Khamis, 6 November 2014

PANAS ~ Komunis PPS Berlegar Di Seluruh Negara..!


Hubaya..hubaya..! Sebenarnya PPS ini sudah pun terbentuk sejak komunis Guan Eng menjadi Ketua Menteri lagi..! Pasukan komunis ini sudah pun bergerak diseluruh negara..! Ada kes di Simpang Renggam Johor dimana setiap malam pasukan komunis ni meronda di taman taman perumahan yang sebenarnya dianggotai oleh geng kongsi gelap..!

Mereka digerakkan oleh geng komunis kongsi gelap di merata tempat terutama di kawasan pilihanraya Parlimen yang DAP kuasai..! Dengan berimejkan pasukan keselamatan yang konon menjaga dan melindungi harta dan orang awam maka kehadiran mereka seakan dibiarkan malah mendapat kerjasama terutama dari komunis cina yang belum mempunyai uniform..!

Mereka sebenarnya sedang memantau dan memerhati akan keupayaan dan kelemahan sesuatu kawasan..! Mereka menyediakan data bagi mengatahui keadaan sekeliling..! 

Komunis DAPig bukan sahaja berpolitik...malah komunis DAPig bersedia dan merangka dalam setiap masa dan ketika..!  Suasana aman, kritikal dan suasana kecemasan jika apa apa berlaku..! 

Itu sebab kebiadapan mereka semakin menjadi jadi..! Mereka tahu kekuatan dan kelemahan orang Melayu/Islam di setiap kawasan..! Mereka tahu orang Melayu/Islam bersatu atau berpecah..!

Komunis tidak akan diam selagi belum dapat menguasai setiap inci tanah berdaulat Melayu/Islam Malaysia ini..! Kerja mereka begitu tersusun dan berdisiplin..!

Mereka sedang bergerak seperti mana PAP di Singapura pada satu waktu dahulu..! pecah dan perintah..! Pecahkan Melayu/Islam supaya matlamat mereka tercapai..!

Bangun bangkit la umat...! Sebelum masa duduk pun nanti kita tak mampu..! Masa tu baring pun dah tak berguna lagi..! Di tangisi anak cucu sehingga mati..! Nauzubillah..!!!

Lu FIkir La Sendiri!!!

2 ulasan:

  1. aku senang je, kalau agen2 komunis cina ni buat hal dekat rumah aku, atau ada kaum kerabat aku kena kacau, aku tembak terus !

    aku tak akan bagi muka komunis ni buat suka hati , ini negara bukan cina punya maaa ...!

    BalasPadam
  2. YA MEMANG BETUL TU ADMIN!! DI SELANGOR JUGA GEROMBOLAN KOMUNUS PKM VERSI BARU NI BOLEH DI LIHAT DI BEBERAPA KAWASAN.DENGAN MEMAKAI UNIFORM HIJAU BERLABELKAN " UNIT POLICING " MERONDA DI BEBERAPA KAWASAN.HARAP PDRM JANGAN DOK BIAR KAN AJA.CINA CINA KURANG AJAR NI BERMAHARAJALELA.DI SAMPING POLIS BELASAH PPS BELASAH UNIT POLICING NI SEKALI.JGN BAGI MUKA KAT DEMA NI.

    BalasPadam