwa mereka membelanjakan wang untuk:
  • poster wayang Metropolis tahun 1972, bernilai lebih AS$1 juta (RM4 juta);
  • sambutan hari lahir Leonardo DiCaprio pada Ogos 2012, dengan lebih AS$1 juta dibelanjakan untuk arak, kebanyakannya wain putih champagne berharga AS$25,000 (RM100,000) sebotol.
  • trofi Anugerah Akademi 1955 milik Marlon Brando untuk kategori Pelakon Terbaik, dilaporkan bernilai AS$600,000 (RM2.4 juta);
  • sambutan malam tahun baru di Australia dan Las Vegas pada 31 Disember 2012, termasuk penyewaan sebuah jet peribadi untuk kegunaan eksklusif;
  •  Riza, Jho Low dan DiCaprio pergi makan angin ke Brazil sempena Piala Dunia 2014, dan tinggal di kapal pesiar sewaan sepanjang 482 kaki bernama Topaz.
Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat (DoJ) pada 20 Julai berkata lebih AS$3.5 bilion (RM14 bilion) dilencongkan daripada dana 1MDB yang diasaskan Najib pada 2009 selepas mengambil alih tampuk pemerintahan.
Tuntutan sivil AS itu mahu merampas AS$1 bilion (RM4 bilion) aset yang didakwa digelapkan itu dan dipindahkan ke Amerika Syarikat melalui syarikat kosong (shell companies). Aset termasuk rumah-rumah agam di Beverly Hills, hotel, emper-emper di New York, pesawat jet peribadi, beberapa hasil seni, dan aset-aset lain.
DoJ juga mahu merampas perolehan masa depan filem Wolf of Wall Street, yang dilaporkan meraih AS$390 juta (RM1.5 bilion) di filem terlaris (box office), dan masih menerima royalti daripada televisyen dan sumber lain.
DoJ turut mendakwa kesalahan dilakukan sepanjang tempoh empat tahun dan melibatkan beberapa individu, termasuk pegawai warga Malaysia dan rakan-rakan mereka, yang bersekongkol untuk melencongkan berbilion dolar daripada 1MDB secara tipuan.
Ia menamakan Riza, Jho Low dan pegawai kerajaan Abu Dhabi Khadem al-Qubaisi dan Mohamed Ahmed Badawy Al-Husseiny.
Ini ke yang dinamakan wasatiyah???
Lu Fikir La Sendiri!!!

73 ulasan:

  1. Baru la layak digelar pahlawan islam, pemimpin anugerah tuhan, benteng islam ahlussunnah wal jamaah dimalaysia.
    Aku tabik dgn bapa tiri paling mithali ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Gua teka lu nyindir tapi gua mahu hantam the point that Najib is far from being pahlawan Islam etc.

      Pahlawan Melayu pun bukan - berkajang boleh di tulis membuktikan nya. Pahlawan Bugis, "pendatang jugak", maybe lah.

      Tapi pasal botol membotol bagi orang yang diam 8 tahun di Englaaaaand, pompuan dsb nya tuh, dah boleh jangka lah.

      Kait dengan ini, Atan Toya amacam? Mana Jing Jibo nak sekel pala dia sikit nih.

      Padam
    2. Tun M dah discharged from IJN petang semalam.

      Jing Jibo masuk. Spital biasa je. Tak dapat tempat di IJN.

      Kojol dia tuh nampak nya. Tak sian. In politics and in war tarak sian.

      Padam
    3. Baru Sekarang tunjuk muka, tun m hanya pandai arahkan orang je, Cuba tun m turun ke us itu tujuk bukti najib ambil duit ADA berani di mahkamah us,, saman itu bukanya unsur jenayah ia

      Padam
    4. Si bodoh cakap tak senonoh di 2:59 PTG.

      Tau bahawa Jibo takda bola nak pergi ke Mahkamah, ngata Tun M pun tak berani. Bodoh tak tahu bahawa Tun M dah banyak kali pergi ke Mahkamah, sebagai saksi pun.

      Padam
  2. AS memang baik, ikhlas, jujur, adil, suka tolong terutama negara negara Islam.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Us Baik untuk kaut kekayaan orang Islam, ikhlas, jujur, adil, suka tolong terutama negara negara Islam. Hanya bodohkan orang je, tak payah bohong kita orang ini.

      Padam
  3. Enjoy gila tu beb! Champagne. Perempuan, kapal layar mewah.. Sambil menikmati matahari terbenam. Dunia ana yg punya lah katakan. Macai dapat apa ye?. Kutip sampah sarap lepas party!.

    BalasPadam
  4. Masa cak kun cak jolo...reza.. arap..paris..kaprio dll pesta cak kun chak tu PM ade ke x ade..? Bukti pic PM ada cak kun chak ade...pic ade...

    bila nak saman daaa... bila nak sita daaa...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mengarut le kau, Jing. Aku ingat kau dah mampossss tadi.

      Padam
  5. Si Cina Babi (ada org Cina yang mengata depa no hal di panggil babi sebab depa suka makan daging babi) lain cerita tapi si Islam (betul ke?) anak tiri Jibo, Reza Aziz tu belanja gitu banyak untuk arak, pompuan dsb nya, astaghfirullah.

    Tak lama lagi Jing Jibo (kalau dia belom mati) akan kata aku maki hamun tapi sebut ayyat Qur'an. No sweat, sebab dia anjing gila.

    BalasPadam
  6. Kita minum dulu...agak berapa nilaii kentut jho lo dgn riza..,?

    BalasPadam
  7. Jap jap jap jap...dedak harami blum dapat lagi nih...

    BalasPadam
  8. Anon 1:12 ptg

    Maksud hang sita anu Najib ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oooooooo la la ... kalau yang nooo di sita, mengamuk le si Rozy. Meletop. Ngalahkan bom nuclear.

      Hell hath no fury kike Jibo scorned. By Rozy.

      Padam
  9. hadoi laa putra paria ooii.. xde citer spin bagus sikit ke dr spin level terkutuk gini. Yg beli arak tu kalo anak Madey Marina tu camne?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Arak yang Marina beli suroh mak bapak ko minom lepastu mantat dapat anak haram mcm ko lagi satu!!!

      Padam
    2. setuju dgn 301 PTG

      Padam
  10. NBOS-Strategi Lautan Biru Telah Menjimatkan Berbillion Kos

    PUTRAJAYA: Malaysia berjaya menjimatkan berbilion ringgit menerusi pelbagai inisiatif yang dilaksanakan di bawah Strategi Lautan Biru Kebangsaan (NBOS) sejak 2009, kata Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak.

    Pusat Transformasi Bandar (UTC), antara kejayaan NBOS, membantu kerajaan menjimatkan RM1.5 bilion dengan mengubah suai dan menyusun semula bangunan sedia ada yang kurang dimanfaatkan pada kos serendah mungkin, katanya.

    “Kerajaan menyediakan perkhidmatan baharu dan perlu untuk rakyat, dan menjimatkan wang. Malah, dengan tidak membina dari mula, kita menyelamatkan RM100 juta bagi setiap UTC,” katanya dalam ucapan pada Persidangan Antarabangsa Strategi Lautan Biru di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya di sini Selasa.

    UTC ialah pusat sehenti yang dibuka di seluruh Malaysia yang menyediakan pelbagai perkhidmatan di bawah satu bumbung dari 8 pagi hingga 10 malam, tujuh hari seminggu.

    Najib yang juga Menteri Kewangan, berkata 35.3 juta pengunjung memanfaatkan UTC antara Jun 2012 dan Julai 2016.

    Selain UTC, beliau berkata penugasan semula kira-kira 7,400 anggota polis di barisan hadapan keselamatan negara daripada tugasan di pejabat, turut menjimatkan sebahagian besar wang kerajaan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. NBOS telah menjimatkan berbillion kos... itu cuma in paper jer

      Yang Hard Cash.... Dana 1MDB diGELAPKAN BERBILLION USD aku ulangi BEBILLION2 USD... Ciak Boey Liao leh penyu!!!

      Padam
    2. menjimatkan sebahagian besar wang kerajaan, kata Jbo. Tapi dia dah songlap berbilion. Hamjadah punya kerja.

      Padam
  11. yg beli arak tu sapa?

    antara anak tiri dgn anak kandung yang menyeleweng Akidah, entah Tuhan mana yg di sembah.. apakah Kerala Tua tu kesah?

    Putra Paria ko xnk kupas pulak citer anak2 Madey.. why?? why??

    coz u are so bull-shit macai.. u takut nk ckp pasai najis2 yg dimakan anak2 Madey dgn duit haram selama 22 tahun!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada bukti??? Ada disiasat merata Dunia??? Ada?? Ada?? Ada??

      Takde kan?? Yang kata ada cuma Engkau sajer yakni Penggosok dan Pengkolom PELER LANUN BUGIS 1MDB ALTANTUYA BOTOXNYUTNYUT...

      Wahkahkahkahkahkahkah...

      Padam
    2. Najis Dedak haram hasil penyelewangan Duit 1MDB Berbillion2 USD oleh Lanun Bugis Mappadulung Kebunten Barang sekeper yang kau Badok tu pulak apa hal??!!!

      Padam
  12. -DAP Sedia Membantu Parti Baru Mahathir-


    DAP mengumumkan parti itu bersedia untuk menjalinkan kerjasama politik dengan mana-mana parti, termasuk parti baharu yang bakal ditubuhkan iaitu parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu).

    Setiausaha Publisiti DAP, Tony Pua berkata, jalinan kerjasama DAP dengan Bersatu adalah bersandarkan kepada keyakinan bahawa perjuangan parti baharu itu akan memperjuangkan agenda menegakkan keadilan di Malaysia, sifat yang sama diperjuangkan DAP.


    Din Pagoh sudah totok komunis.. hebat Mamak Kutty... ini yg kita maauuuu!

    kah..kah..kah..kah..

    sedangkan PAS yg sekian lama jadi BALACI pon DAPig pijak sepak gitu je.. ini kan pulak parto BOTOXX BERSATOOOOO.. ada ada dua tiga kerat bahlol2 tua yg mereput... campor sekor dua penyangak muflis..


    kah...kah..kah.. lu sudah kena laaa macaiii... lu manyak boloooh laaa!!

    lu join kapiaq harbi utk bunuh lu punya sama satu Agama.. lu manyak gilaa laa mahateyy!! hamlau laa lu mahateyy!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. "UNITED" Malay National Organisation sudah GOYANG!!!

      Wahkahkahkahkahkahkah.......

      Padam
    2. Termia kasih le mempropa kan DAP nak berkerjasama dgn parti Bersatu itu, Jing.

      Takda soal nak bunuh sesama agama di pihak Bersatu. Tapi Jibo nak khianatkan dan dengkikan bangsa Melayu. Ada rencana nya kalau nak.

      Padam
  13. Ewah PuteraAmerika nampaknya cuba bermain kasar
    Cerita pasal arak ni sebenarnya siapa ngko mau sasar
    Mirzan tokey arak San Minguel syarikat arak terbesar
    Cerita anak si Madey nii pasti membuat cai jadi gusar

    BalasPadam
    Balasan
    1. takda main kasar nya, Jing Jibo. Ha nya mengeluarkan berita yang telahn keluar di lain tempat. Termasuk di negara negara Islam, tercatit dalam dokumen mahkamah.

      Padam
  14. so mana gambar najib dengan botol arak tu?
    mana gambar najib dengan leornado?
    mana gambar najib kat piala dunia tu?
    mana gambar najib di las vegas dan australua serentak 31 dec 2012....boleh ada 2 tempat satu masa ek?
    mana mana mana....hanya gambar dgn family dan kapten kapal dgn joh lo.....hmmmm.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wi duit kt anak tiri blanje arak.
      Duit 1mdb.
      Dina jgn jdk bangang

      Padam
    2. DOJ/Switzerland/Singapura dan Negara lain tak perlukan gambar itu.

      Mereka dah rampas pon harta dari hasil penipuan 1MDB dan ada Bank di Singapura sudah di arah henti beroperasi!!!

      ITU SUDAH CUKOP FAHAM TAK BAHLOL BADIGOL TOLOL!!!

      Padam
    3. dina, kalau kau selak kain kau, ada kot. pahal kau tak senonoh simpan tu semua dalam kain kau. kau menanya dan cakap mcm pompuan gila.

      Padam
    4. Doj he.he.he dah rampas ke belum harta 1mbd ITU
      Dah rampas ke belum harta di EMI Dan Red Granite diamerika nampak pro-tun penipu
      Dulu macai protun cakap 7negara siasat 1mbd lepas ITU tukar jadi 4negara nampak macai protun penipu.
      Dah CAI protun jangan tipu orang lagi

      Padam
    5. Menipu Pantat LU!!!

      Anon 3:53 PTG jgn tidor di kelengkang Lanun Bugis Mappadulung kebunden Barang sekeper jer.

      Baca berita luar Negara... Singapura da rampas Harta Benda hasil penipuan 1MDB sebanyak SGD240 Million separuh daripada nyer SGD120 Million milik Brader Lanun Bugis ia itu Jho Lok.

      Bank BSI diarahkan berhenti serta merta.. Pegawainya sudah pon hadapkan ka muka pengadilan.. DBS dan Stanchart pon ada terbabit. Di lain Negara pon sama jugak.

      Ko ni banyak sangat gosok peler Lanun Bugis sampai tak sempat baca berita luar negara.

      Padam
  15. Memang sudah banyak disebat si Matdey sial durjana
    Dia kaut harta negara melalui kroni tokey besar China
    Songlap duiit bantu pelaburan Mirzan anak pala bana
    San Minguel Brewery syarikat arak terbesar di Filipina

    BalasPadam
    Balasan
    1. Takper ko masih ada Lanun Bugis 1MDB. Gi gosok peler si Lanun Bugis supaya dapat dedak!!!

      Tak payah sound hampa sangat!!

      Wahkahkahkahkahkahkah

      Padam
    2. Tak dapat jawab soalan orang keluarkan pasal Jibo, kau nuduh orang lain ye, Jing?

      Padam
  16. Muhyidin lahirkan kesal bila DAP dituduh anti-Melayu
    Udah lupa daratan bila ikan biilis bertukar jadi ikan yu
    Dulu kemain bermusuh bercakaran kini berpujuk rayu
    Dulu cakap ‘ngko kafir durjana’ kini tukar jadi “I luv U”

    BalasPadam
    Balasan
    1. TETAP SOKONG BERSATU!!!

      Kasi goyang sama UMNOn_k!!!

      Padam
    2. Asalkan jangan I luv u dgn Bugis Lanun yang celaka mengselewen dan mengsonglap, bila di tanya bagi pihak rakyat, pecat orang pulak. Bencana le kau Jibo, Tuhan akan balaskan.

      Padam
  17. REFORMASI Taik Anjing16 Ogos 2016 pada 2:54 PTG

    MUAHAHAHAHA

    najib udah goyang,lautan biru jimat berbilion masuk poket sapa? Macai dikerah cari alasan,,tun m jadi sasaran.,,ayuh rakyat malaysia mari sertai bersatu!

    BalasPadam
  18. Kerana Parti "BERSATU" parti "UNITED (Malay National Organisation)" Goyang!!!

    PArti lain pakai BERSATU ngamok tapi UMNOn_k pakai "UNITED" Boleh pulak tu!!!

    Lanun Bugis dan Kuncu2/Baruah2nya merosakkan UMNO!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Parti botox bersatu he.he.he padahal muka dia nampak muda dah Tak sedar diri dah tua kerepot

      Padam
    2. Botox membikin catik, parti baru tak perlu cantik, ha na perlu bersatu.

      Rozy pun tak pakai botox, tapi belanja sejuta lebih untuk anti-ageing process yang SRC International anak syarikat 1MDB bayar. Macam duit kepala bapak dia - sori Tun Razak.

      Aku doakan Tuhan balaskan dia menipu membohong dan mencuri duit rakyat termasuk anak yatim mcm aku.

      Padam
  19. He.he.he dah dulu cakap rosmah makan ubat ribuan Rm untuk cantik ,padalah ubat ITU baru rm300 lebih , Sekarang tun m sendiri tiru lambang klinik botox he.he.he.
    Parti botox bersatu tak akan hidup lama punya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu pendapat kau, Jing Jibo. Antara pendapat kau dan pendapat aku, mesti pendapat aku menang.

      Pendapat aku ia lah: Jibo akan di dulingkan di PRU14.

      Padam
    2. Woii pengkolom peler Lanun Bugis bongok itu kan lambang bunga Raya lambang Negara!!

      Parti Uited Malay dah Gelabah dengan Parti yang belom pon terdaftar!!

      Padam
    3. Klinik Botox yang supply Nyut Nyut pada Jibo dan Rosmo !!!

      Padam
  20. Majoriti Senyap Melayu walaupun mereka diam, tetapi mereka bijaksana. Masakan mereka boleh menerima dengan hati terbuka sejumlah RM4 billion wang negara dileburkan oleh orang-orang yang rapat dengan Najib, termasuk anak tirinya sendiri, di Amerika Syarikat. Malah seorang yang dinamakan “Malaysian Official Number One” yang gambarannya tidak ubah seperti Najib terlibat secara langsung dalam kecurian wang negara berjumlah berbillion ringgit yang digunakan untuk membeli hartanah mewah dan membiayai gaya hidup berfoya-foya orang-orang tertentu, termasuk membayar hutang judi. Jumlah RM4 bilion ini hanyalah sebahagian daripada RM14 bilion (USD 3.5 bilion) wang 1MDB yang dilaporkan hilang oleh Jabatan Keadilan Amerika Syarikat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. “Malaysian Official Number One” yang gambarannya tidak ubah seperti Najib "

      Bukan gambaran nya aje, Bang. Gambar nya pun ia lah Najib. Ha nya belom di dedahkan sapenuh nya dek DoJ. Kita tunggu.

      Padam
  21. Adakah ia diterima oleh Majoriti Senyap orang Melayu? Jawapannya sama sekali TIDAK!!

    #Bersatu #SelamatkanMalaysia

    BalasPadam
  22. Buatla filem baru selepas ini yang bertajok "The Wolf Of 1MDB" dibintangi oleh Lionardo DiAhjibo dan Rosmano diGelojoh!!!

    BalasPadam
  23. Parti pimpinan Lanun Bugis da boleh tukar nama jadi United Malay No Otak!!!

    BalasPadam
  24. Leonardo Dicaprio tak salah. Beliau tak tahu yg duit beli wain tu adalah duit $$$@#^_*!!!!
    Melebur duit @#_%$!^+ bercuti dengan kapal persiaran mewah Topaz di Rio sempena world Cup 2014 bersama Leonardo Dicaprio.
    Maka rakyat Malaysia jadi terpukau krnmu Malaysia.

    BalasPadam
  25. Syabbas DS Najib kepada rakyat sudah banyak berjasa
    Kemakmoran kepada kita segenap lapisan dan bangsa
    Matdey pula hanya nak penuhkan nafsu dan ciita rasa
    Si Tua nii tak peduli walau Melayu akan hancur binasa

    BalasPadam
  26. Kasihan DS Najib sekian lama berusaha berlelah penat
    Demi nak menunaikan rakyat punya janjii dan amanat
    Kita rasa sedih si Matdey muncul sebagai pengkhianat
    Dengan disokong cai-cai biingai bahalol barua lahanat

    BalasPadam
  27. Marii kita semua kasi patah kaki inii Matdey pembelot
    Ikut dia seluruh harta negara dia anak pinak nak bolot
    Ibarat sebuah jet dia nak jadii penumpag dia juga pilot
    Kalau orang berhujah cara agama dikatakan nya kolot

    BalasPadam
  28. Perangai Matdey nyanyuk ni semakin hari makin teruk
    Berkepit dengan DAP kafir harbii kempen serata ceruk
    Tubuh pulak parti baru umpama sebuah perahu buruk
    Yang heran nya disokong oleh macai anjing dan beruk

    BalasPadam
  29. Mana cai-cai anjing kurap semua sudah lengang sepi
    Tersentap diam habis bagai kena hembus ilmu jampi
    Senjata Kejora hanya madah gurindam tersusun rapi
    Itu pun cai-cai anjing Matdey semua dah lari menepi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hah, bila dah di nilaikan si anjing ni biul, deserves no further comment lah.

      Padam
  30. Cai-cai anjing Matdey banyak jenis hatii busuk dengki
    Tapi bila kena tibai teruk sekor-sekor dah angkat kaki
    Seronok sakat dia orang nii jap lagi mula ler caci maki
    Bahkan ada melolong serupa anjing jantan lapar puki

    BalasPadam
    Balasan
    1. bro..puak ni hidup dgn RM je..
      tgk Kudin Muflis tu.. sanggup jd anjing sbb Madey janji wang utk settel kes menyangak sampai muflis tu..

      org2 Madey mmg jenis2 ada bad record.. senang nk genggam telor.. xelh melawan..

      kah..kah..kah

      Padam
  31. Jing jibbo sakit hati sangat sama Madey, sebab nak projek dulu Madey kata 'no way', sebab dapat projek dia sub sama towkey, sebab tak dapat dia kutuk Madey sampai today..
    Jing kata jibbo sudah banyak sangat jasa, tunai janji amanah rakyat, itu jing kata, kita rakyat dengar tekak pun naik loya, mana amanah rakyat dia perhabis harta negara..
    Jing jugak kata Tun Madey seorang pembelot, manusia taknak dengar sebab jing keturunan jenglot, pembelot itu hippo yg beli banyak kasut, guna duit rakyat beli Biskins dekat Harrolds..
    Jing sangat kuat mahu patah kaki Tun, belum pun dekat jing sudah kena kerumun, kita tumbuk kita pijak sampai jing tak daya bangun, bila jing sudah pengsan kita humban semak samun..
    Jing terus kata DAP kafir harbi, macam lah MCA tidak pernah makan babi, Tun dan semua tidak kira apa parti, niat satu aje humban Melayu pembohong pencuri...
    Bila kita senyap jing kata kita takut,kita ada keluarga minum teh makan biskut, lainlah jing sama bini dia takut,mintak tidak kasi pelir jing sudah kecut..
    Dia kata protun kita suka caci maki, dia yg anjing, dapat gaji jilat jibby,
    Jilat punya jilat ingin jilat sama Rozie, Rozie kasi tendang Jing terbang seratus kaki..
    Sebenarnya benar nya jing jibbo sudah takut, BERSATU baru daftar sudah ramai rakyat ikut, bila jibbo jatuh jing cuma makan biskut, takde kerja lagi sama bangla jual bontot..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha Ahjing Pariah menggila..

      xde sapa lah nk sakit hati dgn kebongokan sendiri bangsa2 pengkhianat parti BERSATOOOO BOTOX NEGARA!!

      Jing2 Mamak ketakutkan sbb sambutan AMAT HAMBAR!!

      Boboi Botak plak xpeduli hapa.. asyik berseronok di luar negara.. Dubai byk dolphin.. duit daddy samun dulu masih byk..

      hahahha

      Padam
  32. NBOS bukan cerita rompak harta bahagi2 mcm madey buat utk anak2 dn kroni.. tp NBOS usaha DS Najib menggerak sumber kekuatan jentera kerajaan tanpa bergayut dgn penyangak2 mcm taukeh San Miguel Mirzan utk sediakan prasarana pd rakyat

    Penubuhan UTC mcm org mengantuk disorng bantal. Semua UTC2 selurhbh negara mcm kawasan 'pisang panas'.. betapa dahaganya rakyat dgn kemudahan2 ini.. 22 tahun Mamak madey peras ugut rakyat.


    DS Najib gunakan kekuatan ATM kor Kejuruteraan untuk buat bekalan air di kawasan pedalam Sabah Sarawak.. ini mmg usaha 'haram jadah' kata kroni2 Madey.. sbb habis segala lorong2 utk MEROMPAK wang negara spt 22 tahun dulu DS Najib telah cantas!



    Parto BERSATOOO BOTOX THE STORE tak ubah seperti iklan ubat kuat yg ditampal di tepi2 jalan. Kita tengok je lah kebodohan dan kesombongan perompak2 veteran ini memeluk ciom DAPig dan PKR.

    NBOS adalah satu kebaikan dan idea strategi DS Najib yg amat disakiti oleh Mahadey

    BalasPadam
  33. Last comment here for the biul anjing Najib -

    bila dah di nilaikan si anjing ni biul, deserves no further comment lah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. u yg biol sbb gagal beratus kali propa bodoh siang malam.. parti BOTOX BERSATOOO berapa juta sudah ahli??

      2 juta ekor syaitan?

      Padam