Selasa, 9 Ogos 2016

HOT ~ Agong Titah Najib Letak Jawatan..?


Sebenarnya kalau ada buah..tak perlu didesak pun..! cukup dengan integriti diri..!

Pemuda AMANAH rayu Agong titah Najib letak jawatan

Pemuda Parti Amanah Negara (AMANAH) hari ini menyerahkan memorandum kepada Yang di-Pertuan Agong, menyarankan Seri Paduka untuk menitahkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak meletakkan jawatan berhubung isu 1MDB.
Ini sementara menunggu tindakan undang-undang yang difailkan oleh Jabatan Keadian (DOJ) Amerika untuk menyita dan merampas aset bernilai AS$1 bilion yang didakwa dibeli menggunakan dana yang diseleweng daripada 1MDB.
Ketua Pemuda AMANAH, Mohd Sany Hamzan berkata, Seri Paduka boleh menitahkan Najib untuk meletak jawatan, mengikut Perkara 39 Perlembagaan Persekutuan.
“Memandangkan perdana menteri turut terkait secara langsung dalam skandal tersebut, Ke Bawah Duli Paduka Tuanku sebagai pemerintah bagi persekutuan selaras dengan peruntukan Perkara 39 Perlembagaan Persekutuan dapat menitahkan perdana menteri supaya meletakkan jawatan,” katanya dalam memorandum itu.
Menurutnya, Seri Paduka juga boleh melantik seorang perdana menteri sementara selaras dengan peruntukan Perkara 40 (2) (a) dan 43 sehingga pilihanraya umum yang akan datang.
“Kami melihat dan percaya bahawa peranan Ke Bawah Duli Paduka Tuanku tersebut adalah amat penting bagi memulihkan kembali imej negara dan mengembalikan semula keyakinan pelabur demi masa depan negara Malaysia yang gemilang.
“Ia juga bagi menyelamatkan maruah dan integriti negara demi masa depan negara dan rakyat jelata.
“Hanya Ke Bawah Duli Paduka Tuanku dan Duli-duli Tuanku Raja-raja Melayu yang menjadi payung rakyat dan kedaulatan negara mampu untuk bertindak demi menyelamatkan harta negara daripada terus diseleweng serta meletakkan semula pemerintahan yang adil dan berdemokrasi sebagai asas pentadbiran negara,” katanya.
Mohd Sany juga menggesa Yang di-Pertuan Agong suapaya mengarahkan Peguam Negara, Tan Sri Mohamed Apandi Ali untuk mengkaji semula keputusan dalam kes-kes yang berkaitan dengan 1MDB.
“Ke Bawah Duli Paduka Tuanku dapat menitahkan untuk memanggil peguam negara dan mengarahkan supaya siasatan berkenaan skandal 1MDB kembali dijalankan berdasarkan laporan penuh DOJ tersebu selaras dengan peruntukan Perkara 145 (2) Perlembagaan Persekutuan dengan kerjasama sepenuhnya daripada Polis Di-Raja Malaysia dan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia,” katanya.
Perkara 145 (2) menyatakan peguam negara mempunyai tanggungjawab untuk menasihati Agong dan kabinet mengenai perkara-perkara berkaitan undang-undang dan boleh, dari semasa ke semasa, diberikan tugas berkaitan undang-undang oleh Baginda.
Apandi, Januari lalu membersihkan Najib daripada sebarang salah laku berhubung wang RM2.6 bilion yang terdapat dalam akaun bank peribadi peribadi perdana menteri dan wang RM42 juta milik bekas anak syarikat 1MDB, SRC International, yang juga berada di akaun Najib.
Apandi berkata wang RM2.6 bilion itu adalah sumbangan daripada keluarga diraja Saudi, tetapi beliau tidak menjelaskan mengapa beliau membersihkan Najib mengenai isu SRC International.
Integriti tu cakap mudahnya ialah maruah dan harga diri..!
Ada ke lagi???
Lu Fikir La Sendiri!!!

64 ulasan:

  1. Waaaaaaaaah ni berita panas nih. Amat panas. Tak sabau nak kata gitu. Aku belom baca pun rencana Putra M. Amat tertarik dengan kepala rencana -

    Agong Titah Najib Letak Jawatan?

    Sekarang aku dah lepaskan rasa ghairah aku mendengar kepala rencana itu. Aku harap ada berita baik selanjut nya. Aku akan nulis lagi selepas ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan ejakulasi awal sangat bro, kik kik kik

      Padam
    2. Anwar Al Jub selalu buat gitu ke dalam ko, Jing Jibo?

      Padam
    3. I've no faith on the existing ruling govt due to :-

      The clean, efficient & trust-worthy governance are gone.
      The Credible Institutions are gone.
      The good name & image of the nation are gone.
      The huge monumental loan of RM42 billions are gone.
      The Malay Reserve Land of TR Exchange has gone.
      The RM (Ringgit Msia) continue going down.
      But..RM (Rosmah Mansor) is still at Putrajaya.

      Padam
  2. Ok, Pemuda AMANAH yang rayu Agong titah Najib letak jawatan. Bagus berita itu. Ada pihak yang mintak Agong buat gitu. Selaras dengan Tun M mintak "perhatian Raja Raja" kpd Kempen Selamatkan Malaysia.

    Pemuda parti AMANAH) menyerahkan memorandum kepada Agong menyarankan Seri Paduka menitahkan Najib meletakkan jawatan berhubung isu 1MDB itu ada lah bermakna besar. Ini berdasarkan dan sementara menunggu tindakan undang-undang yang difailkan DOJ Amerika untuk merampas aset bernilai AS$1 bilion yang didakwa dibeli dari wang 1MDB yang di selewengkan.

    Ada atau tidak reaksi dari pihak berkenaan di atas saranan Pemuda AMANAH itu, kita mesti laungkan sokongan seterus nya dan minta pihak berkenaan bertindak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku bkn pro madey..dan aku bkn penyokong umno..aku juga bkn pemakan dedak dri najib..
      aku adalah aku..
      bg aku..xdak guna pn desak agong arahkan najib letak jawatan..
      xdak guna pn desak majlis raja raja melayu bertindak ke atas najib ats isu terpalit..
      coz madey adalah mentor kpd najib..
      sapa yg hapuskan kekebalan raja melayu klu x madey?
      sapa yg ajar budaya cantas mencantas seteru politik klu bkn madey?
      sapa yg reka fitnah kpd DSAI klu x madey?
      najib hny gambaran kpd zaman madey..
      apa madey buat..itu yg najib buat..

      BERKAT DOA AL MARHUM TUAN GURU FADHIL NOOR..
      SEMOGA ALLAH LANJUTKAN USIA MADEY SUPAYA DI BERI KESEDARAN ATAS SEGALA KEZALIMAN DAN KEROSAKAN YANG MADEY LAKUKAN..

      hari ni berdoa..
      bkn hari ni jgk allah tunjuk..
      skrg..INILAH WAKTUNYA..

      Padam
    2. Jing Jibo,

      Sapa nak caya ko bukan pro madey bukan pro Jibo dll tuh. Kata kata ko gunakan, cara ko cakap, hujah ko gunakan nyata menunjukkan ko Jing Jibo.

      Mengarut, membohong, menipu dan memfitnah aje le ko Jing.

      Kalo dah menyalak mcm anjing, menyenyeh mcm anjing, melompat mcm anjing, maka Anjing le ko, Jing Jibo.

      Allah akan membalas pembohongan pengumpatan ko, Jing. Esok lusa ko alih alih jatuh, menggeliat kaki tangan dan mamposs.

      Kalo dah anjing, mamposssss le istilah nya, ye tak.

      Padam
    3. Sokong 6.00pm!!!! Malahan komen2 sebelum ini...

      Padam
    4. Tak kisah lah nk pro sapa2 pun. Melayu yg ada maruah memang lah patut resah dgn skandal kewangan negara. Yg berkenaan patut rasa malu dan ambil cuti panjang. Bagi DS Zahid acting PM sampai kes selesai sepenuhnya. Bukan hanya siasatan DOJ, siasatan negara2 lain juga ada lg. Siasatan dlm negara pun tidak meyakinkan. Harap buka semula siasatan. Siasat betul2. Jgn bikin malu bangsa.

      Padam
    5. Sebelum bertidak apa apa pihak istana tentu nak interviu. Logijklah tu. Pertama siapa yang suruh hantar memo? Apakah ANC atau siapa? Kedua, kalu korang keluar dari Pas dan angkut segala galanya bersama, itu amanah ke tidak? Muahahaha

      Padam
    6. Setuju dgn 631 PTG.

      Masalah nya ada pemipin yang takda maruah. Bukan saja takda maruah bagi nya, juga takda maruah bagi bangsa Melayu - dia kata dia Bugis, "pendatang jugak". Bedebah menjatuhkan maruah bangsa Melayu.

      Namun demikian, kita kena teruskan keji, caci, sekel dan pelangkong kepala dia secara lisan. Dengan harapan satu hari tak lama nanti dia sedar dan letak jawatan.

      Klau tak, Majlis Tertinggi gantikan dia. Kalau tak, pengundi PRU14 gulingkan dia dan UMNO sekali.

      Padam
  3. Tok guru tu susah sket la doa nak makbul sllu ssgt buat u turn... kejap kafir kejap tak.. bila kena ahli sendiri u turn balik... susah nak makbul doa ore mcm nih...
    Bab PAN ni lagi susah tok guru nak hukum maklum la PAN bekas ahli PAS... skg jadi annjing DAP .. PAN mirip pada Syiah... mana maunyer doa tok guru makbul...
    Ton Nonok dah x siuman dah ... apae2 pun ucap tima kasih kat yun momok ... ibarat kill 2 birds in 1 stone tapi ton nonok try kill 100 birds 1 stone... the stone also hit his asshole...

    muahahahhahahaa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini lagi tulisan Jing Jibo. Kita yang ninggalkan komen di sini dah tahu dia. Tapi yang ha nya masuk membaca tak ninggalkan komen, ada yang masih belom tahu dia.

      Maka di keluarkan sekarang c&p di atas nya:

      Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia.

      Bola yang kecut sebab Jing Jibo ni dah tua. Masuk sini pagi petang siang malam, walau pun pukul 2-3-4 pagi. Dah tua baka tapi otak budak kecik. Itu pasal apa yg dia cakap selalu nya mcm bebudak.

      Anjing Jibo ini gunakan berbagai mode, cara, gaya bahasa, nada bercakap. Kekadang guna mode bertitik ... kekadang mode bebudak kikiki, hahaha, hehehe, (terkhir ini Warghh kaahh kaahhh kaaahhhh pulak), kekadang serius, bahasa sikit tinggi.

      Tapi pada umum nya - terutama nya bila dia dah tak tahu nak response atau meradang - dia mengarut dan pada masa masa nya mencarut. Dia di kasi makan dedak, takda melukut yang ada habuk beras sikit pun, takda zat, tak membina otak nya. Pengtahuan nya cetek, selalu nya bodoh, bangang, bongok, bingong, bingal, baghal.

      Kita teruskan balas, bidas, sebat, belasah, hentam, tibai, kritik, kutuk, ketuk, sekel, pelangkong, kentot dan tahikan dia. Itu saja cara nak deal dengan dia.

      Padam
    2. Betul apa yang 6.05 cakap tu....

      Padam
    3. Ini lagi tulisan Anjing Madey. Kita yang ninggalkan komen di sini dah tahu dia. Tapi yang hanya masuk membaca tak ninggalkan komen, ada yang masih belom tahu dia.

      Maka di keluarkan sekarang c&p di atas nya:

      Gua kini dah terasa macam nak tukar minat dan hobi
      Tak nak lagi bincang pasal Najib ataupun pasal 1MDB
      Itu semua biar je dekat depa Umno punya akar umbi
      Janji dapat lanyak anjing sekor ni yang perangai babi

      Memang banyak ekor anjing cyber yang Matdey bela
      Tapii dah banyak ekor yang mampos geng Kejora tala
      Banyak ekor juga lari bila nampak kat depan ada bala
      Tingal lagii sekor menyalak kat atas tu kurap dan gila

      Kekuatan anjing cyber Matdey ini kitorang dapat ukor
      Asalnya banyak tapi banyak yang tidor jer berdengkor
      Dua tiga ekor yang terloncat-loncat sudah tersungkor
      Yang masih tinggal dan kurap hanya kat atas tu sekor

      Anjing gila Madey nii dari ulu pendalaman Sg Lembing
      Gaya bahasa semacam jiwa kacau terumbang ambing
      Pesti dia dulu membesar kat dalam kandang kambing
      Kesiian hidup terbiar mak bapak dia tak didik bimbing

      Kesian Matdey terbela anjiing kurap tolol pekak badak
      Gatal nak komen merata tapi hanya style budak-budak
      Terhege-hegeh nak tunjuk juga hero tiidak dapat tidak
      Agaknya anjing ni termakan taik babi masuk kat dedak

      Anjing kurap Matdey sekor ni sudah kehabisan modal
      Bodoh bingai bangang bahalol tapii nak tunjuk handal
      Asyiik disalak benda sama serupa haram jadah sundal
      Bertambah ler gilanya anjing nii bila teruk kena bedal

      Anjing Matdey ni sekor saja jalan ke hulu dan ke hilir
      Dah makin tempang bila geng projib tibai dia bergilir
      Dia dah jadi gila kembali menyalak air mata mengalir
      Kinii hilang arah dia mula ayun telor dan batang pelir

      Anjing kurap Madey inii giila pakai main sondol redah
      Boleh jadi tuan dia jamu dedak ada bercampur dadah
      Masih juga menyalak walau pun hari tu muka diludah
      Yang pastii hanjng kurap gila sekor baka haram jadah

      Anjing kurap sekor nii macam tempang jer melangkah
      Gigi pun dah jarang tapi ada hati orang dia nak kerkah
      Agaknya dia nii asal usul mak bapak peminta sedekah
      Tak mustahil dia inii anak haram hubungan luar nikah

      Anjing kurap sekor ni bodoh bangang tapi nak melobi
      Sekali sekala sentap pala kote macam kepala labi-labi
      Agaknya dia ni ada gii ikut Madey join DAP kafir harbi
      Tak mustahil anjing kurap gila nii mentekedarah babi

      Kesiannya anjiing Matdey sekor tu kena tibai berasap
      Anjing kurap ni merempat gi tidur perdu buluh kasap
      Biila dia kebulor, batang butoh pak dia pun dia hiisap
      Kena kejor ngan Kejora anjiing gila ni cabut lari lesap

      Anjing gila Matdey sekor ni masa kecik hidop nya perit
      Mestii dulu dia kutip makanan darii longkang dan parit
      Merata-rata dia menyalak terloncat-loncat tejerit-jerit
      Tadi dia rehat jap agaknya gi jilat mak dia punya burit

      Anjing gila Metdey sekor nii jenis pondan bukan lelaki
      Anjing ni jenis kencing menonggeng tidak angkat kaki
      Kerja anjing ni ikut komen orang dan keluar caci maki
      Kinii dia rehat kejap pergii sondol mak dia punya puki

      Anjing kurap nii kempen mau bagi kerajaan BN runtoh
      Tetapi kempen gila babi dia sikit pun BN tak tersentoh
      Kalau kempen elok tidak apa, ini macam kepala butoh
      Anjing kalau jantan lobang puki mak dia pun dia tutoh

      Anjing belaan Madey sekor ni agaknya tidak disuntik
      Tak tahu tuan dia kasii makan taik babii atau taik itik
      Dia ni sanggup kalau jilat mak dia punya biji kelentik
      Cabut lari kedalam semak bila telor dia Kejora jentik

      Komen anjing gila sekor ni kesian juga kalu tak dilayan
      Tapi nampak jelas Jing ni gila dia dah tahap meghoyan
      Kate oghang Peghak demer terlebih makan deghoyan
      Ini le padahnya Jing kalu dah bersifat mulut tempayan

      Ha ha anjing kurap Madey nii dah mula tak tentu arah
      Luka luar dalam nampak nya semakin teruk dan parah
      Tengok kan gaya tu macam kebulor tak mentekedarah
      Heh he gurua-gurau sikit-sikit Jing jangan pulak marah

      Padam
    4. Anjing ni maki caci dia buat dek muka tebal tak malu
      Siang malam tiada henti menyalak je dia bertalu-talu
      Tapi kalu mentekedarah bangkai najis semua dia lalu
      Heh he jangan marah ye Jiing senyum-senyum selalu

      Padam
    5. Anjing gila Madey ni merapu jer tak ada benda dilapor
      Dia redah jer macam budak keciik asal saja bertempor
      Maki caci hina kutok itu jer cara anjing nii nak gempor
      Ingin nak jadii ayam jagoh tapi jadii ayam berak kapor

      Padam
  4. HAH HA HA HA HA HA HA HA HAH..... Idea dan cita-cita YANG PALING BANGANG ABAD NI....

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu..topik paling sial untuk dibaca..cuma puak2 kaki fitnah saja yang minat nak komen..

      Padam
    2. Ko tulis komen. ko sokong sendiri, Jing Jibo ye?

      Amat desperate dan pathetic ko.

      Padam
  5. Patutnya pemuda Kewali sarankan satu titah supaya Tokong mereka sendiri dilucutkan jawatan. Baru ada balls! kah kah kah

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jing Jibo dah gunakan mode bebudak kah kah kah dia

      Padam
  6. Bravo bravo bravo

    Muhyiddin registers new party
    Free Malaysia Today - ‎1 hour ago‎

    PUTRAJAYA: Parti Pribumi Bersatu Malaysia, a party mooted by Dr Mahathir Mohamad, was formally registered today at the Putrajaya headquarters of the Registrar of Societies' (RoS) by its pro tem president, Muhyiddin Yassin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. “Aside from all Bumiputera citizens – including Sabahans and Sarawakians – it is also open to all others, but as associate members.

      “We want to be inclusive. We will give them new recognition.

      “We want them to play a role in terms of giving ideas and what not,” Muhyiddin told reporters after the registration.

      He explained that non-Bumiputera members, registered as associate members, would share the same rights as regular members, except the ability to vote or compete for positions in the party.

      “However, they are eligible to be appointed in any position in the party.”

      Padam
    2. terbuktilah bahawa semua fitnah oleh cai dan dedop iaitu parti baru tak akan didaftarkan kerana ada sabotaj adalah ternyata palsu dan tidak benar. makanya sekali lagi cai dan dedop terpaksa menelah kembali pembohongan mereka. 10 markah integriti dipotong lagi dari akaun integriti Protun. baki integriti yang tinggal adalah cuma 10 mata saja. harap kengkawan ambil maklum agar jangan jadi kosong key.

      Padam
    3. Muhyiddin also said the party’s main agenda included institutional reforms and the pursuit of justice in order to protect the rights of every Malaysian citizen.

      “We want to work towards a clean and transparent government with integrity."

      Najib mana ada bersih, mana ada transparent, mana ada maruah. Memalukan muka dia, muka gomen Malaysia, muka rakyat Malaysia dan negara Malaysia dengan selewengkan 1MDB dan songlap berbilion Ringgit masuk akaun dia.

      Padam
    4. eligible to be appointed?

      should be a very very good news for ball lifter and the ilk who are craving for appointment!

      kah kah kah

      Padam
    5. “We want to work towards a clean and transparent government with integrity."

      Komen:

      that is the same mantra we hear from Khalid, LGE, Kuali and Nizar but where is it now? in the zoo or museum? Wakakaka

      Padam
    6. Khalid IGP? Jangan main main, Jing Jibo, nanti kau kena tangkap.

      Jibo pun bukan pedulikan kau, sebab kau pun tak menolong defend dia dengan mencari dan menggunakan fakta dan hujah yang pembaca boleh caya.

      Padam
  7. Jing Jibo 7:06 PTG,

    Kau memfitnah bila mengatakan ada "fitnah oleh cai dan dedop iaitu parti baru tak akan didaftarkan.."

    Givap le Jing. Kau dah tua baka. Mak bapak kau dalam kubur tentu meronta ronta bila tahu kau tabiat macam ini.

    Dia orang tahu, Jing. Jangan ingat dia orang tak tahu.

    BalasPadam
  8. penulis putera merdekar jenis manusia yg tak takut akan dosa fitnah atau mukin ia buka islam..dosa fitnah lebih besar dari membunuh.ingat sebelum menyesal di akhiratsana..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jing Jibo dah pakai nama hashim hassan pulak. Kau suka Hasan "Cari Makan" Pengerusi PAC ye Jing? Dah tentu lah, Jing. Kesian.

      Padam
  9. "Apandi berkata wang RM2.6 bilion itu adalah sumbangan daripada keluarga diraja Saudi, tetapi beliau tidak menjelaskan mengapa beliau membersihkan Najib mengenai isu SRC International"

    Komen: tak salah bertanya tapi apabila Doj di tanya kenapa nama Clintern di bersihkan, saya pun tak pasti apa bentuk jawapan dari Doj. "go to hell"?, "if you repeat i send you to guntonomore"? or what? Fuh!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini Jing Jibo menulis pakai mode separuh serius, separuh budak kecik.

      Macam macam mode di guna nya tapi orang dah tahu cara dia dan mentahikan apa dia kata.

      Padam
  10. Jing Jibo 7:12 PTG,

    Kau terpegun ye? Kau ingat fitnah kau yang ngata tak akan di daftarkan itu betul? Kesian kau Jing, dah jadi reality, parti baru itu dah wujud.

    Kau boleh sujud. Kat kaki Jibo atau, kalau nak, kpd parti baru itu. Tentu dia orang magnanimous, akan maafkan kau.

    Kot kau pun eligible to be appointed.

    Kau bahasa Inggeris pun berterabur, Jing. Cakap Melayu aje dah lah. "should be a very very good news" pulak. Dan "ball lifter" pulak. Apa daaaaaaaa.......

    BalasPadam
  11. “We want them to play a role in terms of giving ideas and what not,” Muhyiddin told reporters after the registration."

    and it is Malay first

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kau Cina ke, Jing Projibo? DAP ke?

      Hormatkan dan patuh Perlembagaan ngara Jing, kalau tak, berambus lah ke negara yang Perembagaan nya kau suka.

      Ini bukti bahawa Jing Jibo di sini ia lah DAP Red Bean. Awasi dia, kekawan. Kit mesti hentam dia dari segi dia Red Bean DAP yang pandai BM dan enyamar sebagai Melayu di sini.

      Rupa rupa nya dia sengaja nak pecah belahkan kita Melayu sebanyak banyak nya. Celaka, bedebah, mesti di sula dia di tepi laut. Macam di zaman Kerajaan Melayu Melaka dulu.

      Padam
    2. Kalau komen di 7:34 PTG itu di buat dek Protun yang banggakan Melayu di dulukan, bagus lah.

      Padam
    3. Dalam pada kita memerhatikan jika Jing Projibo tuh DAP Red Bean, kita awasikan jugak jika dia memang Anjing Jibo yang totok. Yang perlu kepala nya sentiasa di sekel dan di ketuk.

      Tidak boleh di lepaskan dia, di kejar sampai ke lubang cacing.

      Padam
  12. saya pernah memberi pendapat bahawa kemungkinan majlis raja2 menitah najib letak jawatan amat tipis sekali.

    najib juga tidak akan mengindahkan nya. lihat saja dgn NSC bill.

    jln yg paling adil bagi semua ia lah dgn menubuhkan RCI n laporan d sembah kpd Majlis n parliament.

    ini pun najib akan sekat kerana kesalahan nya amat jelas n menyerlah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Itu pasal kita kena teruskan kritik, caci, bidas, tibai, bantai, hantam kesalahan dan kelemahan dia bertalu talu, hingga Majlis Tertinggi sedar perlu nya dia di ganti atau pengundi gulingkan dia dan UMNO di Pru14.

      Padam
    2. satu cara mudah ialah dengan merepair apa yang telah dirosakkan oleh 'Umno Baru'. apabila sudah direpair barulah semuanya akan kembali pada asal.

      Padam
  13. Jing Jibo hari ini semput sejak pagi tadi, sekarang dah nak mampos.

    Kerana dia anjing, lantak lah, biorkan dia mampos. Dah di buat Obituary nya tapi dia hidup lagi. Kali satu lagi dia mampus betul, aku akan tulis Obituary 10,000 perkataan, banyak memuji tapi 99% mengkeji dia.

    Siapa cakap dalam politik ada kawan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini lagi tulisan Anjing Madey. Kita yang ninggalkan komen di sini dah tahu dia. Tapi yang hanya masuk membaca tak ninggalkan komen, ada yang masih belom tahu dia.

      Maka di keluarkan sekarang c&p di atas nya:

      Gua kini dah terasa macam nak tukar minat dan hobi
      Tak nak lagi bincang pasal Najib ataupun pasal 1MDB
      Itu semua biar je dekat depa Umno punya akar umbi
      Janji dapat lanyak anjing sekor ni yang perangai babi

      Memang banyak ekor anjing cyber yang Matdey bela
      Tapii dah banyak ekor yang mampos geng Kejora tala
      Banyak ekor juga lari bila nampak kat depan ada bala
      Tingal lagii sekor menyalak kat atas tu kurap dan gila

      Kekuatan anjing cyber Matdey ini kitorang dapat ukor
      Asalnya banyak tapi banyak yang tidor jer berdengkor
      Dua tiga ekor yang terloncat-loncat sudah tersungkor
      Yang masih tinggal dan kurap hanya kat atas tu sekor

      Anjing gila Madey nii dari ulu pendalaman Sg Lembing
      Gaya bahasa semacam jiwa kacau terumbang ambing
      Pesti dia dulu membesar kat dalam kandang kambing
      Kesiian hidup terbiar mak bapak dia tak didik bimbing

      Kesian Matdey terbela anjiing kurap tolol pekak badak
      Gatal nak komen merata tapi hanya style budak-budak
      Terhege-hegeh nak tunjuk juga hero tiidak dapat tidak
      Agaknya anjing ni termakan taik babi masuk kat dedak

      Anjing kurap Matdey sekor ni sudah kehabisan modal
      Bodoh bingai bangang bahalol tapii nak tunjuk handal
      Asyiik disalak benda sama serupa haram jadah sundal
      Bertambah ler gilanya anjing nii bila teruk kena bedal

      Anjing Matdey ni sekor saja jalan ke hulu dan ke hilir
      Dah makin tempang bila geng projib tibai dia bergilir
      Dia dah jadi gila kembali menyalak air mata mengalir
      Kinii hilang arah dia mula ayun telor dan batang pelir

      Anjing kurap Madey inii giila pakai main sondol redah
      Boleh jadi tuan dia jamu dedak ada bercampur dadah
      Masih juga menyalak walau pun hari tu muka diludah
      Yang pastii hanjng kurap gila sekor baka haram jadah

      Anjing kurap sekor nii macam tempang jer melangkah
      Gigi pun dah jarang tapi ada hati orang dia nak kerkah
      Agaknya dia nii asal usul mak bapak peminta sedekah
      Tak mustahil dia inii anak haram hubungan luar nikah

      Anjing kurap sekor ni bodoh bangang tapi nak melobi
      Sekali sekala sentap pala kote macam kepala labi-labi
      Agaknya dia ni ada gii ikut Madey join DAP kafir harbi
      Tak mustahil anjing kurap gila nii mentekedarah babi

      Kesiannya anjiing Matdey sekor tu kena tibai berasap
      Anjing kurap ni merempat gi tidur perdu buluh kasap
      Biila dia kebulor, batang butoh pak dia pun dia hiisap
      Kena kejor ngan Kejora anjiing gila nii cabut lari lesap

      Anjing gila Matdey sekor ni masa kecik hidop nya perit
      Mestii dulu dia kutip makanan darii longkang dan parit
      Merata-rata dia menyalak terloncat-loncat tejerit-jerit
      Tadi dia rehat jap agak nya gii jilat mak dia punya burit

      Anjing gila Metdey sekor nii jenis pondan bukan lelaki
      Anjing ni jenis kencing menonggeng tidak angkat kaki
      Kerja anjing ni ikut komen orang dan keluar caci maki
      Kinii dia rehat kejap pergii sondol mak dia punya puki

      Anjing kurap nii kempen mau bagi kerajaan BN runtoh
      Tetapi kempen gila babi dia sikit pun BN tak tersentoh
      Kalau kempen elok tidak apa, ini macam kepala butoh
      Anjing kalau jantan lobang puki mak dia pun dia tutoh

      Anjing belaan Madey sekor ni agaknya tidak disuntik
      Tak tahu tuan dia kasii makan taik babii atau taik itik
      Dia ni sanggup kalau jilat mak dia punya biji kelentik
      Cabut lari kedalam semak bila telor dia Kejora jentik

      Anjing gila Madey ni merapu jer tak ada benda dilapor
      Dia redah jer macam budak keciik asal saja bertempor
      Maki caci hina kutok itu jer cara anjing nii nak gempor
      Ingin nak jadii ayam jagoh tapi jadii ayam berak kapor

      Komen anjing gila sekor ni kesian juga kalu tak dilayan
      Tapi nampak jelas Jing ni gila dia dah tahap meghoyan
      Kate oghang Peghak demer terlebih makan deghoyan
      Ini le padahnya Jing kalu dah bersifat mulut tempayan

      Padam
    2. Ha ha anjing kurap Madey nii dah mula tak tentu arah
      Luka luar dalam nampak nya semakin teruk dan parah
      Tengok kan gaya tu macam kebulor tak mentekedarah
      Heh he gurua-gurau sikit-sikit Jing jangan pulak marah

      Anjing ni maki caci dia buat dek muka tebal tak malu
      Siang malam tiada henti menyalak je dia bertalu-talu
      Tapi kalu mentekedarah bangkai najis semua dia lalu
      Heh he jangan marah ye Jiing senyum-senyum selalu

      Padam
    3. Jing Jibo,

      Ko mara ye? Sebab ko punya cv di keluarkan. Jangan mara le Jing. Just ambik kapak belah dada ko.

      haha dah terasa macam nak tukar minat Tak nak lagi bincang pasal Najib atau 1MDB ye? Bagus le. Ko mampos lagi bagus.

      Geram ye? Nak lanyak yang mengentam kau bertalu talu ye? Bukan perangai babi Jing, tapi nak sodok kau sampai kau 3 kaki dlm tanah. Ooops, 2 kaki saja pun cukup lah.

      Padam
    4. Ini lagi tulisan Anjing Madey. Kita yang ninggalkan komen di sini dah tahu dia. Tapi yang hanya masuk membaca tak ninggalkan komen, ada yang masih belom tahu dia.

      Maka di keluarkan sekarang c&p di atas nya:

      Gua kini dah terasa macam nak tukar minat dan hobi
      Tak nak lagi bincang pasal Najib ataupun pasal 1MDB
      Itu semua biar je dekat depa Umno punya akar umbi
      Janji dapat lanyak anjing sekor ni yang perangai babi

      Memang banyak ekor anjing cyber yang Matdey bela
      Tapii dah banyak ekor yang mampos geng Kejora tala
      Banyak ekor juga lari bila nampak kat depan ada bala
      Tingal lagii sekor menyalak kat atas tu kurap dan gila

      Kekuatan anjing cyber Matdey ini kitorang dapat ukor
      Asalnya banyak tapi banyak yang tidor jer berdengkor
      Dua tiga ekor yang terloncat-loncat sudah tersungkor
      Yang masih tinggal dan kurap hanya kat atas tu sekor

      Anjing gila Madey nii dari ulu pendalaman Sg Lembing
      Gaya bahasa semacam jiwa kacau terumbang ambing
      Pesti dia dulu membesar kat dalam kandang kambing
      Kesiian hidup terbiar mak bapak dia tak didik bimbing

      Kesian Matdey terbela anjiing kurap tolol pekak badak
      Gatal nak komen merata tapi hanya style budak-budak
      Terhege-hegeh nak tunjuk juga hero tiidak dapat tidak
      Agaknya anjing ni termakan taik babi masuk kat dedak

      Anjing kurap Matdey sekor ni sudah kehabisan modal
      Bodoh bingai bangang bahalol tapii nak tunjuk handal
      Asyiik disalak benda sama serupa haram jadah sundal
      Bertambah ler gilanya anjing nii bila teruk kena bedal

      Anjing Matdey ni sekor saja jalan ke hulu dan ke hilir
      Dah makin tempang bila geng projib tibai dia bergilir
      Dia dah jadi gila kembali menyalak air mata mengalir
      Kinii hilang arah dia mula ayun telor dan batang pelir

      Anjing kurap Madey inii giila pakai main sondol redah
      Boleh jadi tuan dia jamu dedak ada bercampur dadah
      Masih juga menyalak walau pun hari tu muka diludah
      Yang pastii hanjng kurap gila sekor baka haram jadah

      Anjing kurap sekor nii macam tempang jer melangkah
      Gigi pun dah jarang tapi ada hati orang dia nak kerkah
      Agaknya dia nii asal usul mak bapak peminta sedekah
      Tak mustahil dia inii anak haram hubungan luar nikah

      Anjing kurap sekor ni bodoh bangang tapi nak melobi
      Sekali sekala sentap pala kote macam kepala labi-labi
      Agaknya dia ni ada gii ikut Madey join DAP kafir harbi
      Tak mustahil anjing kurap gila nii mentekedarah babi

      Kesiannya anjiing Matdey sekor tu kena tibai berasap
      Anjing kurap ni merempat gi tidur perdu buluh kasap
      Biila dia kebulor, batang butoh pak dia pun dia hiisap
      Kena kejor ngan Kejora anjiing gila nii cabut lari lesap

      Anjing gila Matdey sekor ni masa kecik hidop nya perit
      Mestii dulu dia kutip makanan darii longkang dan parit
      Merata-rata dia menyalak terloncat-loncat tejerit-jerit
      Tadi dia rehat jap agak nya gii jilat mak dia punya burit

      Anjing gila Metdey sekor nii jenis pondan bukan lelaki
      Anjing ni jenis kencing menonggeng tidak angkat kaki
      Kerja anjing ni ikut komen orang dan keluar caci maki
      Kinii dia rehat kejap pergii sondol mak dia punya puki

      Anjing kurap nii kempen mau bagi kerajaan BN runtoh
      Tetapi kempen gila babi dia sikit pun BN tak tersentoh
      Kalau kempen elok tidak apa, ini macam kepala butoh
      Anjing kalau jantan lobang puki mak dia pun dia tutoh

      Anjing belaan Madey sekor ni agaknya tidak disuntik
      Tak tahu tuan dia kasii makan taik babii atau taik itik
      Dia ni sanggup kalau jilat mak dia punya biji kelentik
      Cabut lari kedalam semak bila telor dia Kejora jentik

      Anjing gila Madey ni merapu jer tak ada benda dilapor
      Dia redah jer macam budak keciik asal saja bertempor
      Maki caci hina kutok itu jer cara anjing nii nak gempor
      Ingin nak jadii ayam jagoh tapi jadii ayam berak kapor

      Komen anjing gila sekor ni kesian juga kalu tak dilayan
      Tapi nampak jelas Jing ni gila dia dah tahap meghoyan
      Kate oghang Peghak demer terlebih makan deghoyan
      Ini le padahnya Jing kalu dah bersifat mulut tempayan


      Padam
    5. Ha ha anjing kurap Madey nii dah mula tak tentu arah
      Luka luar dalam nampak nya semakin teruk dan parah
      Tengok kan gaya tu macam kebulor tak mentekedarah
      Heh he gurua-gurau sikit-sikit Jing jangan pulak marah

      Anjing ni maki caci dia buat dek muka tebal tak malu
      Siang malam tiada henti menyalak je dia bertalu-talu
      Tapi kalu mentekedarah bangkai najis semua dia lalu
      Heh he jangan marah ye Jiing senyum-senyum selalu

      Padam
  14. Wah bukan main tinggi bahasa Jing Jibo di 8:29 PTG. Dia frus dan geram bukan main. Silap silap tak lama lagi dia tombang, heart attack, mampos.

    Tengok lah bahasa dia -

    haram jadah sundal
    jilat mak dia punya burit
    sondol mak dia punya puki
    macam kepala butoh
    lobang puki mak dia pun dia tutoh
    jilat mak dia punya biji kelentik

    Astaghfirullah ... ini orang tua baka nih. Apa nak jadi Jibo nih. Ada penyokong pun orang tua baka yang jilat mak dia punya burit
    sondol mak dia punya puki macam macam lagi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini lagi tulisan Anjing Madey. Kita yang ninggalkan komen di sini dah tahu dia. Tapi yang hanya masuk membaca tak ninggalkan komen, ada yang masih belom tahu dia.

      Maka di keluarkan sekarang c&p di atas nya:

      Gua kini dah terasa macam nak tukar minat dan hobi
      Tak nak lagi bincang pasal Najib ataupun pasal 1MDB
      Itu semua biar je dekat depa Umno punya akar umbi
      Janji dapat lanyak anjing sekor ni yang perangai babi

      Memang banyak ekor anjing cyber yang Matdey bela
      Tapii dah banyak ekor yang mampos geng Kejora tala
      Banyak ekor juga lari bila nampak kat depan ada bala
      Tingal lagii sekor menyalak kat atas tu kurap dan gila

      Kekuatan anjing cyber Matdey ini kitorang dapat ukor
      Asalnya banyak tapi banyak yang tidor jer berdengkor
      Dua tiga ekor yang terloncat-loncat sudah tersungkor
      Yang masih tinggal dan kurap hanya kat atas tu sekor

      Anjing gila Madey nii dari ulu pendalaman Sg Lembing
      Gaya bahasa semacam jiwa kacau terumbang ambing
      Pesti dia dulu membesar kat dalam kandang kambing
      Kesiian hidup terbiar mak bapak dia tak didik bimbing

      Kesian Matdey terbela anjiing kurap tolol pekak badak
      Gatal nak komen merata tapi hanya style budak-budak
      Terhege-hegeh nak tunjuk juga hero tiidak dapat tidak
      Agaknya anjing ni termakan taik babi masuk kat dedak

      Anjing kurap Matdey sekor ni sudah kehabisan modal
      Bodoh bingai bangang bahalol tapii nak tunjuk handal
      Asyiik disalak benda sama serupa haram jadah sundal
      Bertambah ler gilanya anjing nii bila teruk kena bedal

      Anjing Matdey ni sekor saja jalan ke hulu dan ke hilir
      Dah makin tempang bila geng projib tibai dia bergilir
      Dia dah jadi gila kembali menyalak air mata mengalir
      Kinii hilang arah dia mula ayun telor dan batang pelir

      Anjing kurap Madey inii giila pakai main sondol redah
      Boleh jadi tuan dia jamu dedak ada bercampur dadah
      Masih juga menyalak walau pun hari tu muka diludah
      Yang pastii hanjng kurap gila sekor baka haram jadah

      Anjing kurap sekor nii macam tempang jer melangkah
      Gigi pun dah jarang tapi ada hati orang dia nak kerkah
      Agaknya dia nii asal usul mak bapak peminta sedekah
      Tak mustahil dia inii anak haram hubungan luar nikah

      Anjing kurap sekor ni bodoh bangang tapi nak melobi
      Sekali sekala sentap pala kote macam kepala labi-labi
      Agaknya dia ni ada gii ikut Madey join DAP kafir harbi
      Tak mustahil anjing kurap gila nii mentekedarah babi

      Kesiannya anjiing Matdey sekor tu kena tibai berasap
      Anjing kurap ni merempat gi tidur perdu buluh kasap
      Biila dia kebulor, batang butoh pak dia pun dia hiisap
      Kena kejor ngan Kejora anjiing gila nii cabut lari lesap

      Anjing gila Matdey sekor ni masa kecik hidop nya perit
      Mestii dulu dia kutip makanan darii longkang dan parit
      Merata-rata dia menyalak terloncat-loncat tejerit-jerit
      Tadi dia rehat jap agak nya gii jilat mak dia punya burit

      Anjing gila Metdey sekor nii jenis pondan bukan lelaki
      Anjing ni jenis kencing menonggeng tidak angkat kaki
      Kerja anjing ni ikut komen orang dan keluar caci maki
      Kinii dia rehat kejap pergii sondol mak dia punya puki

      Anjing kurap nii kempen mau bagi kerajaan BN runtoh
      Tetapi kempen gila babi dia sikit pun BN tak tersentoh
      Kalau kempen elok tidak apa, ini macam kepala butoh
      Anjing kalau jantan lobang puki mak dia pun dia tutoh

      Anjing belaan Madey sekor ni agaknya tidak disuntik
      Tak tahu tuan dia kasii makan taik babii atau taik itik
      Dia ni sanggup kalau jilat mak dia punya biji kelentik
      Cabut lari kedalam semak bila telor dia Kejora jentik

      Anjing gila Madey ni merapu jer tak ada benda dilapor
      Dia redah jer macam budak keciik asal saja bertempor
      Maki caci hina kutok itu jer cara anjing nii nak gempor
      Ingin nak jadii ayam jagoh tapi jadii ayam berak kapor

      Komen anjing gila sekor ni kesian juga kalu tak dilayan
      Tapi nampak jelas Jing ni gila dia dah tahap meghoyan
      Kate oghang Peghak demer terlebih makan deghoyan
      Ini le padahnya Jing kalu dah bersifat mulut tempayan

      Padam
    2. Anjing Madey sekor ni dapat pada sebab cakap takbor
      Sekalii kena tibai sama projib taik cirit dia bersembor
      Jalan pun dah kengkang iibarat kena liiwat tutoh jubor
      Heh he jangan marah Jiing sekadar melawak berhiibor

      Padam
  15. Dah nyanyok si Jing Jibo. Dah tak ingat berapa kali dia c&p the same comment on the same post. Kesian.

    Makan pil kau tu, Jing. Kalau tak, kau jadi gila. Dah pass the point of no return, tak boleh nak buat apa. Tg Rambutan atau Tampoi le alamat nya kau.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ini lagi tulisan Anjing Madey. Kita yang ninggalkan komen di sini dah tahu dia. Tapi yang hanya masuk membaca tak ninggalkan komen, ada yang masih belom tahu dia.

      Maka di keluarkan sekarang c&p di atas nya:

      Gua kini dah terasa macam nak tukar minat dan hobi
      Tak nak lagi bincang pasal Najib ataupun pasal 1MDB
      Itu semua biar je dekat depa Umno punya akar umbi
      Janji dapat lanyak anjing sekor ni yang perangai babi

      Memang banyak ekor anjing cyber yang Matdey bela
      Tapii dah banyak ekor yang mampos geng Kejora tala
      Banyak ekor juga lari bila nampak kat depan ada bala
      Tingal lagii sekor menyalak kat atas tu kurap dan gila

      Kekuatan anjing cyber Matdey ini kitorang dapat ukor
      Asalnya banyak tapi banyak yang tidor jer berdengkor
      Dua tiga ekor yang terloncat-loncat sudah tersungkor
      Yang masih tinggal dan kurap hanya kat atas tu sekor

      Anjing gila Madey nii dari ulu pendalaman Sg Lembing
      Gaya bahasa semacam jiwa kacau terumbang ambing
      Pesti dia dulu membesar kat dalam kandang kambing
      Kesiian hidup terbiar mak bapak dia tak didik bimbing

      Kesian Matdey terbela anjiing kurap tolol pekak badak
      Gatal nak komen merata tapi hanya style budak-budak
      Terhege-hegeh nak tunjuk juga hero tiidak dapat tidak
      Agaknya anjing ni termakan taik babi masuk kat dedak

      Anjing kurap Matdey sekor ni sudah kehabisan modal
      Bodoh bingai bangang bahalol tapii nak tunjuk handal
      Asyiik disalak benda sama serupa haram jadah sundal
      Bertambah ler gilanya anjing nii bila teruk kena bedal

      Anjing Matdey ni sekor saja jalan ke hulu dan ke hilir
      Dah makin tempang bila geng projib tibai dia bergilir
      Dia dah jadi gila kembali menyalak air mata mengalir
      Kinii hilang arah dia mula ayun telor dan batang pelir

      Anjing kurap Madey inii giila pakai main sondol redah
      Boleh jadi tuan dia jamu dedak ada bercampur dadah
      Masih juga menyalak walau pun hari tu muka diludah
      Yang pastii hanjng kurap gila sekor baka haram jadah

      Anjing kurap sekor nii macam tempang jer melangkah
      Gigi pun dah jarang tapi ada hati orang dia nak kerkah
      Agaknya dia nii asal usul mak bapak peminta sedekah
      Tak mustahil dia inii anak haram hubungan luar nikah

      Anjing kurap sekor ni bodoh bangang tapi nak melobi
      Sekali sekala sentap pala kote macam kepala labi-labi
      Agaknya dia ni ada gii ikut Madey join DAP kafir harbi
      Tak mustahil anjing kurap gila nii mentekedarah babi

      Kesiannya anjiing Matdey sekor tu kena tibai berasap
      Anjing kurap ni merempat gi tidur perdu buluh kasap
      Biila dia kebulor, batang butoh pak dia pun dia hiisap
      Kena kejor ngan Kejora anjiing gila nii cabut lari lesap

      Anjing gila Matdey sekor ni masa kecik hidop nya perit
      Mestii dulu dia kutip makanan darii longkang dan parit
      Merata-rata dia menyalak terloncat-loncat tejerit-jerit
      Tadi dia rehat jap agak nya gii jilat mak dia punya burit

      Anjing gila Metdey sekor nii jenis pondan bukan lelaki
      Anjing ni jenis kencing menonggeng tidak angkat kaki
      Kerja anjing ni ikut komen orang dan keluar caci maki
      Kinii dia rehat kejap pergii sondol mak dia punya puki

      Anjing kurap nii kempen mau bagi kerajaan BN runtoh
      Tetapi kempen gila babi dia sikit pun BN tak tersentoh
      Kalau kempen elok tidak apa, ini macam kepala butoh
      Anjing kalau jantan lobang puki mak dia pun dia tutoh

      Anjing belaan Madey sekor ni agaknya tidak disuntik
      Tak tahu tuan dia kasii makan taik babii atau taik itik
      Dia ni sanggup kalau jilat mak dia punya biji kelentik
      Cabut lari kedalam semak bila telor dia Kejora jentik

      Anjing gila Madey ni merapu jer tak ada benda dilapor
      Dia redah jer macam budak keciik asal saja bertempor
      Maki caci hina kutok itu jer cara anjing nii nak gempor
      Ingin nak jadii ayam jagoh tapi jadii ayam berak kapor

      Komen anjing gila sekor ni kesian juga kalu tak dilayan
      Tapi nampak jelas Jing ni gila dia dah tahap meghoyan
      Kate oghang Peghak demer terlebih makan deghoyan
      Ini le padahnya Jing kalu dah bersifat mulut tempayan


      Padam
    2. Ha ha anjing kurap Madey nii dah mula tak tentu arah
      Luka luar dalam nampak nya semakin teruk dan parah
      Tengok kan gaya tu macam kebulor tak mentekedarah
      Heh he gurua-gurau sikit-sikit Jing jangan pulak marah

      Anjing Madey ni merempat makan nasi dengan kicap
      Diia kena tibai tertiarap tak tahuu berapa kerap acap
      Inii rehat sekejap mesti Jiing nii gosok pelir melancap
      He he bergurau jer Jiing bawak-bawak ler mengucap

      Anjing Madey sekor ni dapat padah pasal cakap takbor
      Sekalii kena tibai sama projib taiik cirit dia bersembor
      Jalan pun dah kengkang iibarat kena liiwat tutoh jubor
      Heh he jangan marah Jiing sekadar melawak berhiibor

      Anjing ni maki caci dia buat dek muka tebal tak malu
      Siang malam tiada henti menyalak je dia bertalu-talu
      Tapi kalu mentekedarah bangkai najis semua dia lalu
      Heh he jangan marah ye Jiing senyum-senyum selalu

      Padam
  16. Pegi da najib dan barua, lagi banyak kamu merapu lagi benci meluap pada kamu.najib no comparison to mahadhir macam langgit dengan bumi, baru beberapa tahun jadi pm dah lupa daratan, lupa yang mana benar dan yang mana pantang. Memang melayu mudah lupa.Surrender la najib, mengaku je la awak sudah tersalah langkah dan pikul akibatnya. Berani buat berani tanggung he he he

    BalasPadam
  17. Haah haa haa!
    Dah tak menyalak lagi hanjing giler sekor tu, kena titik dengan tok selampit projib.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kih kih kih, agaknya dia sedang menghantuk-antuk kepala kat batu, dek kerana terlalu geram panas hati

      Padam
  18. Hg dok meroyan apa putraboy... Hg mau jadi RBA Amanah baru pegghh

    BalasPadam
  19. Hai there. Hmmm join bleh. Ni tengah mencarut carut ni. Ni cite politik ke cite Kedai Kopi ke cerita lucah, try Baca yg sebelum ni. Tak berapa nak paham. Yg ada cuma mencarut mencarut. Kebal betul la mate korang ye. Ape pun selamat mencarut.

    BalasPadam
  20. Sorry Lupe nak bagi salam. Hmmm, korang ni bleh jawab salam ke. Tgk cara mencarut memaki mcm tak boleh bagi salam. So selamat malam semua... Kalau yg boleh jawab, assalamualaikum.

    BalasPadam
  21. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  22. Dan saudara putra. Ade tips ke mcm mane nak layan pencarut-carut tanpa Hati panas. Saye hari2 menghadap driver lori yg kuat mencarut. Kalau budak 2 boleh gak ditendang. Ni dah nak booking 7*3*7 dlm pun same gak. Ajar la skit.

    BalasPadam
  23. Dan saudara putra. Ade tips ke mcm mane nak layan pencarut-carut tanpa Hati panas. Saye hari2 menghadap driver lori yg kuat mencarut. Kalau budak 2 boleh gak ditendang. Ni dah nak booking 7*3*7 dlm pun same gak. Ajar la skit.

    BalasPadam
  24. jing jibo sekor pelbagai watak sebabnya mudah..multiply claim dedak...originality rba title but work for jibo...komen semua kosong tak membantu jibo sikit pun.bos pujaan sedang berehat di bamboo resort...

    BalasPadam