Jumaat, 19 Ogos 2016

PANAS ~ Najib Letak Jawatan..?


Betul ke Najib sayang parti? betul ke Najib sayang BN? Betul ke Najib benar benar sayang negara???

Rata rata bercakap...sama ada orang UMNO mahupun pembangkang..! sama ada pengundi mahupun bukan..! sama ada rakyat mahupun orang luar..! Di kota atau di desa..! di Mekah atau di Mukah..! semuanya boleh dikatakan senada..! seiya sekata..!

Apa dia? Rata rata bercakap..! Najib perlu berhenti..! Najib letak jawatan Perdana Menteri maka segalanya kembali pulih seperti sedia kala..!

Kenapa pula? kerana punca kepada semua permasalahan yang timbul kini ialah Najib..! Asas kerosakan dan kehinaan yang melanda negara kini adalah datang dari manusia yang bernama Najib..! So..jika Najib berhenti..punca nya sudah tiada..! Punca keruh sudah tiada maka pastinya air akan kembali jernih..!

Malah...ramai orang politik yang senada mengatakan bahawa jika Najib meletak jawatan sebagai Perdana Menteri maka Tun M dan Muhyiddin pun akan hilang arah tujuan dalam membentuk parti BERSATU..! 

Tun M jelas mahukan Najib berhenti...itu sebab Deklarasi Rakyat yang dilancarkan dulu pun hanya berpaksi kepada berhentinya Najib sebagai Perdana Menteri..! Secara tak langsung moral pembentukan parti BERSATU menjadi tidak relevan..!

Bagaimana pun, pemberhentian Najib juga perlu disusuli dengan perletakkan jawatan barisan penjilat@pengampu yang berjawatan Menteri@Timbalan Menteri..! Mereka juga sudah kotor terpalit..kerana jelas mereka bekerja demi Najib dan bukannya demi negara..!

Tak lupa juga mereka yang memegang amanah dan tanggungjawab di punca kuasa seperti di Jabatan AG, PDRM dan yang sewaktu@sekutu dengannya..! Mereka sudah tidak diyakini dalam mentadbir urus jabatan mereka lagi..!

Apa pun puncanya Najib..! Najib berhenti maka berhentilah ribut dan taufan..! berhentilah hujan..! cuaca akan kembali pulih..! 

Soal siapa ganti..! Ikut fitrah politik semasa, sebagai orang nombor 2 maka Zahid Hamidi akan naik..! Walaupun akan ada yang histeria menjerit pekik dan mencebik..! Itu bukan perkara pelik..!

Tak pernah dalam sejarah negara, seorang Perdana Menteri berada didalam keadaan sedemikian rupa..! Najib pun sebenarnya merasai apa yang rakyat rasa..! Najib benar benar berada di dalam kondisi 'layar sudah dikembang ~ sauh sudah dilabuh'..! Meletak jawatan sahaja lah satu satunya cara untuk mengelak kapal karam dan runtuh..!

Disini sebenarnya persoalan di atas terhidang untuk dijawab..! Apakah benar Najib sayangkan UMNO dan BN serta Negara? Inilah masanya untuk Najib menjadi jaguh penyelamat bangsa dan negara..! Inilah masanya pahlawan bugis membuktikan keperwiraannya..! 

Namun, apakah benar Najib sayang? kalau pun sayang apakah Najib benar benar berani? 

Kerana kata para sahabat...berani ke Najib untuk berdepan dengan satu lagi institusi yang semua orang tahu wujud di'belakang' Najib selama ini..! Apakah Najib sudah bersedia untuk berpindah ke hotel selepas ini???

Kenapa???

Lu Fikir La Sendiri!!!

71 ulasan:

  1. Selepas najib letak jawatan wajib bertaubat diatas segala kemungkaran yg dilakukan!

    Bukan berhenti setakat najib, pak menteri, punahsihat,bloger parti najib dan pencacai juga wajib bertaubat kerana bersyubha dan berkhalwat dengan najib dan bekerjasama ambil duit haram kepunyaan rakyat.!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. amboi2 takkaburnya cara tulis.. mcm sah2 dh Najib shj yg berdosa semuanya puak2 Madey Pariah dan barua2 berbayar dedak semua tkpayh taubat apa2.. maksoom belaka ke?

      keji laaa perangai ko barua.. Najib atau setiap kita wajib bertaubat sbb semua org berdosa..

      tp yg plg byk kena taubat ialah Madey Pariah 22 tahun menyamun dna membunuh rakyat secara kejam dlm peritiwa berdarah 1986.

      duit haram Petronas dan Perwaja lesap itu salah stau Madey makan curi duit HARAM.. so Madey xde dosa ke barua oii??

      Padam
    2. Nape masa begambo dgn Najib, aku tengok cytro2 berus jamban Najib semua perut bulat2 belaka?

      Salah fotografer kut....

      Padam
  2. Aku tak kisah jika ramai orang mengatakan jika Najib meletak jawatan sebagai Perdana Menteri maka Tun M dan Muhyiddin pun akan hilang arah tujuan dalam membentuk parti BERSATU..!

    Asalkan Najib letak jawatan, apa saja. Tak kisah siapa yang akan mengganti nya. Sekarang tak boleh pilih. Genting nya keadaan di negara ini amat bertambah selagi Najib ada.

    Sekarang aku nak lari ke mesjid yang dekat rumah aku untuk solat Jumaat. Berpleuh lah aku. Tapi aku rela. Nakkan Najib berhenti jadi PM punya pasal.

    BalasPadam
  3. Nampak sangat blog ini kapir ambiar dap punya dah pukul 1petang orang siap2 pergi solat bukan fitnah orang sana sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini Jing Jibo memang bodoh bangang, tak baca orang tu dah kata dia berlari ke mesjid yang dekat rumah nya untuk solat Jumaat, makna dia sudah sedia untk sembahyang, bang di lakukan pukul 1.24 ptg.

      Hati busuk macam Jing Jibo ini yang kita tak tahu dapat pahla pun kalau dia solat Jumaat. Dia pun tak tunjuk bukti dia solat Jumaat. Punya bangsat punya manusia .. atau anjing.

      Padam
  4. Sudah nyata - Najib letak jawatan Perdana Menteri maka segalanya kembali pulih seperti sedia kala.

    Di kempen PRU13 lagi. Cara dia nak mendapatkan undi sampai dia sanggup kata di Bugis, "pendatang jugak", menjatuhkan maruah bangsa Melayu. Ada banyak bukti dia tak hemahkan sangat hak dan kepentingan Melayu dan Bumiputera Sabah dan Sarawak.

    Dia buang ISA, alat membendung kegiatan subversif yang ramai di DAP, buang Emergency Ordinance yang menyebabkan beribu penjenayah di lepaskan dari penjara Simpang Renggam dll, sekarang berselirat penjenayah2 itu di merata negara, meninggikan kadar jenayah.

    Dia buat keputusan buang Akta Hasutan yang melindungi Perkara2 sensitif dalam Perlembagaan negara berkenaan Ketuanan Melayu, hak dan kepentingan Melayu, termasuk Kedudukan Istimewa Melayu dan Bumiputera Sabah dan Sarawak di Perkara 153. Kesan nya ia lah kurang hormat dan melanda landa puak puak saperti DAP yang anti-Melayu, anti-Islam dan cetuskan pergaduhan kaum 13 Mei 1969.

    Tindakan Najib yang paling melampau sekarang kita bincang hampir hari hari. Maka itu, dan yang di sebut di atas itu, tidak akan berlaku lagi jika Najib letak jawatan.

    BalasPadam
  5. Hahaha, Najib berhenti maka berhentilah ribut dan taufan..

    Takut puting beliung pulak, Bang. Di rumah dia. Mana boleh takda pangkat FLOM. Mana boleh si abang jadi FLOP. Mana boleh takda eksekutif jet, shopping di Hawai berjuta, istana mewah di sana sini - yg di US atas nama anak tiri dah/akan kena rampas.

    BalasPadam
  6. Malas nak cakap selalu sangat menidakkan "Najib menjadi jaguh penyelamat bangsa dan negara." Terbalik nya ada. Jangan marah aku keluorkan c&p aje (aku tulis lain pun, datang nya ke situ jugak) -

    Najib Pengkhianat, Pendengki, Buang ISA, buat Keputusan Buang Akta Hasutan.

    Najib khianat dan dengki kpd kaum Melayu. Negara ini negara Melayu, beribu tahun di kenali sebagai Tanah Melayu, bapak dia Melayu, tapi dia kata dia Bugis, "jugak pendatang". Dia lanyakkan maruah Melayu, dengkikan, khianati kaum Melayu.

    Najib buang ISA yang membendung kegiatan subversif DAP yang anti-Melayu, anti-Islam dan cetuskan pergaduhan kaum 13 Mei 1969. Najib buat keputusan buang Akta Hasutan yang melindungi Perkara Perkara sensitif dalam Perlembagaan berkenaan hak dan kepentingan Melayu, termasuk Kedudukan Istimewa Melayu di Perkara 153.

    DAP tak suka Perlembagaan, tak hormatkan Bahasa Kebangsaan, tak suka sejarah negara ini, sepatut nya Najib cari jalan atasi masalah susah nak bina rakyat Malaysia, tapi, dahlah Muhyiddin mestikan Sejarah di sekolah sekolah, dia buang Mahyuddin pulak.

    Betapa pengkhianat nya Najib kpd kaum Melayu, dia jugak senyapkan DEB, buang Kementerian Pembangunan Usahawan yang membiming peniaga2 Bumiputera. Biasiswa yang di maksudkan untuk anak kaum yang mundur ekonomi dan pelajaran saperti kaum Melayu pun di kasi nya kpd kaum Cina yang terkaya di negara ini sejak berpuluh tahun. Najib mesti di buang pronto.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lupa siapa angkat bahasa inggris itu kalau bukan tun m iitu. He.he.he siapa kata najib nak buang akta hasutan dia cakap nak dikaji semula, boleh ke kau hidup zaman akta dipakai zaman media sosial ,sila jawab kalau tak kaji balik.
      Akta hasutan boleh cakap APA sahaja pada kerajaaan asalkan Tak sentuh agama Dan kaum.
      Kalau zaman tun m akta hasutan itu gunakan pada apek dap Cuba hapuskan APA dap cakap pada tun m itu
      Tun m Gunakan hasutan dalam akta mesin cetak untuk tekan siapa kritik tun m itu.

      Padam
  7. Taik betul la. Maaf kerana terpaksa tulis benda najis kt sini. Sikit punya gempak der blogget tulis dia punya tajuk. Ingatkan betul, rupanya blogger terbawak2 rasa mengantuk masa dengar khatib baca khutbah tadi. Tulis dalam keadaan mamai, otak separuh siuman. Kalau betul najib resign, takdelah aku nk kutuk blogger mcm ni. Rupanya post kali ini post blogger sengal yg tak tahu beza fantasi dan realiti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Aku dah kata tak dapat pahala Jing Jibo kalau sembahyang Kumaat pun - dia sendiri kata rasa mengantuk di mesjid.

      Padam
  8. https://www.facebook.com/hanisyafeqah/videos/1258278690858360/

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nampak macam dari Jing Jibo, sapa nak buang masa masuk FB tuh

      Padam
  9. Adakah semua penyokong pas adalah pengampu kpd presiden mereka yg dikatakan terima dedak 90 juta drp najib?

    Adakah semua pemimpin dan penyokong parti kuali Imayam tamilkoddy adalah pengapu kpd mat sabu yg makan dedak tokong Penang?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau makan dedak Najib aje dah lah.

      Padam
  10. Rakyat. Nanti harta rampasan perang tu akan di bagi bagi sama rata, kata ko. Satu utk ko, satu utk aku, satu utk ko dan seterusnya utk aku aku aku aku aku dan padan muka ko, percaya kat aku. Katanya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Najib yang kata begitu ke?

      Padam
  11. Tak tau le fitrah politik ke tak, Zahid sebagai orang nombor 2 akan jadi PM ke tak. Takda pilihan parti camna nak tau sapa jadik Timbalan Presiden/ jadi PM. Rasa nya takda pilihan parti di PAU hujung tahun nih.

    BalasPadam
  12. Melayu bodoh bagi komen dlm blog ni hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang paling booh sekali kamu lah. Cina pendatang ungrateful ingrate DAP Red Bean gamak nya.

      Padam
    2. 3:36
      Awak tetap nmpak bodoh..hehe

      Padam
    3. Bagus lah kamu tulis hehe tuh, makna nya kamu tak serius menuduh orang lain, sebab kamu dah di akui yang paling bodoh.

      Padam
  13. Postiing pagi tadi sorang Kejora nak bagi kata nasihat
    Sebalik nya dia pula yang teruk kena tukul dan pahat
    Memang susah kalu cuba nak didik manusia penjahat
    Tak akan berubah depa sampai masuk ke liiang lahat

    BalasPadam
  14. BroKejora tu cuba nak beri teguran secara berpantun
    Diguna bahasa cantik berhemah penuh sopan santun
    Tapii yang datang balik caci makian melantun-lantun
    Memang susah dididik tak masuk ajar ini caii-cai tun

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kamu ni Jing Jibo, saperti yang CV (kertas pengenalan) nya sudah di keluarkan di atas.

      Kamu sekali pun takda menafikan hal itu, bermakna kamu ada lah Jing Jibo yang CV nya di bahagian atas komen komen ini.

      Padam
  15. BroKejora tu beri nasihat cara elok bukan pukul palu
    Tapi datang balik maki hamun caci nista bertalu-talu
    Memang caii-cai tun jenis mungkar fasiq darii dahulu
    Anyway bro Kejora syabas tabik lu berani wa caya lu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sekarang kata kata kamu macam memuji "BroKejora tu", nak menunjukkan kamu lain orang nya dari dia. Hentikan bohong, tipu, fitnah kamu itu, Jing. Jibo kata jenis korang ni bangang, hamjadah, tak membantu dia keluarkan fakta dan hujah2 yang pengundi boleh percaya.

      Padam
  16. Waah, jika pemberhentian Najib disusuli dengan perletakkan jawatan barisan Menteri@Timbalan Menteri, ramai yang tumbang tu. Ha nya 1-2 aje yang bersih. Tapi gua setuju.

    BalasPadam
  17. Kiita sesama insan tak elok le saling burok memburok
    Jangan terlalu prasangka DS Najib tak sebegiitu terok
    Tidak wajar sangat kalu selalu mengata merata cerok
    Kalu tidak berkelakuan manusia nanti dipanggil berok

    BalasPadam
    Balasan
    1. US$7 bilion (RM28 bilion) lesap kata AuG, US$3.5 bilion ada bukti di misappropriated and money laundered di US tak teruk? Kepala nhotak kau.

      Padam
  18. Kata nasihat inii adalah untuk renungan rakan-rakan
    Tak eloklah kalu kita tuduh orang yang bukan-bukan
    Cuba perhati keadaan negara di kampong dan pekan
    Aman makmur sejahtera senang kita nak cari makan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tapi di kota dan pinggiran kota di mana bukan main ramai Melayu tinggal, bagi nak mampos di buat dek Najib, di kena nya GST, harga barangan naik, tak di kawal nya, dah gitu lama takda berita Pegawai Enforcement mengmeriksa harga barangan, tak di peduli Najib lansung.

      Padam
  19. Tanamkan lah kasih kepada negara kita yang permai
    Mengapa nak bikin kecoh negara dalam aman damai
    Tengok lah setiap hari pelancong pelabur mari ramai
    Prasangka buruk itu mungkin disebab miimpi mamai

    BalasPadam
    Balasan
    1. Benamkan yang korap, nyahkan yang seleweng 1MDB dan songlap berbilion

      Padam
  20. Basmikan yang korap, nyahkan yang seleweng 1MDB dan songlap berbilion

    BalasPadam
  21. Dalam hal 1MDB ni sebenarnya DS Najib tak ada isu
    Tindakan DOJ itu hanyaa bersandar maklumat palsu
    Ada orang berii maklumat ituu demi kehendak nafsu
    Orang ini sanggup membalas tuba walau diberi susu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan cakap mengarut. Antara yang DoJ kata,

      “.. multiple individuals, including public officials and their associates, conspired to fraudulently divert billions of dollars from 1MDB through various means, including by defrauding foreign banks and by sending foreign wire communications in furtherance of the scheme, and thereafter, to launder the proceeds of that criminal conduct, including in and through U.S. financial institutions”.[‘Nature of the Action’ Point 6, DOJ Indictment]

      It does involve Najib, 1MDB. It speaks about criminal behaviour and major fraud.

      Kepala hotak kamu mengatakan hanyaa bersandar maklumat palsu

      Padam
  22. Jing jibbo aku nak tanya,
    Tadi kau sentuh bab agama
    Pemimpin menipu bagaimana pula
    Khianat negara adakah kau rela?

    Kau mencarut memaki hamun
    Rosak budaya budaya pantun
    Walau tak suka kepada Tun
    Keluar di mulut biarlah santun

    Tun bukan pencetus masalah
    Harta berbillion tidak Tun sesah
    Pengkhianat bangsa hidup bermewah
    Banyak negara siasat jenayah

    Mari kita kesuatu tempat
    Biar berdua kita berdebat
    Secara spontan secara dekat
    Elok dihakimi seramai rakyat

    Hal negara kita berpantun
    Tiada skript tidak disusun
    Disana boleh kau kutuk Tun
    Akan ku jawab di depan penonton

    Ada sesiapa nak tolong aturkan
    Biar ini boleh dijalankan
    Jing di blog carut carutan
    Sekurang2 nya kita boleh berdepan..

    Ambil kira saranan ini
    Bukan nak cabar tunjuk berani
    Sebab kau jing mencarut memaki
    Ku dengar di rumah takut kan bini.?






    BalasPadam
    Balasan
    1. Hahaha, di rumah takut kan bini

      Padam
    2. FuckTun 5.18 ptg ni kasihan le juga kalu tak dilayan
      Tidak pasti cai sekor ni petani penoreh atau nelayan
      Cara dia berpantun tu nampak udah tahap meroyan
      Abok pun tak ada hanya bermodal mulut tempayan

      Padam
    3. Haa itu dia Jing Jibo yang memantun pasal baik sangat di mesjid dsb nya - dah mencarut. Nate' punya anjing.

      Padam
    4. Dulu Kejora pernah berperang kat blogspot Parpukari
      Masa itu kitorang punya boss ialah Tuan Muda Khairy
      Wak Seman Kadok hebat pun tak tahan dia belah lari
      Langsong si tua ini takut nak dekat hingga ke ini hari

      Padam
    5. So?

      Jing Jibo di 5:42 PTG dah mula gila, cakap takda kait mengait dengan tajuk pos, walau pun pantun Fan Tun.

      Padam
    6. FuckTun 5.18 ptg nii seperti sudah mula merah muka
      Relax ler brader kena kias siikit jangan bersedih duka
      Nak berdebat kat pentas blogspot ni pun luas terbuka
      Sampaii nak buang masa atur penonton aku tak suka

      Padam
    7. Chai makan dedak haram komen...., bro fan tun ajak berdebat dan berpantun dipentas terbuka (kami rakyat marhaen pun nak hadir) jadi sudilah kiranya pencacai sekor ni beranikan diri...

      Tetapi malangnya pencacai sekor ni beri jawapan....maki hamun, itu sahaja yg dia berani, kalau urat otak dia tegang sangat peringkat pertama adalah dia maki hamun, peringkat kedua adalah urat otak dia tegang dia beri penumbuk, peringkat ketiga pula macai sekor ni ajak bergaduh, seperti dialami abu bakar.

      Jadi, hasil penemuan kami mendapati..., pencacai sekor ni apabila terbukti urat otaknya dah tegang peringkat 1.2.3 terbukti dah mencapai tahap sewel kronik.

      Mungkin juga kerana urat koneknya tak berfungsi, mati pucuk, lemah syahwat,justeru menghasil tindak balas kimia melalui urat otaknya pula.

      Itu yg jadi sewel. Ayuh chai, berpantun di pentas terbuka, jangan jadi najib, ali tinju yg hanya memberi pukulan lemah syahwat dan longlai.

      Padam
    8. bro.. ulang tayang ala2 forum no hide dulu..

      mereka yg buak gelangang tp keliling dh letak siap askar nak baham Najib... ala tikam belakang. ala Madey pakai arahan berlapis belakang Tun Musa Hitam utk arahkan Polis tembak mati org2 Kg Memali..

      mmg Madey ni spesis lahanat jd lahir lah barua2 kepala samseng.. aku dh ckp mereka2 ni snaggup aturkan pembunuhan satu masa nnt jika pelan penjahanman Najib masih GAGAL..

      time is like a bomb to them.. money is their god..


      mereka dh makin samseng ala kongsi gelap 3-line.

      madey yg asaskan kongsi gelap Melayu 3 line.

      sbb tu zaman dia jd PM.. UMNO dirosakkan dgn mcm2 perkara.. dgn rasuah.. betina.. 3-line utk cover politik jahatnya

      skrg terdedah satu persatu.

      kita nk tgk 27 hb ni barua2 haram jadah ni berani turun tak.. tgk muka samseng2 taik anjing ni mcm punggung ayam ke punggung anjing!

      Chai Toun.. turun la nk tgk sket telor kt luar ke atau dh tersedot ke dalam.. ???

      Padam
  23. Sesiapa jumpa Jing Jibo ni di mana mana tolong lempangkan dia sekali dua.

    Mula le aku nak cakap mcm Presiden Plipino.

    BalasPadam
  24. Cai tun 5.48 dia punya cakap serupa anak gampang
    Cakap besar macam peluru kosong punya senapang
    Ngko ingat aku nak biiar ke orang mahu pelempang
    Silap gaya orang suruhan ko tu yang balik tempang

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku snggup join lawan barua2 Madey Pariah ni kalao nk lempang pemimpin kita.. yg syaitan2 besar DAPig tk nk lempang.. cari pasal lah.. ko ngt silent supporters sikit ke?

      samseng mcm haram jadah anjing2 Madey ni sejak Madey dpt 'nyawa' sambungan dr IJN..

      aku ingt dh nak mampos2 ni kuar IJN ajak macai barua ni gi masjid ramai2 bertaubat pastu buat program kebaikan.. rupanya jd jeneral syaitan!

      Padam
  25. Cai tun ini ada yang udah sampai tahap tidak siuman
    Ada yang mau tunjuk samseng sepertii askar Jerman
    Inilah akibat bila menurut nafsu dan kurang beriman
    Kesudahannya jadi sakit mental macam Wak Seman

    BalasPadam
  26. Chai makan dedak haram komen...., bro fan tun ajak berdebat dan berpantun dipentas terbuka (kami rakyat marhaen pun nak hadir) jadi sudilah kiranya pencacai sekor ni beranikan diri...

    Tetapi malangnya pencacai sekor ni beri jawapan....maki hamun, itu sahaja yg dia berani, kalau urat otak dia tegang sangat peringkat pertama adalah dia maki hamun, peringkat kedua adalah urat otak dia tegang dia beri penumbuk, peringkat ketiga pula macai sekor ni ajak bergaduh, seperti dialami abu bakar.

    Jadi, hasil penemuan kami mendapati..., pencacai sekor ni apabila terbukti urat otaknya dah tegang peringkat 1.2.3 terbukti dah mencapai tahap sewel kronik.

    Mungkin juga kerana urat koneknya tak berfungsi, mati pucuk, lemah syahwat,justeru menghasil tindak balas kimia melalui urat otaknya pula.

    Itu yg jadi sewel. Ayuh chai, berpantun di pentas terbuka, jangan jadi najib, ali tinju yg hanya memberi pukulan lemah syahwat dan longlai.

    BalasPadam
  27. BERSATOOO kita berBOTOX.. nanti licik mcm BOBOI BOTAK..!!!

    Din Pagoh mmg cari pasal dgn geng PGayR.. Nuar Ketom sdg tggu perkembngn terbaru sblm aturkan strategi.. eloklah sama2 membalun..

    Najib sgd cuit menggeletekkan puak2 BERSATOOo THE BOTOX negara, nk tgk stim tahap mana...! kah..kah..kah

    BalasPadam
  28. jangan layan sangat pencacai najib. majoriti budak hingus harapkan dedak . Bukan ada pengalaman politik pun..cuma 24 jam dengan hp saja.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hbis tu ko nk kate...layan barua2 PakaToun Madey Pariah tu ke baru bagus? so ibaratnya masuk bakul angkat sendiri la?

      sedar diri dlu la bro.. lu ANJING PENGKHIANAT!

      ko xsedar ke ko tu gile sama naik dgn madey yg mmg dh menggila sjk zaman Pak Lah lg.. tgk le entry2 blogger anjing pro madey.. apa tajuk hari2? tajuk org gila meroyan!!

      pencacai2 pariah taraf air longkang je.. bergegar2 dlm blog.. turun suruh tunjuk 80k penyokong sampai ke sudah nk kumpul satu kandang pun xboleh.. acah provoks dlm blog je lebih.

      aku nk tgk sgt2 27 ogos ni muka barua2 ni ada berani tak turun!!!

      Padam
  29. Cai-cai anjing Matdey dah kehilangan adab tatasusila
    Mau cetus perang zaman tak bertamaddun dulu kala
    Mungkin ini yang diajar boss mereka si keling Kerala
    Kah kah kahh.. cai-cai dah mula sasau meroyan gila

    BalasPadam
  30. Madey ni dia sbrnya PENGECUT!
    dia berani sbb dia ada wang rompakan yg byk. mudha nk beli org2 yg xde maruah utk jd ASKAR upahan

    asasanya Madey akan sentiasa pakai metod yg sama.. si pengecut.. yg tk berani mengadap muka musuhnya.. lihat mencicit dia lari dr Anwar lepas pecat Anwar dr semua jwtn..

    pastu
    pakai arahan berlapis belakang Tun Musa Hitam utk arahkan Polis tembak mati org2 Kg Memali.. dia berada dlm SHADOW org lain dlm hal2 'arahan gelap'..

    ini manusia paling jijik lbih jijik dr bangkai babi yg membusuk..sorry to say.. so barua yg jd pencacainya sama busuk dgn nya!!

    BalasPadam
  31. Madey cuba nak saingi UMNO dgn arahkan Parti Botox Bersatu Malaya yg berbonekakan Din Pagoh kaki bini org dgn meniru konsep parti berasaskan kaum spt UMNO.

    sdngkan Pakatan Haram mengamalkan liberalism politics. xde kaum2.. semua sama.. so kita nk tgk.. apa akan jd masa PRU14 nanti..

    dlu dia bila UMNO diharamkan Madey tubuh UMNO baru utk halang group Melayu 46 Tengku Razaleigh masuk semula dlm UMNO..

    madey mmg dr muda sampai nak mampos kerja cari pasal dn bergaduh dgn semua org.. asal bolehjd balacinya..ikut telunjuk kakinya.. ok org itu selamat.. kalau tak siaplah pakej penjahanam spt Najib kena akan sampai.

    Jgn terkejut jika dikatakan pembunuh upahan adalah sbhagian dr rancangan Madey utk jatuhkan DS Najib!

    BalasPadam
  32. Kejora gunakan senjata hanyalah susunan kata indah
    Kiasan siindiran dibuat cara tersusun rangkap madah
    Itu pun dah biikin cai mengelupor bagai haram jadah
    Belum lah lagi mereka kena carut maki hamun ludah

    BalasPadam
  33. Kemain dia ajak lawan berpantun sekor cai kongkang
    Memang cai ini penyokong taksub si Madey tongkang
    Tapii cai ini punya pantun herot petot lintang pukang
    Kalu tahap tu nko berpantun le sorang tepi longkang

    BalasPadam
  34. Apakah mencarut kata kata indah?
    Cara 'tersusun' carut dan ludah?
    Kalu begini cara kau redah
    Patut kau digelar otak tak sudah..

    Ajak berpantun bukan bergaduh
    Pantun yg indah kau buat hodoh
    Maki hamun suka bergaduh
    Memang kau bebal jugak si bodoh

    Sifat langsung tidak wibawa
    Nak tunjuk harimau protun pun singa
    Sekali kau maki orang ketawa
    Tahap fikiranmu si orang gila..




    BalasPadam
    Balasan
    1. FuckTun cai ni kenapa pulak tetiba jadi kelam kabut
      Tiingkah laku bagai orang yang rumah dipukul ribut
      Perkara karut yang bukan-bukan juga turut disebut
      Nyata sekali otak cai sekor udah jadi sasau serabut

      Berangan ler konon dia udah bagii pukulan kencang
      Sengaja Kejora nak biiar dulu kasi caini naik tocang
      Lepas itu ibarat mentiimun Kejora pancung ciincang
      Kalu cai baru bertatih ni Kejora ratah ibarat kacang

      Gaya berpantun cai ni mirip kepada ayat mat bunga
      Itu pun jangan dia berangan konon udah jadii singa
      Bilaa lihat pantun Kejora mesti cai mulut ternganga
      Sakiit macam kepala kena hempok dengan belanga

      Padam
  35. Chai 8.25, da menjelma dah....

    Recognize Multiple Sclerosis Symptoms

    People with multiple sclerosis (MS) tend to have their first symptoms between the ages of 20 and 40. Usually the symptoms get better, but then come back. Some may come and go, while others linger.

    Keep track of your symptoms to help your doctor monitor the course of the disease and the effectiveness of the treatment..

    Whether you have a diagnosis or are worried about symptoms, know that MS doesn't have to control your life. You can work with your doctor to treat and manage your symptoms so you can stay healthy and continue to live the life you want.

    related content
    SLIDESHOW
    A Visual Guide to Multiple Sclerosis
    Early Symptoms of MS
    Blurred or double vision
    Thinking problems
    Clumsiness or a lack of coordination
    Loss of balance
    Numbness
    Tingling
    Weakness in an arm or leg
    No two people have exactly the same symptoms of MS.

    You may have a single symptom, and then go months or years without any others. A problem can also happen just one time, go away, and never return. For some people, the symptoms become worse within weeks or months.

    BalasPadam
  36. Inilah akibatnya apabila dah kronik

    BalasPadam
  37. Jing jibbo..

    Kau kata aku nelayan,
    Memang aku nelayan, ku tangkap ikan,
    Rezeki halal punca pendapatan,
    Kau mendedak, tidak kau tak makan.

    Jing jibbo curses and calls a person a whore,he is a pariah whose IQ is so low, he is a self- confessed idiot with brain zero,he should bury himself deep beneath the snow..

    Jing is a licker that's for sure, he's a sex maniac his wife gives no favour, when he's declined sex he goes haywire, that's the only reason he's on fire..

    Jing jibbo thinks he's clever, not realizing he's drowning deep into the river, always expecting that jibbo is his provider, not knowing he's a lousy dedak eater..

    Jing jibbo you don't realize you're so old, when we sleep at night you behave like an owl, making noise through the night like a prisoner betraying parole, you're useless in society you play no roles..

    Do as you wish cover jibbo as you please, you have no honour only cursing on your list, as your time comes when your ego is finished, protun are ready to meet you and we will not miss..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Caitun bingai sekor ni dah sampai tahap tidak siuman
      Aku rasa cai bahalol ni otak dia udah diserang kuman
      Begini le jadinya bila di dalam hati tiada cahaya iman
      Dia dah mula buat tebiat copy and paste Wak Seman

      Padam
    2. Gud un, Fan Tun.

      Padam
  38. Kau ingat kau beriman,mencarut memaki Allah berkenan? Ajak berdebat gigillah badan, taraf kau taik di dalam jamban.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ternyata ngko nii bapok bukan lelaki
      Bila aku tibai ngko cabut angkat kaki
      Kerja ngko ni fitnah umpat caci maki
      Taraf nko pula taik palat lobang puki

      Padam
    2. sedap betul membaca jing jibo kena hantam

      Padam
  39. Jing ko ni haiwan betul. Anjing terlatih yg boleh menulis.(kan ko mengaku terlatih, bunyinya hebat!). Kurang ajar, suka benar ko menyebut pu**. Agaknya ko keluar dari lobang ju**r tak?
    Oh ye pulak, ko gian betul pu** ye? Ko ke yang mintak pu** bini tak dapat tu? Patutlah menyalak anjing nih.

    BalasPadam