Selasa, 4 November 2014

PANAS ~ Siapa Menteri Homoseks Dalam Kabinet Najib..!


Ingatkan Anwar Ibrahim Aljub sahaja yang mempunyai selera sonsang..! rupanya dimaklumkan ada juga spesisi jahanam ini yang memegang jawatan Menteri didalam Kabinet Najib seorang homoseks..!

'Look like me, sound like me BUT NOT ME..!

Ada sesiapa yang boleh bagi pencerahan dakwaan Yahya Ismail ni...!

ADA MENTERI HOMOSEK DALAM KABINET NAJIB?
Sekarang rakyat sudah maklum Anwar Ibrahim homosek super tegar. Dia sanggup menghadiahkan suit Brioni berharga RM24,000 kepada pembantunya yang merangsang sex "kambing gurunnya" yang tak terkawal. Mana pembantu yang berani menolak ketagihan bos yang rindukan jubornya! Saiful terpaksa serah jubornya untuk disula Anwar, bos yang super prihatin, demi menjaga statusnya sebagai pembantu yang memerlukan pekerjaan dan juga kesenangan hidup.

Nampaknya Anwar mudah meneroka lubang jubor mangsanya dengan memberi hadiah2 yang mahal yang boleh anak muda dan juga orang tua (kalau Anwar ada selera) menonggek padanya. Kata Anwar "can i fuck you today?" membuktikan bahawa sebagai bos dia boleh mengarahkan Saiful untuk mengikut kemahuan serakahnya.Dia tahu Saiful perlu pekerjaan, wang ringgit, hidup mewah dan seronok dibawa ke luar negara untuk hidangkan kopi atau teh dan lain-lain apa yang dikehendaki bosnya. 

Sudah meniti di bibir setengah pemimpin UMNO dan orang ramai ada menteri kabinet Najib yang juga setaraf dengan Anwar sebagai homosek. Kononnya dia juga bela seorang penyanyi dan memberi hadiah yang super mahal untuk mengeratkan hubungan homoksual mereka.

Mungkin Allah hendak memberi ingatan kepada rakyat Malaysia yang celik politik dan juga keinsafan kepada menteri tersebut agar kembali ke pangkal jalan. Setiap kementerian yang dipimpinnya tidak membawa perubahan dan kemajuan yang membanggakan. Malah banyak orang menganggap dia salah seorang menteri "cap ayam" yang dkatakan banyak membawa sial dari tuah. 

Nampaknya kabinet Najib ini banyak masalah kerana dia juga pembawa masalah besar dalam kepimpinan parti dan kerajaan. Dia sendiri tidak boleh mengawal bininya yang super rakus hingga menjadi isu nasional dalam kempen pembangkang dalam PRU 13. Besar kemungkinan hal menterinya yang homoseksual ini pun nanti akan menjadi masalah besar padanya kelak. 
Kalau Najib tidak berani membuat perubahan dan tidak sensitif terhadap perjuangan Melayu dan Islam yang menjadi akar tunjang kekuatan UMNO besar kemungkinan dia dan kabilahnya akan tersungkur pada PRU 14 kelak. Ingat pada PRU 1999 Najib hampir kalah di Pekan. Kalau Allah hendak jadikan sesuatu maka jadilah ia. Kalau Anwar masuk penjara kerana selera homoseksualnya maka menteri homoseksual ini pun mungkin menerima nasib yang sama seperti Anwar sekiranya Allah mentakdirkannya.
ISU MENTERI HOMOSEK AKAN JADI ISU KEMPEN PRU 14
Kalau Rosmah dengan kerakusannya menguasai UMNO dan kerajaan hingga Najib dijadikan bahan jenaka pihak pembangkang dan rakyat dalam PRU 13 maka isu menteri homosek yang berpaut pada kabinet Najib nanti akan menjadi isu kempen pihak pembangkang pada PRU 14. Kononnya pihak pembangkang sudah mengumpulkan berbagai bahan mengenai menteri homo itu untuk didedahkan pada rakyat bila sampai waktunya.

Sudah pasti menteri X ini akan menimbulkan masalah besar pada Najib kalau dia tidak berani bertindak menyingkirkan menteri parasit ini. Ada orang berkata Najib tidak akan melepaskan menteri ini kerana dia seorang yang liberal sikapnya. Dia hendak bermuka-muka dengan US dan Zionis dan panda bahawa dia berjiwa terbuka, liberal dan justeru itu tidak akan memecat menteri homosek dari kabinetnya. 

Bukankah US, Zionis membela Anwar yang homosek super tegar? Besar kemungkinan pihak US dan Zionis tahu menteri X ini homsek. Mungkin dia sudah dijinakkan oleh CIA dan Mossad kerana takut rahsia pribadinya terbongkar. Blackmail adalah salah satu kaedah yang diamalkan agensi perisikan anatarbangsa untuk mendapatkan maklumat dan rahsia negara. 

Jangan terkejut beruk kalau ada rahsia negara sudah sampai ke pengetahuan pihak agensi perisikan asing. Kepimpinan Najib yang lemah akan menyebabkan Malaysia mudah terdedah kepada berbagai agenda politik dari kuasa asing dan juga bukan Melayu yang hendak menghancurkan kuasa politik Melayu Islam di wilayah ini.

Nauzubillah...!

Lu FIkir La Sendiir!!!

10 ulasan:

  1. Harap bukan hassan malek dengan Ku nan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa nama 6.50....eeeiii gelinya...haaaaaa

      Padam
  2. Nampak mcm 2 mamat tu jer calon
    Sorang yg gaya metro sexual zumba zulbi
    Sorang lg yg org putih dok puji. Dah jd lembu pawah org putih... angguk2 mcm hamba abdi

    BalasPadam
  3. sula je bontotnya....padan banyak bala....bertimpa2....

    BalasPadam
  4. kalau tahu kenapa tak di kemukakan, takkan nak biarkan Negara hancur sebab manusia macam ni, kalau anwar orang biasa ada ke kita nak ambil tahu, so sorok buat apa..jangan cakap cakap tapi tak berani cakap..

    BalasPadam
  5. lubang tahik saiful YTUHAN umno. Tiada lubang jubur tiada umno.

    Lubang tahik didahulukan Lubang jubur diutamakan. Itulah umno. Lubang tahik saifull penyelamat nyawa umno.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 'Lubang tahik didahulukan Lubang jubur diutamakan' inilah perinsip pakatan... ahahah.... jubur....

      Padam
    2. Dlm PKR penjolok lubang tahik diduhulukan.. diutamakan.. diangkat pemimpin besar..

      Lubang tahik x salah.. penjolok lubang tahik yg hinanya..

      Padam