Selasa, 27 Oktober 2015

HOT ~ KJ Warning Najib..!


Alamak..!

Putrajaya dan Umno perlu menunggu tanpa mengganggu siasatan terhadap 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan dakwaan derma RM2.6 bilion ke dalam akaun Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak, kata Khairy Jamaluddin Abu Bakar.
Ketua Pemuda Umno itu berkata, ini supaya kredibiliti siasatan terhadap syarikat sarat hutang itu terjamin.
"Ia masih dalam siasatan. SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) sedang siasat. Jadi apa yang diminta PM adalah masa.
"Kita Pemuda punya pandangan dalam isu 1MDB ataupun isu RM2.6 bilion.
"Kita tak boleh kata isu itu selesai. Kalau kerajaan kata isu ini selesai atau Umno cakap isu ini dah selesai ada keraguan sebab kita sendiri yang kata tak ada sebarang masalah, jadi kita kena tunggu," katanya pada sidang media di Kuala Lumpur hari ini.
Katanya, jika Jawatankuasa Kira-kira Wang Negara (PAC) ataupun agensi seperti SPRM sendiri membuat ketetapan, maka akan ada kredibiliti kerana siasatan dibuat pihak ketiga.
"Jadi kita bagi ruang siasatan ini diteruskan."
Sementara itu, beliau berkata tidak ada sebarang sekatan kepada perwakilan untuk membahaskan isu 1MDB dan derma RM2.6 bilion semasa Perhimpunan Agung Umno.
"Dalam 15 tahun saya jadi perwakilan, takda satu pun dalam perhimpunan agung kita letakkan sekatan terhadap perbahasan kepada pembahas-pembahas.
"Jadi bagi saya walaupun kita menghormati tatasusila dan juga tataetika perbahasan, saya rasa tak pernah ada usaha untuk menyekat suara pembahas daripada didengari oleh pucuk pimpinan parti."
Tentu macai akan ambil peluang 'pukul' KJ berikutan kenyataan diatas..! 
Secara tidak langsung KJ sebenarnya memberi amaran kepada pihak berkuasa di Putrajaya@Najib agar jangan menggangu gugat siasatan yang sedang dijalankan oleh pihak SPRM..!
Secara tidak sedar pula KJ mengakui bahawa ada kacau ganggu terhadap siasatan tersebut..!
Pihak Najib yang selama ini berkuntau mengatakan bahawa isu 1MDB dan derma sudah selesai juga disanggah keras oleh KJ dengan mengatakan ianya menimbulkan KERAGUAN..!
Apakah ini membawa maksud KJ sendiri tidak berpuashati dengan penjelasan yang diberikan terhadap skandal tersebut? Menteri pun masih tak puas hati???
KJ sebagai Ketua Pemuda juga telah mengeluarkan amaran agar para perwakilan UMNO tidak dihalang dan di monitor dalam membahaskan isu panas yang telah berjaya 'mencerahkan' peta negara di peta dunia..!
Kita tengok nanti apa wakil Pemuda nak cakap?
Berani Kerana Benar..!
Lu Fikir La Sendiri!!!

26 ulasan:

  1. hari2 macai dijamu KANGKONG.. kah..kah..kah santapan buat macai madet.... perot dh kembong...KASIHANNN...!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ni je Yg dpt komen?...siapa Yg patut. Di kasihani.... Macai pm dah lalok...Taklama lg komesen hilanglah tu

      Padam
  2. Jaga2...mamat kj nii bijak ambil kesempatan...mungkin nii sandiwara saja..nk test market..prOoT dimuka nek tempoyak

    BalasPadam
  3. WAJAH SEBENAR MUHYIDDIN YASSIN- SEJAK ZAMAN PAK LAH!!..DIBELAKANG DIA MADET PARIAH!
    KAKI TIKAM BELAKANG.. LAIN DIA SETUJU DALAM MEETING LAIN DIA TIKAM DI LUAR!

    http://idealismalaysia.blogspot.my/2015/10/panas-video-muhyiddin-munafik-kaki.html

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sepatutnya macai pm berterimakasih pd Tun n Tsmy.... Kalau tidak kerana mereka Jgn harap Najib penakut jd pm.

      .....Jgn harap macai macai dapat habuan dr 2.6... Takgitu

      Padam
    2. 12.47

      Pak lah sendiri pun ada masalah krisis keyakinan sewaktu era pentadbiran dia..

      Sampai tumbang 5 ngri ke tgn pembangkang..

      Sehingga akhirnya dia tpaksa meletakkan jwatan melalui plan peralihan kuasa..

      Jadi, ada nilai ker kata2 pemimpin seperti ini..???

      Padam
    3. madet pariah tu xdk masalah ke? bodo macai cerita satu alam mcm suci benar pariah madet tu..org lain semua busuk kotor?

      mmg SHIT =TAIK dikatakan Dato Shahnon Ahmad itu sgt2 tepat..utk kepal atahi dan ekor2 tahi (macai2 belaan)!

      Padam
  4. nur jazlan tersasul sewaktu ditanya berkaitan 1MDB didlm MIA Conference... tergamak dia tersasul.." manipulating the system?...."

    chai kangkong, bagi pencerahan sikit

    BalasPadam
  5. Letih dah pasal benda ni. Tunggu..tunggu...dan tunggu.
    Realitinya, setelah menunggu, Auditor General (macam Attorney General) kata 1MDB tidak melakukan apa-apa kesalahan. PAC tak boleh kata apa, sebab dah janji simpan rahsia. 1MDB selamat. Chai chai kangkong melompat.

    2.6b tu SPRM kata, nyata derma. Selamat. Chai chai kangong melompat.

    2018, BN kalah. Chai chai kangkong betul betul makan kangkong sebab UMNO takde duit nak bagi elaun.

    End of story.

    Seperti rakyat Filipina sekarang yang terpaksa menanggung beban hutang Marcos, begitulah rakyat Malaysia selama berpuluh-puluh tahun akan datang.

    BalasPadam
  6. Admin cuba memanipulasi citer. Dh xde berita lain ke?
    Jahat betul cara ko cari makan.

    BalasPadam
  7. pac ni x lebih dr tong kosong jerr...nt da kua result brani ke amik tindakan pd yg melantik pac ni....khairy gergaji byk mata...test market laaa pe lg...

    BalasPadam
  8. Blog org dungu ni mengitar semula isu basi. Tajuk pun lawak..hihihi. KJ tu sape?Dgn kuasa prerogatif boleh tendang budak hingusan tu keluaq. Mcm taktik bodoh pakatan melaga2 pemimpin. Makin meroyan pasal ipp ytl dah hilang ke atau Bestarinet yg songlap multi-million. Boleh di baca blog yg dangkal ini

    BalasPadam
    Balasan
    1. Nampak dr komen 3.35 menunjukan bertapa benarnya telahan pm tidak bolih ditegor ditendanglah nampaknya...umno Najib punya seorang...Yg lain Termasuk menteri hanya jd penjilat tegar.
      Perjuangan hanya untuk diri sendiri... Sedarlah ahli umno...sayangi parti keramat melayu.... Selamat kan lah....semua ditangan ahli bukan ditangan pm sorang n penjilat nya

      Padam
    2. komen kau tu busuk hanyir isap lendir pengkhianat parti kau tak sedar diri ke?

      Kalau dh sampai labur wang berjuta upah pengkhianat atas pengkhianat.. apakah kamu semua ini terasa amat bagus?? suluh diri kamu dulu dlm mangkuk tandas sblm menceritakan keburukan pemimpin!

      Padam
  9. Yg penting rakyat tau sapa itu penderma...rasa selesai masalah.... atau sprm lebih mudah siasat...apa kaitan penderma dgn 1 mdb..Bila tak tau sapa penderma itu yg org kebanyakan syak yg bukan 2

    BalasPadam
  10. Chai2 ternakan sekalian,

    Cukup2 lah tu, kubur kata mari tak semestinya di penghujung senja....jika malaikat nak rentap nyawa korang, masa tengah menaip korang tersentap!

    Bertaubatlah chai2 ternakan sekalian!

    BalasPadam
  11. blogger tajaan madet pariah merupakan lantunan wajah2 sebenar mereka2 yang AMAT TAMAK dan GILA kuasa.
    Posting2 komen cai2 pariah madet ini tidka lain tidak bukan ialah rebutan kuasa!

    Bila Moheden tikam belakang mereka sokong konon beri laluan utk Najib.. Najib dh janji dgn Pak Lah dn MT UMNO kenapa Madet sakit hati?

    sudah2lah.. muak benar dgn tingkah laku pewaris2 firaun.. cerita macam nk pecah kepala bab 'wang dan rasuah' tp lendir2 itulah yg ditelan hari2 oleh kamu semua dan pemerintahan madet pariah!

    lihat mcm mana anak2 madet pariah yg tidak reti berdikari dan bodoh berniaga tp sekelip mata jd super kaya? tongkat bapak pariah sediakan!!

    so usah berlagak sombong... kamu akan masuk ke tanah jugak.. tak sudah2 nak rebut kuasa atur mengatur jahanam menjahanam.. budaya kotor madet pariah sudah jd darah daging macai2nya!

    BalasPadam
  12. 5.38

    "blogger tajaan madet pariah merupakan lantunan wajah2 sebenar mereka2 yang AMAT TAMAK dan GILA kuasa."

    Tak tau plak admin ni tajaan madet...betul ker admin?

    "Posting2 komen cai2 pariah madet ini tidka lain tidak bukan ialah rebutan kuasa!"

    Kita ambil tengah tolak najib , tolak tsmy, tolak tin kosong, tolak si sotong, apakata kita pilih contoh jerr.....

    Azalina othman....phewwwitt!! amacam chai?

    "Bila Moheden tikam belakang mereka sokong konon beri laluan utk Najib.. Najib dh janji dgn Pak Lah dn MT UMNO kenapa Madet sakit hati?"

    Tak yah pening kepala nak sokong sape2 pilih aje pemimpin yang bersih cekap dan amanah dan contohnya azalina othman....phewwwittt. ok tak chai?

    BalasPadam
  13. "sudah2lah.. muak benar dgn tingkah laku pewaris2 firaun.. cerita macam nk pecah kepala bab 'wang dan rasuah' tp lendir2 itulah yg ditelan hari2 oleh kamu semua dan pemerintahan madet pariah!"

    Hmmmm madet + firaun = ? Hmmmmmm

    BalasPadam
  14. Najib + rosmah + pengampu =???

    BalasPadam
    Balasan
    1. = bajingan
      anon625ptg oittt hahaha

      Padam
    2. Terasa ke 902...

      Padam
  15. tau dah kenapa madey marah dan mau najib letak jawatan. sebab najib tak nak ikut cakap madey......kroni dah marah. bukan 1mdb atau 2.6b punya pasal.......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cuba perincikan apa Yg tun minta Najib tak ikut? 2.6 siapa penderma Klu Awak taulah

      Padam
    2. Najib dan penjilat tak tau nak bagi alasan lagi.
      Ditaramnyalah org tua tu.

      Najib buat hal, dibukak cerita2 basi Tun

      Apa ada kena mengena?
      Rakyat hidup zaman siapa, la ni?

      Adakah itu itik?
      Ye, itu adalah seekor buaya.

      Tapi mereka silap, setiap kali Tun bersuara setiap kali itulah Najib menggelupur, terpaksa bagi dedak baru.

      Tu pasal JPM dapat 20.3b.

      Padam
  16. I do not trust this guy, do you?

    BalasPadam