Selasa, 20 Oktober 2015

Jawapan Sebenar Derma Peribadi 2600 Juta..!


Derma sebanyak 2600 Juta masuk ke akaun peribadi Najib..! Semua agensi yang menyiasat laintang pukang apabila menyentuh isu ini..! Tup tup..! Kerajaan akan jawab?

Sumber mana? selepas siasatan siapa? untuk apa? setakat nak cover tak payah la..!

PARLIMEN Kerajaan akan menjawab soalan berhubung ‘derma’ RM2.6 bilion yang disalurkan ke akaun bank peribadi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan soalan berkaitannya semasa sidang Parlimen kali ini.

Menteri di Jabatan Perdana Minsiter Datuk Seri Azalina Othman Said berkata, tarikh sebenar untuk tujuan itu akan ditentukan kemudian.


Sebenarnya rakyat nampak dan terang lagi bersuluh dengan 'permainan' isu derma ni..! 

Azalina ni menjawab soalan Ahli Parlimen Segambut..! Soalan ni bukan baru semalam diberi..! Soalan soalan Ahli Parlimen ni dihantar lebih sebulan awal dari tarikh persidangan bermula..!

Kalau dah soalan yang dikemukakan dijawab sebegini rupa maknanya..!  sampai bila pun takkan ada jawapan..!

Lepas lambung tolak..! lepas tolak nyorok..! lepas nyorok hilang..!

Lepas tu apa lagi???

Lu FIkir La Sendiri!!!

25 ulasan:

  1. Kesian...kenapa mohd najib tk jawap sendiri..? Kenapa azalina terlebih 'jantan' dari mohd najib...? PrOoOtT..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ahma BAstian dan Aki Rojak jangan nak menyebaok disini. Ko orang pi balik Indon sana tolong padam kan api. Shoooo, Shoooh....

      Padam
    2. Sudahlah Rahmad Bastian, jual bakso, nasi pecel dan ayam penyet lagi enak...Kamu nngak usahlah menyebok disini..!

      Padam
    3. sial...benci betoi tengok iklan dari indon...pembawa jerebu...

      Padam
  2. bodo nya putra ni....kih kih kih

    BalasPadam
    Balasan
    1. 738.. bodohnya pengomen nih..kui kui kui..

      Padam
    2. 7:43 ko kata aku bodoh ke? Pasal ada 2 7:38

      Padam
    3. Anon 7.38 yang kau masuk blog ni buat apa? Pi masuk blog parpu kari biar pungkor hang bersembur.Kami x mau org umno baqhal dan bengap mcm kau.pi berambus jauh jauh

      Padam
  3. JENUHLA KITA KENA KENCING HUHUHU

    BalasPadam
    Balasan
    1. tarantula20 Oktober 2015 7:38 PTG

      Satu negara dah bau hancing.

      Padam
    2. Ahaiii

      Besok penuhlah kutukan dan makian drpd org2 Umno sendiri terhadap Azalina.

      Komen paling sadis...itu pendapat dia sendiri, PM tak tahu apa?

      No, komen, pendapat dia sendiri tu.

      Bila pulak BN pilih dia sebagai jurucakap parti.

      Paling poyo....Najib tidak diberitahu, cuma pendapat peribadi Azalina.

      Azalina, jangan cuba mencari publisiti, stay dlm barisan.

      Azalina bakal dikambing hitamkan!!!!! .

      Padam
  4. Najib pandai & terbaek, syabas. Tangkap je kimak u semua. Hidup Bujis, pi mampus geng mamak & pembangkang longkang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. 7.59 SEKOR BODOH PIANG PIANG PIANG

      Padam
  5. KIta pasti dan boleh, kita teruskan perjuangan dan terus beristiqamah, Insya Allah kebatilan akan hancur lalu tertegaklah keadilan, Satu Dunia sedang melihat dan mendoakan agar kejahatan seorang panglima Bugis terhapus dari muka bumi ini. Biar mereka dan kuncu-kuncu mereka terus membuat tipu helah dan kekejaman kepada pelaksana undang-undang dan juga para pejuang yang menentang kejahatan mereka. Hari hancur mereka makin hampir, ketakutan sentiasa mendampingi mereka. Hancur musnahlah golongan pemimpin kuku besi dalam Umno maka kembali selamatlah UMno untuk terus memerintah Negara dengan aman, adil dan makmur. Pasti yang paling penting ialah kita perlu pemimpin Islam yang benar-benar beriman kepada syariat Islam dan sentiasa patuh dan tawaduk kepada perintah Allah s.w.t.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tolong namakan sorang pemimpin beriman kpd syariat islam tu.

      Padam
  6. Seseorang boleh jatuh dek skandal tetapi skandal yang sengaja direka-reka (konspirasi) susah nak jatuhkan pihak lawan. Boleh cuba tapi jangan terlalu berharap.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dunia bukan satu-satunya mahkamah. Jangan risau. Tak ke mana juga nanti.

      Padam
    2. Sebiji macam brader anwar. Sikit2 konspirasi

      Padam
  7. sedangkan mat sabu dan geng2 nya pun boleh keluar PAS pi jilat lobang taik kafir2 DAP...

    BalasPadam
  8. Satu dunia pusing burukkan imej najib dn negara..last2 cakap takde bukti nak saman.berlakun filem pun udah next mumgkin masuk maharaja lawak agaknye.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sebiji macam penyokong anwar. Beza anwar dgn najib takde beza, bagi penyokong mereka maksum sungguh pemimpin mereka. Elokla tu, sama2 duduk sg buluh sebelah menyebelah

      Padam
  9. kenapa susah sangat!!
    soalan derma itu dituju kepada najib bugis kenapa dijawab oleh kerajaan,duit tu masuk akaun najib bukan akaun kerajaan..ish ish dunia dah terbalik
    jangan2 semua menteri dapat habuan dari duit derma tu??
    azlina ni mesti dapat habuan lumayan sebab tu dia sanggup jawab soalan orang lain

    BalasPadam
  10. minta semua menteri BESAR anjurkn solat hajat perdana di setiap negeri mohon petunjuk yg benar ttg isu1mdb, 2.6b dn siapa najib sbnarnya

    BalasPadam
  11. Betul tu 9.54, sepatutnya Najib yang jawab, kerana wang masuk ke dalam akaun peribadi beliau.

    BalasPadam