Selasa, 11 November 2014

DAPig Retak...! DUN Pulau Pinang Mula Menolak Dinasti Lim..!


Nampaknya siri telanjang Pakatan Rapuh sudah mula menggejala ke dalam DAPig..! Kalau DAPig sangka mereka boleh menafikan perebutan kuasa berlaku didalam parti komunis tu ternyata sangkaan mereka meleset..!

Sebenarnya sudah lama puak hamba DAPig komunis dibawah mengeluh dengan penguasaan anak beranak didalam DAPig..! Mereka juga mahukan tempat..! mereka juga mahu merasa nikmatnya berkuasa..!


Kini, mereka sudah mula bersuara...

GEORGE TOWN: Wakil Rakyat DAP mencadangkan penggiliran jawatan Ketua Menteri Pulau Pinang dengan mengehadkan jawatan itu kepada dua penggal sahaja bagi memberi peluang kepada pemimpin lain yang berkebolehan memegang jawatan itu.

Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Tanjong Bungah Teh Yee Cheu berkata cadangan itu juga akan memberi peluang kepada pemimpin lain termasuk wanita untuk mentadbir Pulau Pinang.

"Sekiranya perkara itu mahu direalisasikan, semua pihak perlu berusaha dari sekarang, ini satu cadangan yang baik dari sudut demokrasi dan berharap semua pihak dapat menyokong usul ini," katanya pada sesi perbahasan persidangan Dewan Undangan Negeri (DUN) di sini Isnin.


Usul itu turut mendapat sokongan Ketua Pembangkang Datuk Jahara Hamid dan Adun Pulau daripada DAP Tikus Yap Soo Huey.

Komunis dah mula memberontak...!

Lu FIkir La Sendiri!!!

4 ulasan:

  1. melayu bodoh je sokong dap

    BalasPadam
  2. patutlah indon benci china, bila dah ramai, nak tukar jadi negara china macam singapore!

    BalasPadam
  3. Kepada DAP..eloklah tukar LGE kpd yg lain.
    Speaking pun mcm Cina kolot, mengamalkan KRONI mavm Kim Jong Il & berwajah bengis, tamak harta & pangkat.
    Cari lah Ilmuan Cina lain yg pandai menghormati orang, yg mencari God bless & berwajah manis.

    BalasPadam
  4. LU OLANG BOLOTLAH EKONOMI KEMUDIAN POLITIK PUN LU OLANG PUN BOLIH BOLOT. JANGAN SAMPAI JADI SPT INDONESIA SULAH. NANTI TAK CUKUP TIKET KAPAL TERBANG WO. SENDILI MAU INGAT MA...

    BalasPadam