Khamis, 20 November 2014

Bukti Semakin Ramai Komunis Didalam hamPAS..!


Setelah berjaya meletakkan wakil mereka sebagai orang no 2 didalam barisan kepimpinan tertinggi hamPAS..! Kini idealogi komunis pula perlu terus diserap dan dizikirkan dikalangan ahli@kuda belang hamPAS..!

Itu sebab Ahli Parlimen PAS ni berkata..


Kita tak heran tapi yang terpinga pinga menggaruk kepala ialah kuda belang hamPAS sendiri yang terpaksa berjuang menentang puak komunis yang sudah subur mekar didalam parti sesat tu...

Tuan Man ni bukan semata mata sound DAPig..! dalam masa yang sama dia juga menyindir sekutu komunis yang ada dalam hamPAS..!

Mana-mana parti dalam PR boleh mengundur diri jika tidak boleh menerima kelebihan dan kekurangan parti lain, kata Naib Presiden Pas, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.

Beliau berkata demikian apabila DAP masih tidak henti-henti mengeluarkan kenyataan mengenai Pas walaupun merasakan segala kemelut dalam PR sudah berakhir.

"Saya tidak faham mengapa masih ada kenyataan buruk mengenai Pas selepas selesai kemelut Menteri Besar Selangor.

"Jika DAP rasa tidak boleh sejalan lagi dengan kami, mereka boleh ambil langkah undur diri. Ini kerana dalam PR hanya ada borang masuk, tiada borang keluar. Jadi jika DAP rasa ada yang tidak kena pada Pas, mereka undurlah diri dan biarkan Pas bersama PKR meneruskan perjuangan politik kami," katanya, semalam.

Beliau berkata, apabila ada kenyataan yang dibuat, seolah-olah tuduhan atau berprasangka buruk, sudah tentu ia menjadi tanda tanya mengenai perkara yang dibangkitkan.

"Kalau ada rasa tidak puas hati, seharusnya perlu menggunakan saluran yang betul. Saya salah seorang ahli jawatankuasa pimpinan tertinggi parti. Jadi, kalau ada yang tidak puas hati, boleh bawa dalam mesyuarat atau panggil sahaja untuk bincang dari hati ke hati.

Nak salur apa lagi..! salur dah pecah..! tembelang dah terdedah..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. Banyak makan duit cina DAP dia ni.

    BalasPadam
  2. Syiah mmg buta sjarah.....

    BalasPadam
  3. Senyum kambing apek 13mei...
    tok guru memey hampeh

    BalasPadam
  4. Orang politik bercakap, matlamatnya untuk sokongan undi. Itu adalah fakta

    BalasPadam