Jumaat, 2 Oktober 2015

Paria Bangsat..!


Dasar paria bangsat..!

Umno bahagian Cheras memberi amaran kepada Pengerusi Pertubuhan Minda dan Sosial Prihatin (PMSP) Ramesh Rao yang dilapor mendakwa bersikap "kurang ajar dan biadap" menghina bekas perdana menteri Tun Dr Mahahtir Mohamad.
Ketua Umno bahagian itu Datuk Seri Syed Ali Alhabshee turut menasihat Ramesh supaya menjalani pemeriksaan mental sebelum membuat tuduhan palsu kepada negarawan itu.
“Siapa Ramesh Rao mahu bersikap kurang ajar dan biadap kepada Tun Dr Mahathir Mohamad? Apa jasa Ramesh Rao kepada kepentingan rakyat dan negara memang tidak boleh dibandingkan dengan Tun Dr Mahathir Mohamad.
"Begitukah sikap seorang Pengerusi PMSP dalam menyampaikan pandangan dengan cara tidak beradab dan angkuh," tegas bekas senator itu dalam blognya hari ini.
Pada masa yang sama, Syed Ali memberi amaran kepada mana-mana pemimpin yang tiada kena mengena dengan Umno supaya tidak mecampuri urusan dalaman parti itu termasuk mencerca pemimpin banyak berjasa kepada rakyat dan negara.
Syed Ali mengulas kenyataan Ramesh yang dilapor oleh portal berita Free Malaysia Today bahawa beliau mendakwa dengan menasihati Dr Mahathir menjalani pemeriksaan mental setiap enam bulan sekali.
Laporan portal itu menyebut Ramesh mendakwa negarawan itu sudah gila setelah merestui perkara yang beliau sendiri menentang ketika menjadi perdana menteri.
Menulis dalam blognya hari ini, Syed Ali turut menempelak bahawa Ramesh tiada hak "mengeji dan menghina" tokoh yang banyak berjasa.
Manakala kritikan Dr Mahathir terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak adalah pandangan peribadi, kata Syed Ali lagi.
"Saya menyifatkan kenyataan Ramesh Rao jelas membabi buta dan langsung tidak mengenang jasa Tun Dr Mahathir yang selama ini memperjuangkan kepentingan rakyat semua bangsa di negara ini.
"Kenyataan Ramesh Rao bukan melambangkan pemimpin yang mampu menyatukan rakyat pelbagai kaum di negara ini sebaliknya boleh dianggap prejudis kepada Tun Dr Mahathir Mohamad," katanya.
Melayu bangsat yang menyokong paria pun ramai..!!!
Lu FIkir La Sendiri!!!

13 ulasan:

  1. WoW...! Nii lah padayappa yg mohd nAjib cari...? Mabuk todi barangkali...dey tambi..pundeekk

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau nasib baik, boleh jadi menteri penuh

      Padam
  2. Keling ni memang PARIA kuat.Kalau jumpa ular dan paria ni,kita bunuh paria ni dulu baru kita bunuh ular.Kalau aku jumpa keling ni mau aku terajang muka dia.Paria lu punya muka macam PUNDEK lah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak payahlah berani kat alam maya je.....alamat dia ada....pergi je ofis dia....terajang je muka dia....ada berani?

      Padam
  3. Mengapa melayu islam baik dalam umno atau tidak marah sama ini pariah? Saya tidak faham.

    Saya melayu islam dari malaysia timur (tak der umno sini) tidak marah sebab india pariah atau cina kurang ajar berani kutuk mahathir sebab kamu sendiri yang jadi penyebabnya....kau kutuk mahathir, kamu langsung tak hormati jasa beliau semasa menjadi presiden umno, kamu semua nak bunuh legasi beliau kononnya nak membels seorang pm yang apabila dia berbohong, apabila berjanji beliau mungkir janji dan apabila menggalas tanggungjawab beliau mengkhianatinya....apakah anda dapat dari kepimpinan yang mengkhianati parti, bangsa, agama dan negara?

    Ingatlah melayu islam umno......only you, yes only you can rebuild the UMNO that fight for your race, religion and country

    Wallahuaklam



    BalasPadam
  4. madey dgn keling sama saja...xdak beza ckp bebelit...lancau...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Anon 9.28,

      Orang semacam anda adalah contoh paling tepat. No wonderbangsa india dan cina teruscondemn melayu dan islam.....dah terbukti....hhhhmmm

      Padam
  5. Paria @ Madey sama ja dengan Ramesh.. apa mau bising2?..admin jilat lebih bkn naik pun elaun jilat.. hahahaha

    BalasPadam
  6. mahathir memang dah sakit mental. anak dia kata kat aku dah

    BalasPadam
  7. Najib boleh amik keling ni jadi menteri ke, setidak2 senator...ok lah tu...ini semua spesis yg sama dgn menteri bernama SK..meluat nak tilus nama penuhnya. kali bodek 100% najib.
    Mahathir sudah declare war dgn najib..statement tu perang psikologi..bukan sekarang mungkin esok2 Najib mungkin kena tangkap.

    BalasPadam
  8. Kah2... pemimpin barisan punya crita.

    Marilah perkukuhkan Pembangkang.

    Jadi mcm negara maju lain yang akan ubahkan mana2 kerajaan yang tidak perform.

    Barulah pemimpin politik jadi KULI(bergaji TINGGI) kepada rakyat!!!

    BalasPadam
  9. Jamal Pak Tongkol x mahu bertindak keatas Ramesh Rao yg menghina tokoh negara dan org Melayu.Cuma melayu baju merah yg berjuang menjaga maruah melayu.Betul ke nak jaga maruah melayy

    BalasPadam
  10. Bangkali dia yg otak senget dek pekena "thani" hari hari

    BalasPadam