Selasa, 6 Oktober 2015

Operasi Mencari Salah..!


Apakah benar mereka yang sedang dipantau..?

Setiausaha Umno Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor mencetuskan tanda tanya selepas mendedahkan tujuh pemimpin Umno dipantau kerana dikatakan melanggar disiplin parti.
Sekalipun menteri Wilayah Persekutuan itu tidak mendedahkan individu yang terlibat dan sebabnya, namun umum boleh mencongak pemimpin yang dimaksudkan berdasarkan perkembangan semasa, aktiviti dan kenyataan masing-masing.
Setakat ini masih belum jelas pemimpin terbabit sama ada di peringkat atasan ataupun akar umbi.
"Maaf, tiada spekulasi kerana kami sedang memantau pergerakan mereka," kata Tengku Adnan kepada Malaysiakini petang ini.

Namun begitu, berdasarkan keadaan semasa, tujuh pemimpin itu mungkin melibatkan Tun Dr Mahathir Mohamad, bekas timbalan perdana menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin, bekas menteri kabinet Datuk Seri Mohd Shafie Apdal dan Menteri Besar Johor Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin.
Selain itu, Menteri Besar Kedah Datuk Seri Mukhriz Mahathir turut disebut-sebut, di samping bekas setiausaha agung Umno Tan Sri Sanusi Junid dan bekas ketua Wanita Umno Tan Sri Rafidah Aziz.
Anak lelaki Dr Mahathir itu, yang sebelum ini diuar-uarkan akan dipecat sewaktu isu pemecatan Muhyiddin berada di kemuncak, turut terkena tempias daripada kelantangan bapanya mengkritik Najib.
Mereka antara yang lantang mengkritik kelemahan pentadbiran Datuk Seri Najib Razak.
Ia termasuklah kenyataan keras mereka mengenai dakwaan skandal kewangan 1MDB dan sumbangan politik RM2.6 juta yang dimasukkan ke akaun peribadi Najib dan mendapat liputan buruk media antarabangsa.
Semua pemimpin itu juga dilihat mempunyai kaitan dengan Mahathir - yang nampaknya kini sanggup melakukan apa sahaja untuk menurutkan Najib, termasuk hadir dalam perhimpunan BERSIH 4 hujung Ogos lalu.
Beliau konsisten menunjukkan kemarahan kepada pentadbiran Najib. Sementara Muhyiddin dan Shafie – walaupun antara pemimpin paling kanan Umno tidak mustahil turut berdepan pemantauan ibu pejabat parti.
Muhyiddin, yang disingkirkan dari kabinet sering mengeluarkan kenyataan pedas dan sinis terhadap Najib, turut mempersoal mengapa sumbangan RM2.6 bilion dimasukkan ke dalam akaun Najib dan mahu lembaga pengarah 1MDB ditukar dalam pertemuan tertutup dengan pemimpin Umno.
Hampir empat bulan tiada dalam kabinet, Shafie juga mahu isu 1MDB diselesaikan segera termasuk isu ekonomi ketika ini.
Mukhriz antara pemimpin awal Umno yang tidak segan-segan menunjukkan simpati terhadap Muhyiddin dan Shafie.
Sementara itu, Khaled pula antara tokoh utama Umno Johor yang rapat dengan Muhyiddin - menyuarakan kekecewaan akar umbi yang terluka ekoran pemecatan ketua Umno Pagoh dalam kerajaan.
Khaled dilapor lantang mengeluarkan kenyataan mengenai kepentingan akar umbi Umno menunjukkan kesetiaan dan menyokong kebenaran.
Beliau juga mengkritik Umno supaya tidak berdiam diri dengan amalan rasuah yang menjadi budaya dalam parti.
Pemerhati juga berpendapat kemunculan semula Sanusi dan Rafidah yang ligat menghentam kepimpinan Najib sejak akhir-akhir ini turut mencetuskan persoalan antara pemimpin Umno yang berada dalam pemantauan ibu pejabat parti.
Boleh juga dikatakan operasi menyelamatkan diri dan kroni..!
Kerja Menguatkan parti???
Lu Fikir La Sendiri!!!

41 ulasan:

  1. Begitulah..bila kedudukan terancam..mcm2 sanggup dibuat..takot bayang2 sendiri..ku nan dan kroni2nya..perjuangan hanya untk membesarkn tempolok masing2...ProOO00ootTt

    BalasPadam
    Balasan
    1. awalnye pencacai najis mahathaik check in??

      kau dpt elaun lebih ke minggu ni macai ? opsssssss macai mamak pengecut.. pakai nick org lain.... ahaakkksssss mcm tuan macai lah.. report polis xbrani buat.. hantar balaci je gi balai... balaci muflis.. kah..kah..kah.. ade hati nk jatuhkan Najib.. ???

      Padam
    2. Caii tong taik...k¡Ta nii ikhlas dlm perjuangan..jgn kata elaun..gaji..satu sen pn tk dpt kerana..kita ikhlas dlm perjuangan..menegakkn kebenaran..lainlah jadi macaii mohd najib..gaji..elaun..bonus..semua dpt..maklum baru dpt wang dari langit..meyalak lebih sikit..naik gaji..prOoTt

      Padam
    3. Sokong 9.07!

      Sudah pastilah Allah SWT memberi habuan bukan sahaja di akhirat malah di dunia.

      Mereka yang berjuang demi kebenaran, yang hak dan menentang yang batil, pemimpin yang bernama mohd najib yang korup, menyeleweng dan salahgunakuasa!

      Jangan was was apabila menentang pemimpin yang mungkar!

      Padam
  2. takper....umno lingkup nanti bukan setakat najib, pak menteri, dengan rosmah, pengampu dan chai ternakan akan kami seret ke mahkamah!

    Perkara mudah boleh diselesaikan dengan najib letak jawatan, mereka memilih jalan berliku liku ada akal letak di lutut!

    Tunggu PRU nanti!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tunggu PRU nnt Insya Allah UMNO takkan lingkup.. malahan kita doa rejim kling tun akan meroyan.. doktrin 'UMNO lingkup' ini digunakan sbg alat utk bodohkan rakyat spy ikut rentak mahathaik!

      Apakah tindakan Mahathaik join DAPig masa BERSHIT 4 UMNO akan confirm 2/3 222 kerusi licin menang?? kau tanya Mahathaik dia belajar mana guan formula jd PENGKHIANAT parti akan menang??

      kau jaga.. muka2 pencacai macm kau akan masuk jail dlu spt khairuddin penyamun itu.. kau ingt ahli2 UMNO skrg tak ikuti maklumat dan tak boleh fikir ke siapa baik siapa khianat??

      hingus meleleh lagak angkuh.. rasakan kau duduk dlm tahanan.. mau humban ke laut je manusia khianat begitu!

      TUNGGU PRU nanti..jika UMNO tumbang Mukhriz kita terajang cukup2.. bapak dia punca jahanam UMNO... jika menang besar UMNO.. tangkap pengkhianat2 ini humban dlm SOSMA! celaka besar jika biar makhluk2 ini melata di mukabumi Malaysia!

      Padam
    2. 8.59,

      Apa gunanya beri komen yang berjela jela jika tiada satupun yang boleh menyakinkan dan memberi faham kepada pembaca dan pengundi?

      Chai ternakan, najib beri upah chai bukan
      untuk chai menaikkan kemarahan rakyat terhadap najib...ingat tu.

      Dah diberi gaji lumayan, jawapan berjela jela tetapi penuh taik!

      Padam
    3. 8.59

      "tunggu PRU nnt Insya Allah UMNO takkan lingkup"

      Kalau Najib berani buatlah pada hari ini! Kalau merasakan rakyat masih lagi percaya dan yakin pada ummo dan bn, najib lakukan PRU sekarang...ada berani najib?

      lakukan sepertimana lee hsien loong dan PAP lakukan...PRU mengejut! Ada berani?

      Padam
    4. Anon 8:59

      The keyword 'JIKA' had already gave away how you're constipating! You don't even have the assurance you or UMNO could win big.

      Having said that, melayu-muslim would want UMNO maintained the status-quo leading the government only with a big IF, Najib-bugis is sent to his demise of his own doings along with the hulubelalang CGPA 3.8 and the like that is top from the bottom pile of shit!

      Padam
    5. Macai2 mamak duk mengidam... meroyan... UMNO belum kalah Madey dh siap2 pergi join BRSHIT.. lu org jgn ckp mcm haram jadah laaa pengkhianat2 UMNO..
      Madey keling joi9n UMNO sbb nk kuasa dan kekayaan.. Melayu dia apa peduli.?? yg terhgeh2 nk tlg Melayu ni lah di bangsatkan Keling tun..

      bg BRiM melompat mengamok si keling tua..tp bail out company anak2 dia berbillion pun tak cukup2 dia marah Najib mau lagi...

      wei bangsat2 belaan Madey keling.. lu org suluh muka laah UMNO tk perlu penjahanam2 mcm ni nk bagi kata dua..


      Tuhan akan pelihara UMNO dr tgn2 jahanam ketrunan pengkhianat!!

      1mDB dijdkn bahan khianat keling tua dn DAPig!!

      Padam
  3. Sememangnya melayu telah dibangsatkan oleh najib dan maruah dah hilang. Malaysia going to tge dogs.

    By the way i am not from malaya and fairly neutral in my stand. Najib's macais want to keep the robber in power in return for cash reward whilst pro mahathir want to get rid of najib in order to rebuild the country back to pre 2004/5.

    The choice is yours......

    BalasPadam
  4. Anak Bukit Jelutung6 Oktober 2015 9:39 PG

    Apakah pemimpin-pemimpin yang berkuasa, mahu membudayakan, dikalangan ahli akar umbi UMNO, " SINDROM TAKUT".

    Jangan berani buat teguran, walaupun ada kesangsian.
    Ahli hanya perlu taat dan akur..

    Hidup Melayu.

    BalasPadam
  5. Buang je Madey keling dari umno. Dia pun bukan nya asal dari kepulauan melayu.
    Ada pun tak menambah, takde pun tak mengurang. Buat semak je dlm umno.
    Perangai mcm keling paria.
    Cakap penuh fitnah dan rekaan. Satu bukti pun tarak.
    Cerita mcm keling. Pusing-pusing, auta manjang.
    Busuk hati punya manusia. Gila legasi. Lidah bercabang.
    Orang melayu bodoh bangang je yg menyanjung cerita keling ni.
    Hakikatnya, Keling paria ni lah yg kaya rayakan cina babi pendatang. Yang menjaga dia pun cina babi pendatang. Bukan nya melayu.
    Sekarang, cina gunakan kan dia balik. Padan muka.
    Terhegeh-hegeh mencari sokongan orang melayu. Sori la... Takde melayu nak percaya lagi.
    Hipokrit paria....membela melayu la konon.......kharkkkk ptuiii.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anon 11.19,

      Cuba anda in all honesty and dengan nama ALLAH quote tang mana SATU BUKTI PUN TARAK?

      1. 1MDB .....bukti berdokumen didepan mata, PAC tengah siasat.....tup tup DISBANDED...bukti terus dibunuh

      2. RM2.6 BIL .....bukti berdokumen dibentang, GANI dipecar, Task Force DISBANDED, JHO LOW, SUBUH DAN NIK DIBIAR LARIKAN DIRI .......bukti di sembunyi

      Banyak lagi bukti2 "dibunuh".......nak bukti apalagi kalau semua bukti nak dihapuskan. Khairuddin minta polis diasat, khairudfin disosmakan........

      Apabila tak dapat jawab soalan.......wah tak ada bukti......CLEAR CUT CASE OF MELAYU MALAYA DIBANGSATKAN DAN MARUAH HABUK TARAK. Oh ya melayu sabah juga, rahman dahlan dan salleh keruak pun dibangsatkan dan maruah digadaikan demi perompak CASH IS KING

      Padam
    2. anon macai keling tua.. 11.35

      cuba anda jawab kejahatan Madey keling selama 22 tahun secara ikhlas atas nama ALLAH SWT... paling zalim ialah KES MEMALI pembunuhan kejam berdarah


      Tolong tanya KELING lahanat tu SIAPA BAGI ARAHAN TEMBAK MATI pada pagi subuh kjadian sedangkan Tun Musa bri arahan sebaliknya..iaitu jauhi kekerasan..

      dan KELING tua berada dalam negar aketika itu.. dan kenapa Keling Tua MENGHALANG penubuhan Tribunal Siasatan DiRaja bagi kes MEMALI??

      kes MEMALI sudah cukup utk membuktikan siapa dia Madey keling tua.. sikapnya dan dasar pentadbirannya.. Bapak Korup Malaysia..!!

      Padam
    3. Tun pun tak heran jika dibuang dari umno, bukannya dia tak pernah mengalaminya.

      Jika ianya fitnah dan rekaan, kenapa pegawai penyiasat diugut? Ditukar jabatan? TSMY dan dato Shafei di berhentikan? AG dibersara awalkan? Zeti dizip mulutkan, pasukan penyiasat dibubarkan. PAC di sejukbekukan.

      Ini semua adalah fakta dan bukan direkacipta!

      Hakikatnya, tun jugalah yang menaikkan taraf hidup orang melayu dan bumiputra dari golongan nelayan dan bercucuk tanam kepada golongan menengah dan tinggi. Berapa ramai Tun telah jadikan orang melayu golongan yang hidup senang dan mewah dan ramai juga telah menjadi jutawan!

      Hakikatnya, tun jugalah menjadikan orang melayu dan bumiputra golongan terpelajar, celik bukan setakat huruf malah celik dan terang di hati dan mata dan menentang kemungkaran yang dilakukan oleh rejim najib ini.

      Ini semua fakta dan kepada chai ini, hang jawablah segala fitnah yang ditaburkan di alam media sosial ini.

      Hakikatnya juga, najib mempunyai ramai rakan baik dari golongan cina, sebagai contoh projek prima yang sedang dibina hari ini ramai kontraktor berbangsa cina yang berjaya mendapat projek ini.

      Bagaimana pula dengan jho low dan peter sondakh, rajawali group dari indonesia yang juga rakan karib beliau?

      Untuk memahami najib, anda perlu menjaga kepentingan dan kehendak beliau, perhubungan mestilah rahsia, biar pecah perut dan jangan pecah mulut, inilah janji kaum cina apabila berurusan dengan najib dengan mengorbankan segala hak , kebajikan dan kepentingan rakyat marhaen sekalian.

      Ingatlah chai nyawa hang tu bila2 boleh dicabut dan lu boleh menabur fitnah tentang Tun di alam media sosial ini?

      Bertaubatlah sebelum terlambat!

      Padam
    4. 1. Kalau betul itu cerita, naper tak buat laporan polis? In criminal case there is no statute bar. Berani kerana benar, takut kerana salah

      2. Kalau itulah fakta, naper tak adu pada polis suruh siasat....this is criminal!

      3. Kalau betul bagai dikata, desak kerajaan najib tubuh royal commission of inquiry

      4. Macai2 najib kata mahathir father of corruption....fine. I was born some 60 years ago...i attended one lecture.....mahathir has asked openly in public mana2 orang yang ada bukti kes kriminal ke, corruption ke, ape2lah, sila buat laporan polus secepat mungkin sebab dia masih hidup untuk di hadap ke mahkamah.......SEHINGGA HARI......LANGSUNG TAK BERANI....SEBAB ITU FITNAH ORANG TERHADAP MAHATHIR.

      Jadi macai najib diatas, if you know nuts.....bury your head in the sand, show your butt for you are a bangsat with no more maruah.

      I AM NO MACAI OF TDM BUT TRUTH REMAINS TRUTH.....


      Padam
    5. woi bongok pencacai keling lahanat.. kau jawab dulu isu MEMALI..
      itu kes bunuh org kampung.. mana dia tribunal suruhanjaya???

      Tun tak heran di pecat..??? kita nk tgk apa jadi kalau tua kutuk ni di pecat dr UMNO mcm dia buat pd Anwar.. org2 yg di jadikan balaci2 Keling lahanat ini dlm UMNO wajah dijatuhkan krn mereka PARASIT

      1mdb di besar2kan seoalah2 duit itu masuk dlm poket Najib.. tp duit PETRONAS, TABUNG HAJI, KWSP terang2 masuk dalam POKET ANAK & KRONI2 MADEY KELING.. awat hangpa diam??

      bertaubatlah..hang bila2 masa boleh dicabut nyawa oleh Tuhan...

      hang dgn macai2 blogger jahanam bangsat mnabur fitnah pada PM Najib di alam sosial fitnah non stop... hang tak takut dosa kah???

      Sejak bila puak2 penjilat keling ni kenal Tuhan? Keling tua tu anak dia pun sesat ke mana.. memalukan.. itu pun Tuhan dh tunjuk dia tk betul..!! penjilat mcm hang bertaubatlah.. subahat dgn puak2 aties!

      Padam
    6. 11.38,

      Lu menuduh Tun beri arahan suruh bunuh penduduk memali? Berat tuduhan tu...lu sanggup jawab di akhirat nanti?

      Bertaubatlah chai sebelum terlambat.

      Padam
    7. 12.00

      "Saya taka tuduh Najib... tapi saya tanya...saja.."

      Aku belajar jugak dr keling tua kutuk tu... aku tanya dia kenapa tak tubuh tribunal?

      "woi bongok pencacai keling lahanat.. kau jawab dulu isu MEMALI..
      itu kes bunuh org kampung.. mana dia tribunal suruhanjaya???"


      kah..kah..kah.. macai keling lahanat sudah kena.... ada ayat kt atas ke tuduh keling tua bunuh atau kau sendiri yg akui memang keling tua tu yg buat arahan???

      kau dan kling tua BERTAUBATLAH.. pergi jumpa waris dan balu2 Tragedi Memali dan mohon ampun.. jika tidak bawaklah pNGADILAN HAKIKI di MAHSYAR nanti.. waktu itu kau tak boleh jdi MACAI lagi dan Keling tua tu tak laku lagu wang nya utk membela macai!!

      Padam
    8. 12.08 lar sekarang lu nak tarik balik ker?

      Padam
  6. aku nk ckp kt puak2 keling tun ni je
    andai Najib jatuh secara tak demokrasi kau jgn haraplah UMNO akan aman,

    3 juta ahli UMNO skrg bukan spt tahun 1998 dulu.. 3 juta ahli UMNO skrg kenal siapa mahathaik ini!! jika tidak kerana kes 1mdb kita tidak kenal siapa pengkhianat dan hati perut sebenat Mahathaik

    Jika Najib dijatuhkan tanpa demokrasi.. kau jgn harap ketrunan atau proksi keling madey kutty laknatullah ini akan dpt kuasai UMNO.. org2 UMNO dh sgt muak dgn tingkah laku keling jahanam ini cuma tak suka nk tnjuk nnt Cina DAP ambik kesempatan Melayu percah terang2...


    tp apakan daya jika keling madey laknatullah ini terus mencari pasal dan mengganas.. umur dh nak mampos tp lagak mcm killer bond.. mcm dia tak kena soal Mungkar Nangkir.. sesuka hati di taburnya fitnah merata dunia..!!!


    just tryit..we will see... ye macai2

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bro, majority of 3 mil umno menbers NOW do not support najib and his yes men. Ini orang umno sendiri yang bagi tau. Mereka takut bersuara kerana mereka tecnically di ugut oleh kbus and ketua cawangan.

      Many confessed that najib penerima rasuah tapi takut.bersuara. sebab itu ada yang berani saman najib dan buat laporan polis.

      Mereka masih berharap tsmy takes over. Apakan daya najib kuku besi.

      Pada hemat saya tdm tak rabur fitnah dan 1MDB memang kes naji salah guna kuasa......NO 2 WAY ABOUT IT UNLESS YOU ARE NOT A WILLING PARTY TO A CRIME COMMITTED BY NAJIB

      Padam
    2. 11.50

      Sejak bila keseluruhan 3 juta ahli umno sokong najib? Lu dah tabur fitnah menjaja 3 juta umno sokong najib, lu jawablah di mahkamah keadilan di akhirat nanti

      Takder siapa pun yang nak angkat najib dan proksinya kuasai ummo. Siapa orang umno itu selain dari yang dapat habuan duit haram dari najib?

      Madey laknatullah tu adalah perkataan yang amat menjijikkan lu tulis maka lu akan terima balasannya bukan setakat di akhirat malah di dunia ini.

      Perbuatan anwar ibrahim menjadi bukti!

      Padam
    3. sejak bila pual 3 juat ahli UMNO tu TAK SOKONG Najib?
      kalau TAK SOKONG NAJIB.. Najib sudah terima nasib macam PAK LAH!

      skrg ni himpunan baju merah pun berpuluh ribu.. belum seru betul2 lagi tu..

      Jangan harap lah proksi keling lahanat dapat kuasai UMNO jika Najib tumbang tanpa restu amjorit ahli2 UMNO!!

      Madey Laknatullah pasti akan terima balasannya.. jika kau rasa itu jijik..lebih jijik lagi wajah sebenar watak Tun Keling Madey laknatullah!


      owwhhhh... kau sgt terase hati ye org kutuk keling tua.. tu.. hahaha kau kutuk org laib boleh laaa ye.. ini dasar didikan pencacai madey kling.. dia rompak byk2 xpa..org lain jgn sentuh satu sen pun...

      Padam
    4. Madey skrg guna peluru ke atas najib dgn apa yg dia dulu lakukan smasa jd PM
      sbb itu dia bersungguh2 mahu rakyat terima hasutannya Najib tu rasuah sedangkan xde satu bukti pun Najib makan rasuah.. dgn plot gila ceita CLARE dan SR.. seluurh macai madey haram jadah ni mau kita telan fitnah2 itu.. ohh tidakkkk


      UMNO takkan peduli siapa yg akan jd PM selepas ini yg penting ia naik dan turun mengikut prinsip UMNO.. bukan ikut telunjuk kaki Madey Keling Laknatullah... 3 juta ahli UMNO tk bodoh utk dibeli dgn wang berguni2 spt zaman Madey Keling Laknatullah buat pemilihan dulu...

      Hotel Pan Pacific menjadi saksi berguni2 sampul wang ditaburkan kepd Pewakilan di malam hari.. DAHSYAT mainan tun keling laknatullah..

      jd dia skg pakai balik perbuatan nya itu utk tuduh Najib spt itu... bijak2.. bapak pnipu.. zaman skrg ada smartfon..any time rasuah boleh ditnjuk..

      nasib baik zmn Keling jd PM.. dia control semua media.. TV1-TV7 semua dibawah telunjuknya... Utusan hari2 kluar headline puji meleleh keling tua ini wpun cerita Tol naik.. itulah dahsyat nya hidup zaman Mahafiraun Madey!!

      Padam
    5. 12.15 & 12.21 chai ternakan,

      Gang ni ada sakit mental ke? Lu asyik ulang rekod lama yang dah basi, takde bukti kemudian lu jaja kat pembaca kat sini, manusia boleh fikir mana baik dan buruk.

      Lu sakitkah sampai tak boleh beri fakta jiks benar tun tabur duit masa perhimpunan umno?

      Jiwa lu tak diganggu sampai tuduh tun beri arahan bunuh penduduk memali?

      Baik lu pergi periksa lu punya mental ler...

      Padam
    6. lu asyik ulang isu 1mdb yg belum ada bukti sah penyelwengan

      bukti madey keling lahanat ni byk cuma dikambus oleh macai2 sblm dia letak jawatan..salah sekor nye abbedol Hamid yg kena tendeng dulu dlu.. masa di di JSJ tu kau tanya lah dia... muka polis belaan ahli politik besar

      baik lu tanya keling tun lahanat tu apakah jiwanya skrg terlalu tak tenteram pd najib dek krn kes Memali???


      ermm lagi satu keling tua madey nyalak sakan sampai New York kunun Najib rasuah.. tp takkan nk buat police report di Dang Wangi pun xboleh kot.. kalau sampai ke New York boleh jer...

      atau itulah bukti keling tua madey ni kaki fitnah.. xbrani buat report polis..???

      macai.. lu mau ckp apa?

      Padam
    7. 12.38,

      Najib kan ker ada kuasa, tubuhkan siasatan diraja bukan setakat memali, pkfz malah apa sekalipun salah laku tun, apa masalahnya? Bukan kah Najib Peeeee M? Atau kencing kuat?

      Tun, Dia dah takder apa kepentingan dah skrg ni, dia hanya sayangkan dan fikirkan nasib bangsa dan kaum bumiputra, dengan pemimpin bernama najib ni.

      Macam mana nak buat report? Jika pengadu ada dalam jail? Lihatlah kehebatan najib ni!

      Fitnah atau Benar, kita bersaksikan Allah Swt sebagai pengadilnya!

      Padam
  7. Dulu kita rasa Anwar lah paling bahaya dlm UMNO..
    rupanya keling tua jahanam ni tipu seluruh ahli UMNO..

    tup2... dia yg pergi jumpa media Yahudi.. WSJ..
    tup2 dia yg berpakat dgn Clare si pembenci Islam...
    tup2... dia yg join BERSHIT 4.0 yg terang2 didominasi Cina2 ultra racist anti Islam dan Melayu..

    very clear signature.. keling tua bangsat ini menipu Melayu selama lebh 25 tahun..

    DEB- alat kroni keling tua ini utk sekerat dua Melayu..

    tp kroni balaci CINA rupanya 10x ganda dr DEB kroni Melau keling... belum kira lagi keling sektrunan dgn Madey yg dikayakan begitu dahsyat dgn award projek2 multibillion.. balik India bian kuil byk2??

    ini penjilat2 madey kling cuba tutup cerita.. begitu banyak penyelewengan madey keling yg ditutup rapat... kes 1mdb modal utk tutup segala hanyir busuk lendir keling madey selama 22 tahun memerintah!!!

    satu isu pun macai keling xboleh jawab dgn baik penyelewengan madey keling..tp dgn 1 isu imdb mereka pusing satu dunia Najib dh bersalah.. kita tak nampak kah mainan rakan2 dajjal ini??

    hari2 diasak rakyat supaya terima hasutanya..di ulang2 hasutan dan skrip fitnah supaya di katakan itu benar...

    maha celaka manusia bernama Mahathir Mohamed Kutty Laknatullah ini...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. 12.04,

      Tiada masalah jika kita perjuangkan yang benar, apabila semua saluran dalam negara untuk membuktikan najib terlibat dalam salahgunakuasa dan penyelewengan telah ditutup!

      Jika najib di pihak yang benar kenapa perlu takut? Sehingga begitu zalim dan ekstrim tindakan najib.

      jika tun ingin menutup segala kesalahan beliau, bentangkan lah di mahkamah apa perlu takut cai?

      Dan najib juga tak perlu takut dan apa perlu pegawai penyiasat diugut? Ditukar jabatan? TSMY dan dato Shafei di berhentikan? AG dibersara awalkan? Zeti dizip mulutkan, pasukan penyiasat dibubarkan. PAC di sejukbekukan.

      Hari2 didesak kerana najib masih enggan letak jawatan jika beliau sudah berambus, maka rakyat kembali hidup aman damai.

      Ingat chai, jika berlainan agama sekalipun, lu masih tetap akan disoal diatas apa yang telah lu lakukan diatas dunia ini, lebih2 lagi bersubahat dan bersekongkol dengan pemimpin bernama najib ni.

      Padam
    2. sehingga begitu zalim Najib? sehingga kau boleh terus fitnah dia hari2.. open barely.. woww.... zalim sunggun Najib..


      aku nak tanya kau zaman Madey Keling laknatullah dulu boleh mcm ini kah?? jwb lah macai sblm kau di tanya di mahsyar nnt atas penjilatan kau pd makhluk khianat bernama Mahadey Laknatullah??


      ingat chai madey keling..jika kau agama aties sekalipun kau takkan terlepeas di Mahsyar nnt.. kau tetap akan kena bersama kejahatan Mahadey Laknatullah ini!!!

      Padam
    3. Wow...bersungguh2 caii mohd najib nii..mesti tiap bln dpt elaun ni...ProOO00ootTt

      Padam
    4. 12.27,

      Lu ngan wa sama2 akan jawab, maka tak perlulah kita risau atas segala perbuatan kita. Manakala orang yang menerima imbuhan dari najib pasti kan menerima kesannya....didunia dan di diakhirat!

      Padam
    5. Kahkahkah
      Mak Enon 12:04 ni dulu mesti anak2 ikan Anwar.

      Mesti projek dia sangkut sebab Anwar dah masuk dalam.
      Tak pun masuk tender tapi kena terajang sebab pakai surat sokongan daripada Anwar.
      -
      Bagi aku jni lawak terbaik utk redakan stress terbaru TPPA.

      Teruskan mengamok, sumpah seranah dan mencarut bro.
      Tun M dapat pahala free je.

      Padam
  8. macai keling lahanat...aku ulang skrip madey laknatullah..


    "Saya tak tuduh Najib... tapi saya tanya...saja.."

    Soalan aku : " Saya tak tuduh Mahadeyy.. saya nak tanya saja.. di mana Mahadeyy semasa kes tembakan Memali tu...awat dia tak jawab...?? awat dia tak berani tubuh Suruhanjaya Di-Raja siasat terperinci dari mana datang kepincangan sehingga terbunuh ramai yang tak bersalah.."


    " Saya tak tuduh Mahadeyy.. saya tanya saja... dia tau dak...kes Memali tu siapa bagi arahan.."


    macai ada paham tak??

    BalasPadam
    Balasan
    1. 12.24 chai, hari ini najib boleh buat suruhanjaya memali ...kenapa tak buat...bukan beliau ada kuasa?

      Padam
    2. kita tkamu najib campur..kita nak madey keling lahanat tu yg selesaikan
      sbb itu zaman dia.. so dia ckp org lain tak betul.. so dia betul kan dulu??

      amacam? ada berani dia ckp kes MEMALI?

      byk lagi kes..tp opening dgn Memali.. baru macai terlopong.. baru kau tau siapa madeyy laknatullah tu... 10 tpeng dia boleh pakai dlm 1 hari.. 10 wajah penipu!! wa cakp luu...

      !

      Padam
    3. 12.40

      Macam anwar ada berkotak kotak bukti? Camtu? Kah kah kah.....

      Padam
  9. Bukan main bersungguh lagi Macai PENYAPU Tetap Dan Berpencen Najib Bapok menunjukkan skil MENYAPUNYA!!..
    Dzikir harian memaki hamun TDM konon konon bole mencapai makam tertinggi PENYAPU!!..
    dok melalak melolong bg komen..komen si PENYAPU hanya sekadar menjadi bahan ketawa di blog ni...hausss!!

    BalasPadam
  10. yg dok komen n maki tun nie...semuanya masih dok dlm kore bapa depa masa tun memerintah..sekrat dlm bapa sekerat dlm emak depa..bodo piang..

    BalasPadam