Isnin, 3 November 2014

Menteri Kurap Menggaru Miang..!


Kurup @ Kurap tak habis habis membela kristian..! Patut nya Najib lantik dia ni jadi Menteri Kristian..! jadi jelas kalau dia bercakap membela kristian kerana memang itu jawatan  yang Najib bagi..! 

Kurap ni pegang MKPN yang didominasi oleh pembangkang dengan 'diterajui' oleh puak Bar Council tak pulak kena belasah oleh para Menteri UMNO, Ahli Parlimen UMNO khususnya kalau tak MP BN..! 

Kenapa tak sauk si Kurap yang membenarkan JK dalam MKPN untuk 'merangka' Akta Keharmonian yang sengaja dikecohkan bagi menggantikan Akta Hasutan..! Nak harap MP PAS dan MP PKR yang Islam belasah memang takde la..!

Jenis bangsat macam Kurup ni la yang sebenarnya merosakkan keharmonian kaum dan agama didalam negara..! Dulu takde MKPN..! takde Kurup di JPM ada kita dengar semua karut marut ni..!!!

Cukup cukup la Kurap menggaru miang yang menimbulkan rasa kurang senang rakyat..! Lebih teruk dari itu Kurap sebenarnya menyebarkan virus kebencian dan ketidaksetabilan kaum terutama di Sabah dan Sarawak..!

Akal ada ker..!!!

Lu FIkir La Sendiri!!!

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Tan Sri Joseph Kurup hari ini menggesa kes terhadap Datuk Ibrahim Ali berhubung kenyataannya berkaitan membakar Bible dibuka semula.

Sambil menggesa Pejabat Peguam Negara, Kurup berkata hal ini kerana siasatan terhadap perkara tersebut perlu untuk memastikan "kesatuan dalam negara ini."  

"Saya mahu kes itu dibuka semula dan disemak untuk memastikan kesatuan dan memerangi sikap tidak bertoleransi terhadap agama," katanya di Dewan Rakyat semasa menggulung bajet bagi portfolionya hari ini.

1 ulasan:

  1. Seringkali kita melepaskan marah dan tuduhan kepada orang yang salah.... menteri kabinet, konsultan, agensi kerajaan etc... tapi kita lupa kpd perancang dan orang terpenting dibelakang kurup ni.... siapa lagi kalau bukan si pm liberal kita....
    Mulai hari ini, apa saja masaalah dalam negara, maka halakanlah kemarahan, segala tuduhan dan caci maki kita kepada orang yang paling berhak m3nerimanya iaitu PM kesayangan kita yang begitu fofular he he he!!!

    BalasPadam