Jumaat, 19 Ogos 2016

Reza & Jho Low Dipanggil Bela Diri 22 Ogos Depan..!


Jangan tak datang pulak bela diri kerana asyik main judi..!

Riza dan Jho Low dipanggil bela diri di mahkamah AS minggu depan

Anak tiri perdana menteri dan jutawan kontroversi serta beberapa nama lain berpeluang mencabar tuntutan daripada kerajaan Amerika Syarikat (AS) yang mahu merampas aset-aset mereka.
Anak tiri perdana menteri, Riza Aziz dan jutawan Low Taek Jho, yang disebut dalam saman Jabatan Kehakiman Amerika Syarikat (DoJ) terhadap 1MDB, akan dipanggil membela diri pada 22 Ogos ini, menurut peguam Zainur Zakaria.
Zainur berkata Riza dan Jho Low serta beberapa nama lain yang disebut dokumen DOJ berpeluang mencabar tuntutan kerajaan Amerika Syarikat (AS) yang mahu merampas aset mereka.
“Kalau mereka tidak tampil ke mahkamah, mahkamah akan beri perintah untuk membolehkan kerajaan AS merampas aset-aset ini. Tetapi sekiranya mereka tampil ke mahkamah, mereka boleh lawan,” katanya ketika dihubung FMT.
Zainur merupakan peguam penasihat kepada bekas setiausaha politik Tun Dr Mahathir Mohamad, Matthias Chang dan bekas Naib Presiden PAS Datuk Husam Musa dalam saman mereka terhadap Riza, Jho Low dan bank Goldman Sachs di Amerika Syarikat, memohon memohon ganti rugi atas kecurian wang daripada 1MDB.
Beliau bagaimanapun tidak yakin mereka akan hadir ke mahkamah bagi membela diri.
“Siasatan dari asas tuntutan itu dijalankan oleh FBI, siasatan mereka memang rapi dan teliti. Saya tidak fikir peguam kerajaan AS akan memfailkan tuntutan jika tidak cukup bukti kerana maruah negara itu akan menghadapi risiko,” ujarnya.
DoJ memfailkan saman untuk merampas aset bernilai AS$1 bilion (RM4 bilion) yang berkaitan dengan 1MDB.
Ia sebahagian daripada dana AS$3.5 bilion yang didakwa disalah guna dan aset lain termasuk rumah mewah, hasil seni, jet peribadi dan kutipan filem Hollywood “The Wolf of Wall Street” terbitan syarikat Riza.
Menurut Peguam Negara Amerika Syarikat Loretta Lynch, sekurang-kurangnya AS$3.5 bilion milik rakyat Malaysia dicuri.
Zainur berkata Husam dan Matthias mempunyai ‘local standi’ (asas) memfailkan tuntutan saman terhadap individu yang didakwa melarikan wang 1MDB.
“Duit yang mereka ambil ini melalui urusan transaksi di bank AS. Dalam kes 1MDB bukan sahaja urusan bank di AS, aset yang mereka beli adalah kebanyakannya di sana.
“Oleh itu, mahkamah AS ada bidang kuasa untuk bertindak sebab aset hasil duit ini berlaku di Amerika atau bertempat di Amerika,” ujarnya.
Inilah masanya membuktikan kepada dunia bahawa kamu bukan penyamun..! bukan perompak..! bukan penyangak..!
Berani kerana benar..!
Berani???
Lu Fikir La Sendiri!!!

63 ulasan:

  1. loyar puak Tun M, Zunar, kata ada kemungkinan bedebah dua ekor itu tak akan hadir ke mahkamah menanding tindakan DoJ merampas harta itu. Saya setuju.

    Tak mungin depa hadir. Di arah dek Jibo jangan hadir, rasa nya. Di marah dek Jibo jika tanding tindakan rampas harta itu. Apa hal pun dah ada tindakan di mahkamah lain menuntut harta2 itu.

    Jibo tak akan mahu mereka tandingi sebab itu membawa kpada full hearing atau bicara penuh. Maka berterabur lah begitu banyak fakta dan hujah menuding Malaysia Official 1 yang semua mengatakan ia lah Jibo.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jangan mimpi lah nak lepas begitu saja.Kes DoJ tu tak kemas,kalau akau pun aku boleh lawan.

      Padam
  2. Zainur Zakaria nama penuh peguam yang mewaikili Husam Musa dan Mathias Chang itu. Dia peguam Malaysia tapi tak bermakna tak tahu berkenaan undang undang Amerika.

    Walau apa pun, dia boleh mendapatkan perkhidmatan peguam pakar dalam bidang misappropriation of funds and money laundering dan jugak dalam hal menuntut supaya harta itu di pulang kapada Malaysia.

    Husam dan Chang memohon ganti rugi atas kecurian wang daripada 1MDB. Ada 6 jenis tuntutan yang di buat. Bermakna bukan saja wang yang di curi, jugak ganti rugi berniaga, membuat untung dari jumlah wang yang begitu besar. Riza Aziz tentu karam akibat nya. Si Taek Lo pun mungkin.

    Pahal pun, kalau tindakan DoJ itu berjaya, harta mereka di rampas dek DoJ. Yaakin salepas itu mereka akan di heret ke mahkamah lagi. Kali itu, di atas tuduhan misappropriation of 1MDB funds and money laundering. Itu jenayah yang serius di US dan banyak kes telah di bicarakan dengan jaya nya di masa yang lalu. Kalau sabit kesalahan, masuk penjara, soal karam kewangan tak mustahak lagi di masa itu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Boleh harap ke ZZ tu, dulu masa kes sodomi satu ,dia yg membela Nuar tapi Nuar ke dalam juga,dan ZZ sendiri hampir kedalam kerana kes hina mahkamah.Lepas tu dia menyepi sebagai 'pembela ' Anwar dan juga hilang dari PKR secara senyap.

      Padam
    2. Zainur Zakaria siasat dulu dia 'ada kelayakan jadi peguam di amerika atau tak ,kalau ujian masuk mahkamah menjadi peguam di amerika pun tak ada' baik tak payah , he.he.he.
      Setiap negara ada sijil guaman mereka sendiri tak semesti nya guaman dimalaysia boleh masuk ke amerika, dicanada peguam amerika tak boleh masuk jadi peguam negara Canada

      Padam
  3. Aku lebih suka Reza Aziz dan Jo Lo tanding kes itu. Aku nak tengok letupan bunga api and all the sparks fly bila peguam peguam keluarkan bukti salah laku. Juga nak tengok kalau nama penuh MO1 keluar.

    BalasPadam
  4. Assalaamualaikum salam dihulurkan pembuka bicara
    Wah perbincangan nampak macam hangat membara
    Keliihatannya seperti ada berkaitan hal ehwal negara
    Boleh kah hamba insan kerdill inii tumpang bersuara

    BalasPadam
    Balasan
    1. Apa makna salam kau Jing Jibo? Muslimin tahu salam itu makna nya Peace unto you. Kamu punya salam di susul dengan bohong tipu helah fitnah maki hamun mencarut semua ada. Begitu kau susul nanti kau bisul.

      Padam
  5. Hamba ini juga pejuang untuk kesejahteraan negara
    Tak rela kalau meliihat orang suka nak buat angkara
    Sambil itu ingin bermadah pantun nak berhiibur lara
    Itu adalah salah satu tugas hamba dari Geng Kejora

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kamu Jing Jibo sekor saja di sini, apa nak cakap ada geng konon. Asyik membohong menipu aje kau ni. Pada hal kau dah tua baka.

      Padam
    2. pejuang untuk kesejahteraan negara? Nak juangkan Bugis Lanun yang seleweng 1MDB dan songlap berbilion masuk akaun dia, anak tiri dia dll? US$7 bilion lesap dari akaun 1MDB x 4 = RM28 bilion. Kata Ketua Audit Negara.

      Padam
  6. Sebelum itu ingin juga hamba berikan sedikit nasihat
    Walau pun berbalah berdebat amallkan budaya sehat
    Sebab hamba perhatiikan ada jugak komen liar jahat
    Jika ada pihak cuba buat kacau jangan le bersubahat

    BalasPadam
    Balasan
    1. amallkan budaya sehat? Lidah nercabang betul kau nih. Lihat kau punya CV (cv makna established personal particulars) nih -

      Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia.

      Bola yang kecut sebab Jing Jibo ni dah tua. Masuk sini pagi petang siang malam, walau pun pukul 2-3-4 pagi. Dah tua baka tapi otak budak kecik. Itu pasal apa yg dia cakap selalu nya mcm bebudak.

      Anjing Jibo ini gunakan berbagai mode, cara, gaya bahasa, nada bercakap. Kekadang guna mode bertitik ... kekadang mode bebudak kikiki, hahaha, hehehe, (terakhir ini Warghh kaahh kaahhh kaaahhhh pulak), kekadang serius, bahasa tinggi sikit. Terakhir ini, banyak memantun macam kartun.

      Tapi pada umum nya - terutama nya bila dia dah tak tahu nak response atau meradang - dia mengarut dan mencarut. Dia di kasi makan dedak, takda melukut yang ada habuk beras sikit pun, takda zat, tak membina otak nya. Pengtahuan nya cetek, selalu nya bodoh, bangang, bongok, bingong, bingal, baghal.

      Kita teruskan balas, bidas, sebat, belasah, hentam, tibai, kritik, kutuk, ketuk, sekel, pelangkong, kentot dan tahikan dia. Itu saja cara nak deal dengan dia.

      Pada masa masa nya, jangan pedulikan dia, pulaukan dia.

      Padam
  7. Semua yang berhujah biiar lah cara gentlemen lelaki
    Berhujah setakat di mulut jangan dilibat tangan kaki
    Janganlah keluarkan perkataan lucah atau caci maki
    Elakkan guna kata mencarut seperti pelir butuh puki

    BalasPadam
    Balasan
    1. Memang lah kau ni sewel, atau screw loose, kalau tak dah gila. Cakap lain buat lain. Kalau di hitung berapa kali kau keluarkan kata kata pelir butuh puki di komen komen kau masa yg lalu, aku yakin ada bnyak ratus kali, kalau tak beribu.

      Aku grenti tak lama salepas ini kau akan buat gitu lagi.

      Padam
  8. Masuk lg pantun bodoh dia.
    Konon dgn pantun menambat hati org melayu.
    Cai dan najis xabes2 dgn auta bodoh dia

    BalasPadam
  9. Putra M,

    Najib bukan penyamun..! bukan perompak..! bukan penyangak..! Dia Lanun Bugis.

    Bukan sedikit duit terbang dari akaun 1MDB, Beb. US$7 bilion = RM28 bilion. Ada yang kata masuk akaun bank dia sendiri aje US$4 bilion.

    BalasPadam
  10. Eloklah dua ekor tu tak dtg ke mahkamah spya doj boleh rampas terus harta haram tu.

    Bukankah itu harapan rakyat Malaysia?
    Bukankah apabila harta mereka dirampas, secara tidak langsung telah menunjukkan itu harta haram?

    Admin tak payah tulis berbelit belit mcm pariah mabuk dan tunjuk bodoh dpn khalayak. Yang siasat tu Fbi, yg dakwa tu Doj, bukan lawyer mat sabu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini komen Jing Jibo jugak, rasa nya. Dia kata "spya doj boleh rampas terus harta haram tu." Konon nya dia pun berjiwa rakyat Malaysia biasa.

      Pada hal dia menyokong Jibo macam nak mati. Jadi, apa yang dia kata itu pun membayangkan pendirian Jibo tak mahukan dua ekor itu lawan di mahkamah, takut keluar macam macam tahi MO1 di masa bicara penuh.

      Padam
    2. Kau ingat bila dua ekor tu lwn dia pasti kalah atau belum tentu dia kalah? Silap haribulan terlepas begitu shj. Najib ada ckp dgn ko ke yg dia tak mahu dua ekor tu lwn?

      Nampak sgt kau ni keturunan bodoh. Simpan sikit bodoh tu utk faraid bila kau mampus.

      Padam
  11. Harap dapat bersabar walaupun jiwa kacau meruntun
    Komen diberi biarlah bertatasusila adat sopan santun
    Diigalakkan komen dalam bentuk madah atau pantun
    Tak kisah le sama ada tuan hamba projib atau caitun

    BalasPadam
    Balasan
    1. Coba bermuka dua le kau, Jing. Kami tau kau ada berbelas muka. Ada yang kata kau jugak bermuka DAP Red Bean. Dan orang gila yang tak mahu makan pil.

      Padam
  12. saya amat yakin sekali mereka akan memohon kes ini d tanggohkan dgn berbagai alasan.

    mereka sudah tentu tidak akan berani mencabar tuduhan dlm makhamah kerana semua nya akan terburai.

    apa pun kita lihat saja tindakan licik mereka.

    Allahu Akbar !!!

    BalasPadam
  13. Hamba ini sekadar seronok berpantun seloka madah
    Mendidik sesama insan nak dijadikan sebagai wadah
    Tapi mengajar orang jenis bangsat bukan lah mudah
    Ramai lagi di antara tuan hamba masih haram jadah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang membosankan pembaca di sini ia lah mereka semua tahu kamu ini ia lah Jing Jibo. CV kamu dah di keluarkan di atas. Dah mula kamu mencarut haram jadah.

      Najib yang kata jnis kamu ini bangang, hamjadah. Seba tak menolong dia keluarkan fakta dan hujah yang pengundi boleh terima.

      Padam
  14. "Menurut Peguam Negara Amerika Syarikat Loretta Lynch, sekurang-kurangnya AS$3.5 bilion milik rakyat Malaysia dicuri."

    Itu ha nya separuh dari US$7 bilion yang AuG kata hilang dari akaun 1MDB. Padan lah auditors tempatan KPG di buang pada satu masa dulu. Walau pun mereka belom siapkan kerja mengaudit akaun 1MDB bagi tahun itu. Gamak nya sebab selalu menanya dan hendak tengok dokumen perjanjian, bank statements dsb nya. Di kasi summary dismissal macam Najib buat kapada Gani Pattail, Peguam negara, juga. Terrible.

    Kemudian nya, firma audit antarabangsa Deloitte di lantik. Konon nya nak lend credibility to 1MDB accounts. Wakil tempatan nya orang Malaysia. Nampak bersubahat dengan 1MDB dan di hentam tibai dek rakyat Malaysia.

    Di PAC hearing masa Nur Jazlan jadi Pengerusi, di balun amat sangat. Hingga Najib "tendang Nur Jazlan ke atas" jadikan dia Timbalan Menteri. Deloitte tak tahan, nama mereka jadi tahi, coba quit as 1MDB auditors pada Jul 27, 2016. Tapi tak di kasi quit, masih lagi auditors, rasa nya.

    Akaun 1MDB masih bersepai. Tukang audit mintak bank statements pun 6 bulan tak dapat, ada yg masih belom di kasi. Gila punya kerja. Najib punya kerja. Perkara 117 M&A 1MDB kata semua keluar-masuk wang mesti ada kebenaran bertulis Najib sebagai Menteri Kewangan - 1MDB di punyai Kementerian Kewangan.

    BalasPadam
  15. Ini ada sedikit tazkirah dari hamba pagi hari Jumaat
    Kepada ketua hendak lah kita hormat dan setia taat
    Di pagi mulia ini buat lah banyak kerja bermanafaat
    Jangan ler asyik nak memakii hamun jer setiap saat

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kalau ketua dah melanun, bodoh lah nak taat setia, Jing. Amende manafaat nya bila US7 bilion lesap dari akaun 1MDB kata DoJ dan US3.5 bilion di seleweng dan songlap di US sahaja, belom tahu songlapan di lain2 negara.

      Padam
    2. US7 bilion lesap dari akaun 1MDB kata AuG ...

      Padam
  16. Kitorang ahli geng Kejora pelbagai gaya rentak irama
    Dalam pasukan Kejora ni orang baru juga orang lama
    Hamba ni terlatih khas di bidang akhlak jugak agama
    Tujuan hanyalah untuk kebahagiaan akhirat bersama

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak payah menagku ada geng le, Jing Jibo. Kamu di sini sorang saja. Mengarut menagku terlatih di bidang akhlak. Di hari Jumaat pun nak terus membohong menipu.

      Padam
  17. 9.56,

    Kalau ketua yang berbohong, mungkiri janji dan khianati amanah, masih wajib di taati dan dihormati?????

    BalasPadam
  18. Hamba ni dah masak mangli dengan kata maki cacian
    Melihat sikap buruk tuan-tuan hamba ada rasa kesian
    Lunas amalan agama dalam hidup ini jadikanlah titian
    Agar tuan hamba semua tak menyesal hari kemudian

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kami tuan kamu hamba takpe le

      Padam
  19. Melihat gelagat tuan-tuan hamba rasa agak berduka
    Jalan yang elok banyak usah ditempuhii jalan celaka
    Semua ucapan hamba ni adalah kata nasihat belaka
    Setiap masa ingatkan lah juga akan azab api neraka

    BalasPadam
    Balasan
    1. hah, kamu memaki lagi? Mengata celaka?

      Padam
  20. Tazkirah hamba ini demii kerana agama dan bangsa
    Jangan lah asyik memaki hamun orang setiap masa
    Bak kata pepatah siapa makan ciili pedas dia terasa
    Ingat-iingatlah sama usah leka hanyut dengan dosa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Syabas Tuan.. pantun menarik tuan gerombolan dedak upahan ini gagal jawab. mereka meroyan2 maki carut.. itu je boleh buat.

      maklumlah geng DEDAK upahan Mamak bkn jenis high class pn, janji boleh maki carut marut pastu spin cerita.. siappp payment masuk lah!

      Syabas Tuan. pantun yg tersusun.byk makna bg org2 yg paham!

      Padam
    2. Tulis pantun puji sendiri. Paling rendah punya jenis. Amoeba kata omputih.

      Padam
  21. lepas Madey Pariah kluar IJN.. bersemangat sungguh geng DEDAK menyerang Najib semula..hahahahaa

    Insya Allah DS Najib dlm peliharaan Allah SWT dr kejahatan musuh2nya. Org baik wpun diburukkan dia tetap baik.


    BOboi Botak cuba cari perhatian dlm DUN Kedah.. sibuk suruh wujud jwb Timbalan MB Kedah.. kemaruk gila talak jwb MB belum habis lg lpas main dolpin di Dubai.. balik sini pura2 lah sibuk nk amik tau pasal Kedah..

    anak mamak durjana!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau dah tukar moe, ha, Jing Jibo. Mode tak berpantun pulak.

      Najib di swerang sebab dia Bugis Lanun. Seleweng dan songlap berbilion ringgit duit 1mdb

      Padam
  22. Kafir si penangguk di air keruh sedang menyerang Malaysia, ada kalangan rakyat yang iq rendah merasa dibela pula. Sedang matlamat mereka ingin melihat kehancuran bangsa, negara dan agama.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Muslimin pun ada yang menangguk di air keruh. Bukan takda yang mengharapkan jadi PM. Termasuk Zahid, Timbalam PM dan Naib Presiden UMNO yang terkanan.

      Kerry Okspod Ketua Pemuda umumkan lama dulu bahawa dia mahu jadi PM di umur 40 - lk sekarang. Dia dah kasi warning kpd Najib supaya jangan anggap Parti Bumiputera Bersatu Malaysia itu tak mustahak.

      Padam
    2. Beristighfar. Siapa yang bersangka baik, kemuliaan adalah balasannya.

      Padam
  23. Mengucap le tuan hamba jangan dituduh sembarang
    Dalam Geng Kojora kita ramai bukan hanya seorang
    Kitorang semua dilatih khas biijak dalam mengarang
    Ada watak ustad ada pakar politik jugak kaki perang

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan mengaku macam macam lah Jing Jibo. Meluat orang membaca kamu mengarut.

      Padam
  24. Tazkirah hamba ini demii kerana agama dan bangsa
    Jangan lah asyik memaki hamun orang setiap masa
    Bak kata pepatah siapa makan ciili pedas dia terasa
    Ingat-iingat le sama jangan leka hanyut dibuai dosa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang sentiasa maki hamun orang di sini ia lah Jing Jibo. CV nya dah di keluarkan di atas.

      Padam
  25. Mungkin madah seloka hamba ada yang terasa bosan
    Tetapi niat hamba ikhlas nak menolong sesama insan
    Jangan beseronok mencaci saja ingat juga batu nisan
    Percayalah bahawa selepas mati ada hari pembalasan

    BalasPadam
    Balasan
    1. nak menolong kau rentikan membosan orng dengan memantun mcm melanun ni

      Padam
  26. 10.33 pagi
    Subuh tadi baru solat subuh. Dah solat dhoha ke? Kejap lagi nk solat Jumaat. Dalam solat setip kali minta Allah tunjuk jalan yang lurus. Terus meminta semuga Allah kabulkan. In Shaa Allah. Mak bapa kita tak ajaq jadi macam la ni. Bertaubatlah.

    BalasPadam
  27. Bukan lah niat hamba ini sengaja buat pasal berbalah
    Dan juga tiidak timbul soal siapa menang siapa kalah
    Cuma kalu hamba tak menegur rasa macam bersalah
    Belum terlambat lagi kalau ingin bertaubat insyaAllah

    BalasPadam
    Balasan
    1. taubat lah tak akan memantun di sini lagi

      Padam
  28. Yg selalu menulis pantun tak kena mengena dengan tajuk pos itu nampak nya kurang siuman. Mkan pil lah kamu supaya tak teruk sangat sakit kamu.

    BalasPadam
  29. Hamba yakin tuan-tuan ni bukan penyembah berhala
    Elak kan dirii terjebak dengan perkara jahat kejii cela
    Takuti lah dengan pembalasan berat dari Allah Ta’ala
    Kalau nak insaf berubah belum lewat dah boleh mula

    BalasPadam
  30. Betul apa 1123 komen, berpantun, lari tajuk, sendiri balas komen sendiri, angkat bakul diri sendiri, maki hamun, pastu suh org lain bertaubat? Meme dah sewel sekor...betul cakap haramjadah@bangang seperti Najib cakap....

    BalasPadam
  31. Cacian yang seperti ini dah kerap sangat hamba kena
    Kata nasihat cubaa hamba beri tapi dibalas maki hina
    Ingat le bahawa kita akan meningalkan ini dunia fana
    Fikir-fikirkan le bekalan untuk kita nak bawa ke ‘sana’

    BalasPadam
  32. Ingatlah bahawa kita akan mati tak tahu bilanya hari
    Dan nantinya azab seksa Allah itu berat tidak terperi
    Moga ada yang terima kata nasihat yang hamba beri
    Assalaamualaikum hamba bermohon mengundur diri

    BalasPadam
  33. Ingatlah bahawa kita akan mati tak tahu bilanya hari
    Dan nantinya azab seksa Allah itu berat tidak terperi
    Moga ada yang terima kata nasihat yang hamba beri
    Assalaamualaikum hamba bermohon mengundur diri

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagusla tu mengundur diri.
      Tolong jgn datang kembali.
      Xde ke hajat nk bantu riza si anak tiri?
      Maklumla kt sana bkn apandi ali.

      Padam
  34. Reza & Jho Low Dipanggil Bela Diri 22 Ogos Depan..!

    Kalau lah Pandi yang membela mereka, kot dia akan pergi ke mahkmah itu dan kata, "Mereka tak bersalah", terus keluar dan buat derk saja.

    Kita tahu dia jenis begitu berkenaan kes Najib. Walau pun sekarang MO1 di sebut 36 kali dalam laporan 136 ms yang DoJ kata penuh jenayah "misappropriation of 1MDB funds and money laundering".

    BalasPadam
  35. Najib Ba Najib Bi sekarang ini makin gelabah, siang malam sibuk banding diri dengan kepimpinan Mahathir semasa memegang jawatan PM dahulu. Kalau anda seorang budiman yang tawaduk kepada Tuhanmu maka segala yang dibuat akan sentiasa Ikhlas kerana Allah, tak payah nak banding ngan sesape pun. Malangnya hati busuk terbalut selimut Iblis makan siang malam gundah gelana dikejar bayang2 sendiri. Arwah Tun Razak pun mampir dalam mimpi membayangkan seribu kesedihan atas kejahatan yang terlaku oleh anak sendiri. Bawa2 bertaubatlah wahai Najib Isterinya Rosmah... Kalau tak sayang negara bangsa, sayangilah diri sendiri dan keluarga agar tidak menjadi bahan bakar api neraka.

    BalasPadam
  36. Zainur kata Riza dan Jho Low "serta beberapa nama lain" yang disebut dokumen DOJ berpeluang mencabar tindakan DoJ merampas harta mereka.

    Kalau Reza dan Jho Lo tak mahu/ di arah MO1 jangan mcabar, mungkin yang lain itu akan cabar.

    Makna nya ada juga kita peluang membaca apa yang di kata di mahkamah itu, moga moga nama penuh MO1 akan keluar, Insya Allah.

    BalasPadam