Rabu, 7 Oktober 2015

Yang Faham Omputeh Jer..!


Baca dah la malas...baik tonton..!
Layan...


Lu Fikir La Sendiri!!!

11 ulasan:

  1. Memang pun.....goBLOGer dan macai mana rajin membaca. kalau perkara negetif.....cepat jer hidu. Har2 i hidup bergelumang dosa fitnah dan adu domba. Demi hendak memuaskan hati sesetengah individu dah tak kenal dosa pahala. Dosa pahala orang yang mereka persoalkan. Diri sendiri??? Selagi bernafas tanggonglah.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah dpt duit jgn senyap...kata mohd najib kepada pencacainya...wajib ditentang perjanjian berat sebelah nii..takbir..

      Padam
    2. Macai Najib atas ni mana faham bahasa inggeris...sebab tu tak habis dok kata fitnah...fitnah...bila suruh tunjuk tang mana fitnah dia tak jawab pulak...nak buat macam mana...da nama pun macai Najib...gadai negara pun gadai laaaaa janji asyukkkkkkkkk kih kih kih

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  2. mana ada dlm dunia bila ada perjajian ...ia akan untongkan semua pihak.......yg pasti pihak yg sediakan kerangka itu lah yg untong besar...kalu tidak buat pe dia peningkan kepala fikir nk draf kan kerangka perjanjian..tu lah..bila kepimpinan negara lemah pincang dan nak glamer....inilah padahnya...obama tk bodoh utk jadikan najib rakan bermain golf melainkan ada agenda nya...dan bila najib nk glamer...inilah padahnya...org bodoh ni makanan sicerdik......obama tahu najib ni bermasalah so dia layannnnnn najib....najib bodoh sb tk reti nk baca politik obama...akhirnya tergadai alif ba ta'....kita blh sikit je dari tppa tu..yg ketawa berdekah dekah..obama....sb heran tgk org msia..yg bodoh piang boleh jd perdana menteri....naji najib...hang ni tk lebih dari seorang jalang tua yg sanggup kangkangkan kemaluan demi sekupang dua....jalang melayu lah...jalang cina bila umor meningjat dua jd tauke spa....sb dia pandai...cali lui manyak manyak masa muda lo...tua nnt bkin meniaga la....tk percaya lg..tgk nasib artis pelakon penyanyi melayu..brape ramai yg jidup mewah ketika bersara.....najib najib menangis bapa hang dlm kubor....betullah kata org nogori.rosmah tu puaka...smpai mati nyusahkan orang..

    BalasPadam
  3. mana ada dlm dunia bila ada perjajian ...ia akan untongkan semua pihak.......yg pasti pihak yg sediakan kerangka itu lah yg untong besar...kalu tidak buat pe dia peningkan kepala fikir nk draf kan kerangka perjanjian..tu lah..bila kepimpinan negara lemah pincang dan nak glamer....inilah padahnya...obama tk bodoh utk jadikan najib rakan bermain golf melainkan ada agenda nya...dan bila najib nk glamer...inilah padahnya...org bodoh ni makanan sicerdik......obama tahu najib ni bermasalah so dia layannnnnn najib....najib bodoh sb tk reti nk baca politik obama...akhirnya tergadai alif ba ta'....kita blh sikit je dari tppa tu..yg ketawa berdekah dekah..obama....sb heran tgk org msia..yg bodoh piang boleh jd perdana menteri....naji najib...hang ni tk lebih dari seorang jalang tua yg sanggup kangkangkan kemaluan demi sekupang dua....jalang melayu lah...jalang cina bila umor meningjat dua jd tauke spa....sb dia pandai...cali lui manyak manyak masa muda lo...tua nnt bkin meniaga la....tk percaya lg..tgk nasib artis pelakon penyanyi melayu..brape ramai yg jidup mewah ketika bersara.....najib najib menangis bapa hang dlm kubor....betullah kata org nogori.rosmah tu puaka...smpai mati nyusahkan orang..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah la kepala lurus bendul...penasihat pun semua bodoh2...macai dia jangan jangan cakap la...bodoh bahalol bangang kuasa dua.

      Padam
  4. Fitnah...fitnah.. fitnah.. itulah ayat najib dan pencacai nya,harap majlis raja raja jalankan siasatan

    BalasPadam
  5. FITNAH LA......

    BalasPadam