Ahad, 23 November 2014

HOT ~ MB Pahang Saman Utusan 15 Juta..!

Menteri Besar Pahang Datuk Seri Adnan Yaakob menyaman penulis pojok Awang Selamat RM15 juta berhubung tulisan dalam ruangannya bertajuk ‘Hebat Sangatkah Adnan?.
adnansedih
ADNAN
Tulisan berdasarkan laporan khas Utusan Malaysia mengenai kebanjian kira-kira 30 ribu pendatang asing Bangladesh disiarkan dalam ruangan pada 9 November lalu.
Awang memaklumkan perkara itu menerusi ruangan sama hari ini.
“Awang telah menerima surat tuntutan guaman daripada Menteri Besar Pahang, Adnan Yaakob berhubung tulisan: ‘Hebat Sangatkah Adnan?’ yang disiarkan dalam ruangan ini pada 9 November lalu,”.
“Surat bertarikh 18 November itu diterima daripada syarikat guaman Manjeet Singh Dhillon dengan nilai tuntutan saman RM15 juta,”
“ Sekadar makluman, tidak molek komen lebih kerana bakal jadi kes mahkamah,” tulis Awang.

Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. MB ni suam suam kuku je

    BalasPadam
  2. Tak guna punya MB

    BalasPadam
  3. Kena saman bro...
    Buat modal belanja lepas turun dr jawatan MB

    Satu soklan... Najib x terasa ker.
    Rasuah gila kt Cameron Hghld.. kt Pahang tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bangang ... kalau sesama MELAYU CEPAT SANGAT NAK SAMAN.. Cuba kalau dengan Kafir laknatullah , pijak semut pun tak mati..... Inikah Peminpin UMNO ????

      Padam
  4. Ni laa tahap pemimpin bangang yg dok ada dlm umno rini....bkn nya dia nk counter balik dgn tindakan2 pembetulan tp lg sng dgn menyaman org yg buka pekung yg dia dok tutup...sudah 2x kejadian berlaku tp tindakan utk pelihara hutan cameron highland yilek

    BalasPadam
  5. LAWAN JGN TAK LAWAN
    BERANI KERANA BENAR

    BalasPadam
  6. dah ko yg jga negeri tu takkan x tau apa yg jd jang oiii?

    BalasPadam
  7. Aku rasa ni kali yg ke berapa ratus utusan kena saman.... hebat utusan ni...

    Kalau setakat hantar notis saman kat utusan dah rasa hebat baik masuk longkang la adnan..
    Utusan ni paper yang kental dalam perjuangan... jangan mimpi la kalau kau ingat utusan nak melutut mintak maap kat kau adnan.... hahahahaha... lawak giler la kau ni adnan.... lepas tu saman pulak guna ?anjit singh.... lagi satu lawak.... kau kenal tak siapa ?anjit singh nie....

    Wei adnan sempit... kalau kau seorang yang UMNO TOTOK kau tak akan pakai ?anjit singh ni sebagai lawyer kau...

    elok jugak masuk court ni.... kita tengok siapa londehkan siapa...

    BalasPadam
  8. Ini bukan MB tapi MBB = Menteri Besar Bahlol

    BalasPadam
    Balasan
    1. MBBBBB
      Menteri Besar Bahlol Bangang Bebal Bodoh

      Padam
  9. Dah lama sgt duduk kat atas x reti2 nak turun bawah. Sikap bongkak ego semuanya ada kononnya dia MB yg paling betul! Bila di bongkarkan kebenaran tau pulak marah! Baru bangun dari tdo gamaknya sbb status MB nak diturunkan dari takhta.. Klu UTUSAN tak bongkarkan masalah Cameron Higland ni, dia ni masih tdo di ulit mimpi kot!!

    BalasPadam