Sabtu, 27 Ogos 2016

Lawak Kelentong Najib..!


Layan...

Hahaha....hehehe...hihihi...hohoho...

Kahkahkah...kehkehkeh...kihkihkih...kohkohkoh...

Ketawa tak berhenti-henti semua makhluk, bukan saja manusia, tetapi juga segala isi hutan di Cameron Highlands hari ini apabila Najib Razak mencabar mana-mana pihak yang tidak berpuas hati terhadap kepimpinannya agar bertanding menentang beliau dalam pemilihan UMNO yang akan datang.

Kalau nak jatuhkan saya, bertandinglah dalam UMNO tapi jangan runtuhkan UMNO, kata beliau ketika merasmikan Mesyuarat Perwakilan UMNO Cameron Highlands, pagi tadi.

Pernah kita dengar Najib mencabar sesiapa menentangnya sebagai Presiden UMNO sebelum ini?

Kenapa hanya berani mencabar selepas memecat Muhyiddin Yassin, Mukhriz Mahathir serta setelah menggantung keahlian Shafie Apdal yang kemudian membuatkannya keluar daripada UMNO.

Kenapa tidak berani melakukan cabaran sebelum ini?

Jika benar sedia dan tidak takut ditandingi, mengapa mereka yang mengkritik dan berbeza pendapat sebelum ini, semuanya dibuang dan diketepikan daripada UMNO?

Begitu juga, kenapa pemilihan UMNO yang sepatutnya diadakan tahun ini tidak berani diadakan mengikut jadual, sebaliknya ditangguhkan untuk memberi laluan PRU 14 diadakan terlebih dahulu?

Andai benar sedia dilawan dan tidak takut dicabar, bukankah tahun lepas lagi Najib seharusnya sudah mengumumkan pemilihan UMNO tidak ditangguhkan dan tidak ada sesiapa juga dipecat hanya kerana menegurnya?

Siapa yang Najib nak kelentong agaknya?

Hahaha..hehehe...hihihi...hohoho...kahkahkah...kehkehkeh...kihkihkih...kohkohkoh....


Lu Fikir La Sendiri!!!

20 ulasan:

  1. πŸ˜±πŸ‘΄πŸ’©πŸ˜‘

    BalasPadam
  2. Aku tumpang gelak. ..buahharharharharrrrrrrrr

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. Wakakakaka...

    Wakakakaka...

    Bugis setiap hari kena sumpah dgn rakyat....semakin hari semakin mereng.

    Wakakakaka....

    BalasPadam
  5. Patut pun tak pegi persidangan PBB..rupa2nya pegi cameron highland buat lawak bodo..kah kah kah

    BalasPadam
  6. Ini cabaran presiden takde telur...
    Org kampung pun gelak weh..setelah semua dipecat baru nak ajak lawan..pencacai pun sengeh..setakat ini jelah keberanian presiden umo aka pahlaan bugis...

    BalasPadam
  7. bodoh.... betullah dia cakap kalau nak jatuhkan Najib kena berganding..... bukan guru harapkan umno..... ni belum apa2 dah buat huru hara suruh pm turun lah... buat team lah.... keluar umno lah...... kalau dah buat kecoh.... pecatlah jawapannya...... ingat tak Tengku Razak hamzah lawan Tun dulu......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Inilah masalahnya kalau buat kerja tak ada strategi dan tak pakai otak.

      Padam
  8. He.he.he mukeris kalah naib president umno he.he.he ADA hati mahu jadi jawatan naib president he.he.he..

    Ini lawak paling kelentong mukeris ITU
    http://www.astroawani.com/berita-malaysia/mukhriz-puas-hati-biarpun-kalah-naib-presiden-24227

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sudahlah...1209. Lawak sebenar benar lawak. Umno sudah mati. Yang ada hanya parti Najib dan pelesit pelesitnya yang seangkatan dengan nya yang mencari perlindungan di bawah umno yang hanya nampak "GAGAH" dari bayangan silam nya. Setiap permulaan akan ada akhirnya. Begitulah kesudahan umno.

      Padam
  9. Oh! Ingat ucapan tu di US. Di Cameron Highland rupenya. Patutlah

    BalasPadam
  10. gelak ler puas puas ... itu jer protun mampu kecapi ... gelak kering gusi kata kan .... syok sendiri... seronok sgt le hajat tak kesampaian ... ko layan lah gameplan madey kutty kerala gampang tu ... puiiii !!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang pondan lah kau najeeb. Depan orang kampung cakap punya kumpau. Sepatutnya kau pigi PBB berucap depan ketua2 negara lain. Tapi kau pilih orang kampung pula? Kenapa? Puiiii!!!

      Padam
  11. Kalau nak jatuhkan najib mesti dari dalam. Gunakan strategi yg di gunapakai oleh Ku Li dan teamnya dulu.

    Perarakan dan perhimpunan tak mampu menjatuhkan kerajaan Malaysia, sekurang kurangnya hingga semalam. Perhimpunan dan perarakan bantahan oleh kumpulan reformasi di zaman Anwar lima kali ganda lebih besar drp yg dibuat sekarang tapi masih tak mampu menjatuhkan Mahathir.

    Takkanlah itu pun tak reti, pakailah otak tu sekali sekala.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko la kena pakai otak.
      Strategi ku li ape bende.
      Dia pun xkemana.

      Sape nk jatuhkan kerajaan msia.
      Nk jatuhkan pm yg jahat.
      Lg skali cai najis tunjuk bodoh dia.

      Padam
  12. Sebagai orang melayu beragama islam di malaysia, tiada lagi rasa bangga kerana melayu telah dibangsatkan dan dimalukan oleh najib, agama islam dipersendakan.

    Mengapa? -

    1. Pemimpin melayu korap lagi penyamun. Bercakap berbohong, berjanji dimungkiri, amanah dikhianati

    2. Pemimpin islam cakap tak serupa bikin, mahu dihormati namun tindakan mereka langsung tak mencerminkan kemuliaan islam.

    A man told me in a conversation the greatest thieves is this world are muslims....NAJIB OF 1MDB, MALAYSIA m
    and KHADEM ALQUBAISHI OF IPIC. UAE

    BalasPadam
  13. Nampak macam pahlawan, pantang dicabar dan berani menghadapi cabaran. Tetapi sayang, cakap tak serupa bikin. Najib berani di atas pentas dan depan kemera saja. Tak ubah seperti tin kosong. Bunyi saja lebih tetapi kosong dan tak boleh dipercayai.

    BalasPadam
  14. Himponan MO1 dari 1 jota yg datang 1 ribu ajer... deklarasi 1.2 jota jota... nnpk ssgt nipunyer... yg aneh mamak mana..? Awak kat mana..? Awak kat mana.. boboi kat mana.. awak kat mana... kikikiki

    BalasPadam
  15. 8.26,

    Melayu islam macam anda lah yang rosak bangsa melayu dan islam. Tak malu kah nak minta bangsa dan agama lain menghormati kita??????

    Bangsa penyamun dan beragama cakap tidak serupa bikin?????

    Alhamdulillah saya melayu islam dari negeri yang mengharamkan Umno.....

    BalasPadam
  16. 8.26
    Kamu tak payah takut kerana kat padang mashar nanti bukan kamu yang nak jawab. Anggota tubuh kamu yang akan jawab. Teruskan kelalaian kamu kerana Allah SWT membiarkan hambanya hanyut kedalam kejahilan sekiranya mereka tidak mau bertaubat.

    BalasPadam