Sabtu, 8 November 2014

PANAS ~ Akhirnya Mahkamah Memihak Kepada Anwar..!


Lelaki boleh menyerupai perempuan begitu sebaliknya..! lelaki yang menyerupai perempuan ni digelar maknyah, pondan atau darai atau bapok akan memperdagangkan lobang bontotnya kepada lelaki yang minat meliwat..! seronok dengan gay..! cenderung dengan sodom..! 

Yang minat lobang bontot ni pun bukan kira status..! tak kira dia uztaz, tak kira dia menteri waima dia hakim pun mungkin boleh menaruh minat..! Apa nak jadi..!!!

Asas kemakmuran negara ini sedang dilonggarkan..! Asas keharmonian negara ini sedang dimusnahkan..! Asas ketamadunan adab dan budaya negara ini sedang dilenyapkan..! Amaran, desakan serta bala yang sedang dan bakal menimpa boleh baca di sini.

Makin berkeliaran la persundalan dipelusok negara..!!!

Pihak berwajib memang boleh menuturkan begini...

Mohd Yusof Ahmad mempertahankan undang-undang yang digunakan Mahkamah Syariah Negeri yang disifatkannya berlandaskan al-Quran dan hadis, lapor Sinar Harian.

Mohd Yusof mempertikaikan keputusan Mahkamah Rayuan membenarkan tiga lelaki transgender untuk berpakaian dan berkelakuan seperti wanita.

Beliau dilaporkan menyifatkan keputusan Mahkamah Rayuan terhadap tiga golongan transgender itu sebagai tidak berasaskan ajaran agama Islam.

"Saya berdiri di atas Mahkamah Syariah Negeri. Undang-undang yang digubal menjunjung tinggi agama Islam melebihi segala-galanya.

"Jadi undang-undang di negeri ini digubal berasaskan agama Islam, al-Quran dan hadis.

"Saya tidak mahu mengulas lanjut tentang keputusan itu kerana tidak mahu menghina mahkamah," Mohd Yusof dipetik sebagai berkata oleh Sinar Harian.

Semalam, Mahkamah Rayuan memutuskan, Seksyen 66 Enakmen Jenayah Syariah melanggar Artikel 5, 8, 9, dan 10 Perlembagaan Persekutuan.

Panel tiga hakim berkata, Perlembagaan diwujudkan bagi melindungi minoriti dari kezaliman majoriti selain mendapati hakim Mahkamah Tinggi membuat kenyataan dan dapatan yang bertentangan dengan bukti dan dicemari prasangka peribadi yang tidak saintifik.

Mengikut Seksyen 66 Akta Jenayah Syariah Negeri Sembilan 1992, mereka yang disabitkan berpakaian silang jantina boleh dihukum sehingga enam bulan penjara, denda maksimum RM1,000 atau kedua-duanya.

Sedangkan pendengaran rayuan berkaitan keputusan Mahkamah Syariah di Mahkamah Sivil pun sudah melanggari batas perundangan..! Kenapa dari awal tidak ditentang? kenapa dibiarkan? 

Sekarang apa pula tindakan? Jangan asyik membebel ajer..! ambil tindakan..!

Lu FIkir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. Kerana Mu Najib Ah Jib Gor...Jahanam TNAHAIRKU MALAYSIA...

    Khairy Gay bina nak meliwat? Kan kan kan Anwar menjadi Idola?

    BalasPadam
  2. Later on, all ruling by Mahkamah Syari'ah will be declared void and null. No point having Mahkamah Syari'ah, or so called undang undang syari'ah.
    Must have clear separation of authority.

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku setuju dan mengharapkan Mahkamah Syari'a yang menjadi tempat rujuk Mahkamah Sivil dan segala keputusan yang dibuat Mahkamah Syari'a tidak boleh dicabar oleh Mahkamah Sivil.

      Padam
  3. HAKIM KAPIOR KE HAKIM MUSLIM? BANGANG PUNYA HAKIM!! DI MANA LETAK NYA KEISTIMEWAAN UNDANG UNDANG SYARIAH MENGATASI UNDANG UNDANG SIVIL? YA KITA SETUJU MELINDUNGI MINORITI .TAPI ATAS PERKARA APA? ATAS PERKARA MAKSIAT?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau yang kafir takper jugalah, tapi nih hakim ISLAM.

      Padam
  4. hakim dah ikut amanat najib supaya kita sentiasa berwasatiah......apa kebaikan dan keburukan ...hakim pun letak otak kat bontot....betullah kata orang...kalau ada 3 hakim...1 saja masuk syurga 2 masuk neraka...bodo punya undang2....

    BalasPadam
  5. Tok Guru kita kat mana. Tak buat demo ke. Ke tidur.

    BalasPadam
  6. Adakah pondan diiktiraf di dalam perlembagaan Malaysia sebagai minority???

    BalasPadam