Selasa, 25 November 2014

VIDEO Yang Pembahas & Perwakilan UMNO Perlu Tengok, Dengar Dan Fahami..!!!


Apa pagar...? Pagar ialah pelindung..! Itu sebab mahasiswa yang merempuh pagar UM bulan lalu merupakan mahasiswa yang meruntuhkan pelindung..! Datuk nenek mendirikan UM untuk menjadikan anak bangsa merdeka dan bermaruah dengan penuh ilmu di dada tapi rupanya mereka hanya berjaya sebagai barua..!

Sebelum ini anjing hanya melolong diluar pagar..! Salakan anjing semakin kuat kerana tahu kunci pagar boleh dibuka bila bila masa pada ketika itu..! Kita semua tahu bahawa kepimpinan Pak Lah telah membuka kunci pagar..! Namun kunci yang dibuka tidak bermakna pagar telah terbuka..! Salakan anjing tetap juga berada diluar pagar..!

Berbeza dengan Najib, Najib tidak membuka kunci pagar..! Tapi Najib membuka pagar yang sudah tidak berkunci..! Dek kerana itu anjing anjing yang melolong terus pantas memasuki pintu yang sedia terbuka..! Itu la realiti politik Melayu hari ini..!

Isu yang meresahkan orang Melayu dan umat Islam hari ini tidak sahaja datang dari salakan anjing anjing yang sudah berkeliaran dilaman rumah tapi tindakan dan keputusan kerajaan yang dipimpin oleh Najib la yang menyebabkan Konvension Perpaduan Nasional dijayakan pada Ahad lalu.

Tengok, dengar dan fahami apa yang disampaikan oleh Tun Hamid ini...


Ada apa apa ke? Rasa ke fikir?

Lu Fikir La Sendiri!!!

1 ulasan:

  1. Mencadangkan semua blogger Pro UMNO meng'grayscale' kan blog masing-masing sepanjang PAU ini sebagai tanda protes!

    BalasPadam