Ahad, 4 Oktober 2015

Muhyiddin & Shafie Disisihkan Dari Gerak Kerja UMNO..!


Semua barisan tertinggi UMNO ada dalam pertemuan dengan badan Perhubungan UMNO negeri Pulau Pinang Jumaat lalu tapi tidak bagi Muhyiddin dan Shafie Apdhal..!

Maknanya sudah wujud gerakan dikalangan pemimpin tertinggi UMNO yang menafikan kuasa perwakilan yang telah memilih Muhyiddin dan Shafie selama ini..!

Mungkin ini kerja untuk 'menguatkan' parti bagi Najib..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

Perjumpaan tertutup antara pemimpin tertinggi Umno antaranya Naib Presiden, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dengan Badan Perhubungan Umno Pulau Pinang tiada Kaitan dengan peralihan kuasa dalam parti itu.
Pengerusi Badan Perhubungan Umno Negeri, Datuk Seri Zainal Abidin Osman berkata, perjumpaan pada Jumaat lepas itu adalah untuk membincangkan mengenai isu-isu semasa dan strategi mengukuhkan parti itu.
"Dalam perjumpaan dengan Ahmad Zahid, yang juga Timbalan Perdana Menteri, itu, kami langsung tidak membincangkan mengenai peralihan kuasa dalam Umno.
"Perjumpaan tertutup itu bukan sahaja diadakan di Pulau Pinang sebaliknya di seluruh negara kerana pemimpin tertinggi parti mahu memberi penjelasan mengenai perkara-perkara berbangkit dan isu semasa kepada pemimpin peringkat negeri agar dapat diperjelaskan kepada rakyat," katanya kepada pemberita di sini, Ahad.
Beliau ditemui selepas merasmikan Program MyRezekiFest 2015 peringkat Pulau Pinang di Dataran Dewan Perda, Sungai Acheh, di sini Ahad.
Perjumpaan yang berlangsung di Politeknik Seberang Perai itu turut dihadiri Naib Presiden, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein, Setiausaha Agung Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor, Ketua Penerangan Datuk Ahmad Maslan dan Ketua Puteri, Datuk Mas Ermieyati Samsudin.
Zainal Abidin berkata, sekarang ini bukan masanya untuk membincangkan mengenai peralihan kuasa kerana Umno sedang menghadapi waktu sukar dan banyak perkara terutama isu-isu semasa perlu dijawab serta dijelaskan kepada rakyat.
Selain itu, katanya mereka turut membincangkan hala tuju parti dan strategi untuk menghadapi Pilihan Raya Umum ke-14 (PRU-14) akan datang.
"Program gerak kerja untuk PRU14 perlu bermula dari sekarang dan kita perlu fokus serta memperhalusi teknik dan strategi yang digunakan bagi meningkatkan kepercayaan pengundi," katanya.
Dalam pada itu, Zainal Abidin berkata, Umno negeri yakin angka pengundi berdaftar di Pulau Pinang akan bertambah sebelum PRU-14 yang dijangka diadakan dalam tempoh dua tahun lagi.
Ketika ini, ada 880,000 pengundi berdaftar di Pulau Pinang dan kami yakin dengan beberapa strategi yang telah dirangka jumlah itu akan bertambah dari masa ke semasa," katanya. - Bernama

13 ulasan:

  1. Bincanglah apa pun..rakyat dh muak..kepercayaan rakyat terhadap mohd najib dh pudar...talian hayat mohd najib hanya brim..hanya macaii berbayar saja..

    BalasPadam
  2. Buat segera PAU..

    Semua yg ada dlm gambar tu akan dibuang segera..

    Dah la bodoh..masih berlagak sombong..

    Tenguk muka Roti Nan tu pun Satu Melayu tak suka..

    Mcmla mulia sangat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yer la nujum pak belalang.....

      Padam
    2. amboi2.. sombong nyer si bodoh 10.42???
      sapa kau nk buang2 org yg telah dipilih?

      kau nk pilih KETOM peliwat negara ke atau Keling Tua bekas perompak terhormat?

      atau kau sgt berimat utk ganti dgn DAPig?

      bongok tak boleh di ajar!

      Padam
    3. hoi babi 11;35, bualtl PAU Segera..

      baru hang tau..semua dah benci Najib


      Apa dlm malaysia..tak ada orang lain yg lebih baik dari Najib???????????????????????????????????????????????????????????

      Selain Nuar 7 Madey.. takkan Melayu bodo mcm Najib??

      Padam
  3. Bapak Rahmad....itu Ted Manof pun mau nomer supaya hidupnya bahagia. Agar hidupnya tidak meminta minta gitu. Kalau nggak dia akan selalu mengoceh aja. Sudah di beri BRIM lagi....tapi nggak kecukupan. Tolong ya pak.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. ted manoff celopan itu tak sedari nekmat.. bapak2 ibu2 dr Indon berjuta2 dtg ke Malaysia mau cari rejeki.. dia bikin ribut..tipuan

      Padam
  4. hmm bagus, tambahlah dosa, supaya kotor lagi hati tuan.

    BalasPadam
  5. Hmmm, kalau dah pengampu....nak buat camne? Ikut je la apa najib suruh, nanti projek tak masyuk. Bila dah kena tendang terlungkup masa PRU nanti, bolehlah salahkan tun, tsmy, anwar ibrahim, dan macam2 lagi lah.

    Hmmmm....Mungkin dah tiba masanya UMNO jadi pembangkanlg pula.

    BalasPadam
  6. Nak cakap apapun cakaplah tapi jangan duk heret atas nama rakyat, menyampah da meluat aku, sikit sikit rakyat, sikit sikit rakyat,.phuiii

    BalasPadam
  7. NO FOR UMNO...KECUALI NAJIB UNDOR...MANAN SUB YMNO BHGN.......CUKUP LAH BERJUANG UTK MENOBATKAN PENYAMUN DAN PEROMPAK SEBAGAI PEMIMPIN..CUKUP CUKUP LAH SUDAH..

    BalasPadam
  8. Situa bangka cakap dia adalah pejuang rakyat tapi kenapa situa bangka menggunakan cai2 membuat report polis diatas penyelewengan .pejuang sebenar tidak akan berada dibelakang.

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju dgn anon 9.10 pg

      macam lanun juga yang mengaku pahlawan tapi lari menyorok dan menggunakan cai-cai bebal untuk menjawap segala soalan oleh rakyat marhaen,pahlawan sebenar patut berada dihadapan untuk menangkis segala serangan.

      Padam