Ahad, 23 November 2014

HOT ~ Video Pegawai Kastam 'PAU' Duit Di Airport..!


Patut ler kerajaan asyik tak cukup duit jer..! Agaknya Mad Maslan kena betulkan pegawai pegawai dibawah jagaannya dulu baru sebok nak membetulkan yang lain..! Sebabnya pegawai yang menerima ihsan 3 bulan dalam setahun dari kerajaan seperti Mad Maslan sebutkan pun masih nak pau duit...! Apa cita?

Sepatutnya yang diutamakan sekarang ialah memerangi kebocoran, ketirisan dan pelbagai lagi jenayah penyeludupan..! Disitu punca kerajaan hilang duit yang cukup banyak..! 

Bukannya ambil jalan pintas potong subsidi dan naikkan segala cukai yang menyebabkan harga barang naik..! Maknanya beban dicurahkan kepada rakyat..!

Sedangkan yang nak dijaga ialah rakyat..! kerana rakyat la para Menteri duduk mewah dan megah di kerusi empuk mereka sekarang ni..!

Kalau secara terang terang begini pegawai ni berani, macam mana dengan yang lain???


Duit dah ambil..! Tindakan dah ambil ke belum?

Lu Fikir La Sendiri!!!

8 ulasan:

  1. Lepas pencen bleh join Pas utk tebus dosa..

    BalasPadam
  2. Ni SPRM punya cam.... sume dah masuk dlam

    BalasPadam
  3. mereka mereka ini yang diamanahkan urus GST? hancur!!!!

    BalasPadam
  4. Kat airport tu, kenyang giler kastam dan imigresen..

    BalasPadam
  5. Wah..kebabian masih ada untuk jabatan rasuah ni

    Xpe 3 billion je negara rugi,lepas ni naik minyak 5 ringgit 1 liter,rokok naik 4000 ribu sekotak, dapat balik keuntungan dengan perah rakyat,pegawai rasuah ni cuma ditukarkan tempat bertugas je....bijak jabatan rasuah ni

    BalasPadam
  6. Rasanya pegawai ni dah dinaikkan pangkat....kastam adalah jabatan yang melindungi perilaku anggotanya....jd buang masa je kita bongkarkan perangai keji mereka

    BalasPadam
  7. Berdasarkan laporan oleh Putra Merdeka' Hot - Video pegawai Kastam 'PAU' duit Di Airport. Perempuan awam memberi dan pegawai KDRM lelaki menerima. Sorotan gambar video mungkin dari kamera cctv. Demi menegak keadilan undang-undang negara kedua belah pihak perlu di tahan mengikut lunas perundangan dan SPRM tak perlu tunggu sehingga laporan resmi atau aduan awam dibuat barulah mahu bertindak.
    Saya fikir golongan wanita perlu diberi keutamaan untuk berkhidmat ketika KDRM berhasrat untuk berubah imej memandangkan golongan lelaki dalam Kastam adalah golongan yang paling ramai disabitkan dengan kesalahan penyelewengan dan rasuah.
    Pendedahan sebegini adalah sangat baik dan mungkin KDRM KLIA dapat diurus tadbir oleh seorang ketua yang tegas dan bertanggungjawab memulihkan kepercayaan orang awam terhadap perkhidmatan telus dan berkualiti dapat dilaksanakan dengan ampuh. Dan kalau selepas ini KASTAM masih lagi dihangatkan oleh cerita rasuah dan penyelewengan lebih baik KP Kastam dipanggil untuk memberi keterangan umum melalui media supaya dapat meyakinkan orang awam dan ada tindakan susulan yang telus untuk membetulkan keadaan.

    BalasPadam