Ahad, 13 November 2016

Video Panas Malam Minggu..!


Rakyat terbanyak tak tahu pun ada majlis di bawah ni..! Rakyat terbanyak tak minat nak tahu pun apa yang berlaku di dalam majlis tu..! tapi kalau dah macai@balaci yang ada di dalam majlis kemaruk nak menunjukkan kepada dunia bagaimana bos nya menunjukkan bakat..! Maka jangan merah telinga la pulak sebab rakyat terbanyak merah mata dengan sikap dan hati perut pemimpin yang katanya merasai denyut nadi rakyat..!


Mungkin juga ianya hobi sejak azali lagi..itu sebab tak boleh control macam peristiwa Sarawak dulu tu..!


Ini baru betul wasatiyah..! 

Betul tak???

Lu Fikir La Sendiri!!!



65 ulasan:

  1. Admin..tolong check ko punye blog ni sekali selala..macai bebal najib dah buat onar..sabotaj ruang komen tekan space kebawah..macai bebal dah reti nah berhujjah nak pertahankan kepala prompak..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sokong, sokong, sokong.

      Saya tak tahu apa mekanisma yg boleh di guna bagi mengelakkan dia buat begitu macam nak sabotaj. Kalau takda jalan lain, saya cadangkan admin masuk blog sekali sekal melihat jika ada dia buat begitu.

      Terima kasih lah Admin rasa nya dah cek dan buang komen toyol ekor dan salinan ayat qur'an dll yg tak di tujukan kpd sesiapa spesifik dan berupa khutbah di blog itu.

      Padam
    2. Padan muka jamal kena tumbuk! Padan muka kau jamal!!!

      Padam
    3. Najib dengan duterte nyanyi karaoke he.he.he meraikan kekalahan hillary dan soros hura hara di amerika untuk merusuh he.he.he
      Siapa menang undi popular hillary he.he.he
      Undi popular merusuh he.he.he

      Padam
    4. "Malaysiakini reported that Jamal had been heard shouting that police had punched him, and quoted an Ampang PKR member as saying that Jamal had been in a melee with plainclothes policemen guarding an exit at the shopping centre."

      http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2016/11/13/jamal-to-repay-in-blood-for-bloody-nose/

      Jamal should be arrested and charged in court. He is a trouble maker and penghasut.

      Padam
  2. Pemimpin ini merasa denyut nadi dia,semah,riza dan jho lo...anak dia dari bini pertama pun dia kurang peduli..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mana dia nak peduli - tak boleh, beb. Di tenong dek si pendek gemok gedempol hingga biji mata terjojol.

      Bak kata oang Joho - nak mamposssss?????

      Padam
  3. Hahaha...πŸ˜±πŸ˜ΏπŸŽΆπŸŽ΅πŸŽ€πŸŽ§πŸŽ§πŸŽ§πŸŽ΅πŸŽ€πŸ‘ŽπŸ’©

    BalasPadam
  4. PADAN MUKA BARU SEDAR

    BILA NAK

    MAMPOOS

    BARU TAHU

    PANDAI 

    MENYEMBAH

    Orang Sabah tolong jangan cakap fasal keluar Malaysia, kata PM
    FMT Reporters  | November 12, 2016
    Datuk Seri Najib Razak berkata beliau akan memastikan Sabah terus maju dengan pembangunannya mengimbangi kemajuan yang dicapai di Semenanjung


    PENAMPANG: Najib berkata beliau akan pertahankan hak orang Sabah, bukannya mengambil hak warga negeri di bawah bayu itu.
    “Tapi saya minta jangan kata kami mahu keluar dari Malaysia. Tidak..Tidak…Tidak. Kita di dalam satu keluarga, kita tetap bersama dalam ikatan Malaysia,” katanya ketika berucap merasmikan Konvensyen Parti Pasokmomogun Kadazandusun Murut Bersatu (Upko) di Pusat Kebudayaan Sabah di sini hari ini.
    Menurut laporan Bernama, perdana menteri berkata beliau akan memastikan Sabah terus maju dengan pembangunannya mengimbangi kemajuan yang dicapai di Semenanjung dan akan terus memberi ruang kepada rakyat untuk mengemukakan tuntutan mereka.


    KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH
    PADAN MUKA

    Tukar Tiub pada 5:30:00 PTG

    BalasPadam
  5. Rilek la brother...kau dengki sebab apa??

    Sakkit hati ke??

    Tulah, kalau hati tu tak pernah lekang dengan demdam kesumat, iri ati, gengki khianat dan suka buat fitnah, inilah jadi nyer..

    BN dan UMNO still the best..

    Kalau pembangkang nak perintah Malaysia, sila buat parti seperti BN yg bertanding guna satu symbol...

    Kalau tak boleh buat, pakatan anda hanayalah menipu rakyat!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. BN yang guna satu symbol tipu rakyat macam macam, 1MDB saja Najib seleweng dan songlao brbilion Ringgit. Cakap memalui assol kamu.

      Padam
    2. Bodoh punya macai..ni lah sbb bila telan dedak bnyak sgt..ejaan pong xbetol..lupe pulak bijan mmg suka mangkuk bodoh mcm kau ni haha..sokong la semntara boleh sokong k cai..jaritengah utk macai yg guna palalutut mcm kau..

      Padam
  6. Kan dah di kata Tun Razak tak berapa harap sangat kapada dia ni sebagai pemimpin, sebab dia "skirt-chaser".

    Ada orang kata pulak emak dia sendiri kata lama dulu dia ni tak bagus kalau jadi PM.

    Kita dah nampak kes berendut di Port Dickson (Isa Samad tolong, tak jadi skandal), dahtu dia kejar bini orang (si pendek gemok gedempol) hingga cerai berai dua dua pihak masa dia MB dulu, habistu kes Altantuya yang sampai sekarang tak selesai. Berdentum pulak skandal 1MDB seleweng dan songlap berbilion Ringgit.

    Aku rasa emak dia tahu banyak watak anak dia nih. Sixth Sense dia pun kata begitu. Bukan emak dia saja, semua adik adik dia tempeleng dia dengan cara keluarkan kenyataan media menafikan PMO kata ada "legacy of wealth" (bila anak tiri Najib di caci rakyat kerana "alih alih kaya"). Adik2 dia kata bapak mereka Tun Razak tidak kaya.

    Yang menyanyi berjoget berongging itu perkara kecil tapi yang lain2 aku cakap itu masalah besar perwatakan seorang pemimpin.

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Skirt-chaser" -

      All those in skirts? Including Scotsmen?

      Is he also that way inclined?

      Padam
  7. Mukhriz Mahathir pada hari ini...

    Saya dan Mukhriz tidaklah rapat mana. Beliau adalah kenalan isteri saya Sue Megat Deraman. Beliau mengenali Mukhriz atas kapasiti beliau sbg seorang wartawan, sering bantu cover program2 beliau dlm dan luar negara dari awal beliau berkecimpung dlm politik.

    Atas tanda persahabatan dan hormat juga, isteri saya menjemput beliau sebagai tetamu VVIP ke majlis perkahwinan kami 3 tahun lalu.

    Beliau juga yg membantu kami aturkan pertemuan dengan Tun M di Yayasan Perdana beberapa bulan sebelum keputusan kes saya.

    Namun pada hari ini, beliau sudah berbeza. Hari ini secara rasmi beliau menyokong pembebasan AI. Banduan yg telah menzalimi saya.

    Pada hemat saya, itu sudah melampaui batas.

    Semasa beliau hilang jawatan Menteri Besar, kami berdua berasa simpati atas nasib beliau. Hari ini, apabila beliau memilih untuk tunduk pada kebatilan, kami lebih simpati..

    'TERIMA KASIH dan 'SELAMAT MAJU JAYA' Mukhriz!

    SAIFUL BUKHARI AZLAN

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jelly ada lagi?ramai macai2 nak sondol ko kerana ko takut nak lawan..kenapa koputus tunang yg pertama?sebab dia malu ko kaki tonggeng bontot...kikikik

      Padam
    2. Kalau kamu dah ngaku kena sondol lobang kamu, ngapa nak heboh lagi? Diam aje le? Kamu bangga ke kena sondol tuh?

      Padam
    3. Sefool ni marah mukhriz...dia tonggeng bontot...mukhriz tolak tak mau..dia dendam laah...bini sefool check tak lubang bontot sefool yg dah kena sula..bini sefool tak rasa malu ke kawin dgn lelaki yg dah dirogol?

      Padam
  8. Siapa sebenarnya yang menguasai parti-parti pembangkang ???? ini jawapan sebenar.kita cerita dulu pasal luar negara.Tatkala dunia sedang dikejutkan dengan kemenangan Donald Trump bagi merebut kerusi Presiden Amerika Syarikat,pembangkang di negara ini sebenarnya belum memilih lagi ketua mereka secara rasmi.Logo rasmi dan satu perlembagaan khas untuk mengikat semua parti seperti BN masih belum ada.Sebab itu politik parti pembangkang semakin hari semakin kucar kacir.Pembangkang hanya ada ‘kepala’ yang memegang ‘ekornya’.Itu pun kadang kadang bertukar kepala kerana masing masing gila hendak jadi PM.Selepas pemergian PAS dari Pakatan Rakyat pada 2015,blok politik utama pembangkang di negara ini memperkenalkan Pakatan Harapan dengan dianggotai oleh DAP,PKR dan pengganti PAS iaitu Parti Amanah Negara atau PAN.Dan kehadiran parti baru PPBM dan Parti Warisan Sabah.Pecahan parti pembangkang terkini adalah seperti berikut :

    1) DAP - 37 kerusi (Ketua)

    2) PKR - 28 kerusi

    3) PAN - 6 kerusi

    4) Parti Warisan Sabah - 2 kerusi (Shafie & Darrel)

    5) Parti Sosialis Malaysia 1 kerusi,Sungai Siput

    6) PPBM - 1 kerusi,Pagoh

    Jumlah - 75 kerusi parlimen




    DAP yang sebenarnya memonopoli urusan ‘disebalik tabir’ pergerakan dan hala tuju pembangkang di negara ini.Abang besar kepada pembangkang sekarang adalah DAP

    BalasPadam
    Balasan
    1. "DAP yang sebenarnya memonopoli urusan ‘disebalik tabir’ "

      Kepala hotak kamu. Kamu bukan tahu apa di sebalik tabir. Di luar tabir pun kau tak tahu. Najib seleweng 1MDB dan songlap berbilion pun kau tak tahu --- ooops, kau tahu tapi berlagak tak tahu.

      Siapa nak caya cakap orang macam kau ni? Geduk. (Bahasa Latin, makna nya .... baca lah kamus Latin, hehe).

      Padam
    2. Jumlah kerusi bukan dap 39 termasuk mahfus..bodoh macai najib ni..siapa ketua pembangkang diparlimen? Ko tiada kerja lain dah..kalo bodoo sangat masuk dlmkai bini ko laa

      Padam
    3. 8.07--speaker dewan rakyat yg baru?boleh lantik dap jadi ketua...Pendekar tua dah pencen? Bila?

      Padam
  9. Jamal...padan muka kau kena tumbuk. Lagak pendekar, diri sendiri kena belasah. Macai2 umno nak rasa hidung berdarah jugak ke? Hahaha

    BalasPadam
    Balasan


    1. Darah Misti di balas DG darah, ITU pesan guru aku.


      Padam
    2. Pendekar merah yg kecundang..kata tahan kena pukul...19 hb ni kena sedia ambulans untuk jamal...kikkik

      Padam
    3. Cari penyakit nak kacau program orang...takbur..ingat kuat sangat..ITU tuhan baru tunjuk sikit kpd yg takbur..

      Padam
    4. Hutang Sarah dibalas darahhhh

      Padam
    5. Ada teloq?dengan cina jho lo pun takut weei..

      Padam
    6. "Malaysiakini reported that Jamal had been heard shouting that police had punched him, and quoted an Ampang PKR member as saying that Jamal had been in a melee with plainclothes policemen guarding an exit at the shopping centre."

      http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2016/11/13/jamal-to-repay-in-blood-for-bloody-nose/

      Jamal should be arrested and charged in court. He is a trouble maker and penghasut.

      Padam
  10. .PKR hanya diletakkan sebagai Ketua Pembangkang sebagai sebuah boneka dan wayang untuk menggaburi mata umum akan kuasa jahat sebenar pembangkang di negara kita. Dengan seramai 37 ahli parlimen dari DAP,semestinya ia amat mudah untuk mempengaruhi 28 ahli parlimen dari PKR, enam dari PAN dan seorang dari PPBM iaitu Tan Sri Muhyiddin Yassin.Kini,jangan kita berselindung lagi untuk mengakui bahawa DAP adalah ketua sebenar Pakatan Harapan di Malaysia.Pakatan pembangkang kini diketuai oleh DAP

    BalasPadam
    Balasan
    1. Siapa cakap? Kau cakap? Kau siapa? Kau Anjing Jibo? Nak masuk jarum cucuk keharmonian barisan Pembangkang ye?

      Coba kau rasa di bawah tempat kau duduk, ada jarum kan? Dah nak masuk lubang kau, Tonjol.

      Padam
    2. Siapa yang belom kenal Anjing Jibo aka Kejora, baca lah CFV nya -

      Anjing Jibo

      Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Tapi coba membayangkan dia ramai, konon. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia.

      Bola yang kecut sebab Jing Jibo ni dah tua. Masuk sini pagi petang siang malam, walau pun pukul 2-3-4 pagi. Menipu, membohong, memfitnah. Dah tua baka tapi otak budak kecik. Itu pasal apa yg dia cakap selalu nya mcm bebudak.

      Anjing Jibo ini gunakan berbagai mode, cara, gaya bahasa, nada bercakap. Kekadang guna mode bertitik ... kekadang mode bebudak kikiki, hahaha, hehehe, puiiii, terakhir ini Warghh kaahh kaahhh kaaahhhh pulak. Terakhir lagi, banyak pantun memantun macam kartun. Di salin C&P nya pulak, selalu ulang rangkap yang sama. Lagi terakhir: dia salin komen2 Nek Tempoyak atau tulis atas nama itu.

      Tapi pada umum nya - terutama nya bila dia dah tak tahu nak response atau meradang – Jing Jibo itu mengarut, mengata Go Fly Kite, maki hamun dan mencarut. Dia di kasi makan dedak, takda melukut yang ada habuk beras sikit pun, takda zat, tak membina otak nya. Pengtahuan nya cetek, selalu nya bodoh, bangang, bongok, bingong, bingal, baghal.

      Anjing Jibo ini ia lah contoh penyokong yang Jibo kata di kempen PRU13 ada lah “bangang, hamjadah”, sebab tak membantu dia sikit pun dengan mengeluarkan fakta dan hujah yang munasabah untuk menaikkan imej dia yang merudum.

      Kita teruskan balas, bidas, sebat, belasah, hentam, tibai, kritik, kutuk, ketuk, sekel, pelangkong, kentot dan tahikan dia. Itu saja cara nak deal dengan dia.

      Pada masa masa nya, jangan pedulikan dia, pulaukan dia.

      Padam
    3. Ko yg bodoh dok copy & paste benda yg sama berbulan2, sengkek idea. otak jumud.

      Padam
    4. Macai bebal ni menyibuk mlm ni..baik ko masuk dlm kain bini ko...nanti orang lain yg masuk haru jadinye..kikikik

      Padam

    5. Kepala longgar, otak jumud , bankrup idea.

      Padam
    6. Bro 8:27

      Pak othman pernah menyokong CV si Kejora dikeluarkan pada setiap entry. Ramai Tanpa Nama juga telah menyokong.

      Kini saya pula nyatakan sokongan. Keluarkanlah ia sebagai maklumat kpd yg jarang masuk blog, dan sbg cermin kpd tuan badan.

      Hanya yang super buruk sahaja yang malu melihat cermin dan marah apabila cwemin ditunjukkan kpdnya.

      Ada pula label2 yang ia berikan ke atas orang lain termasuk saya sendiri adalah tidak memalukan kami disebabkan semuanya tak benar dan lebih benar ke atas dirinya sendiri.

      Spt majoriti dlm ni, saya sokong cv nya dikeluarkan pada setiap entry.

      Padam
  11. Datuk Seri Najib Tun Razak berkata masa depan negara tidak boleh bergantung kepada pakatan politik yang hipokrit, tiada keikhlasan dan mengamalkan konsep pusingan U.

    Sebaliknya, Perdana Menteri berkata rakyat perlu memilih parti politik yang bekerjasama erat dengan semua parti gabungan untuk masa depan rakyat dan negara yang lebih terjamin.

    Memberikan contoh Barisan Nasional (BN), Najib yang juga Pengerusi BN berkata parti itu sentiasa membuat keputusan berdasarkan konsensus bersama anggota parti komponen dan mengamalkan prinsip kesederhanaan, tanpa melakukan sesuatu perkara yang ekstrem.

    “Tuan-tuan ingat pembangkang ini genuine partnership (perkongsian tulen) ke? Adakah anda fikir Kit Siang (Penasihat DAP Lim Kit Siang) betul-betul sukakan Mahathir (bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad)? Adakah anda fikir Mahathir benar-benar sukakan Kit Siang?

    “Mahathir pernah kata secara terbuka, Kit Siang adalah rasis, anti-Melayu dan anti-Islam, dan Kit Siang pun kata Mahathir diktator dan banyak lagi dia kata. Pada saya ini bukan politik seimbang. Mana boleh kita percaya kepada pakatan politik berdasarkan hipokrasi

    BalasPadam
    Balasan
    1. Cakap gitu nak elakkan tumpuan perhatian rakyat dan pengundi ke atas tabiat buruk kamu melanun, selewen 1MDB dan songlap berbilion Ringgit masuk akaun bank kamu ke?

      Padam
    2. Najib tak hipokrit...nak bela rakyat...dia bela dia,semah,riza dan jho lo..rakyat tukangtanggong hutang..

      Padam
    3. LKS punya idea , suruh panggil ular & bapa ayam pada Mahathir. Kalo Lks tak beri kebenaran ingat diarang berani ke.

      Padam
    4. LKS punya idea , suruh panggil ular & bapa ayam pada Mahathir. Kalo Lks tak beri kebenaran ingat diarang berani ke.

      Padam
    5. Ini orang kanan LkS?ooo menyamar jadi balaci najib..kiri kanan lu makan...

      Padam
  12. darah harus berbalas darah-jamal

    BalasPadam
    Balasan
    1. Polis patut tangkao dia, heret ke Balai Polis, soal siasat, remand 7 hari, heret ke mahkamah, tuduh threatening the peace, disturbing public order dll.

      Padam
    2. Kalo sorang sama sorang berani ke dia nak balas dendam?orang cakap banyak biasanye penakut.

      Padam
    3. Darah Misti balas darah

      Padam
    4. Poorah..ade teloq?cina jho lo dah pulas weei..

      Padam
    5. Kalau nak 'gaduh', berani mesti mau ada. Tak banyak sikit, ada masa kena, itu adat. Kalau penakut 'gaduh' dalam blog je le.

      Padam
    6. "Malaysiakini reported that Jamal had been heard shouting that police had punched him, and quoted an Ampang PKR member as saying that Jamal had been in a melee with plainclothes policemen guarding an exit at the shopping centre."

      http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2016/11/13/jamal-to-repay-in-blood-for-bloody-nose/

      Jamal should be arrested and charged in court. He is a trouble maker and penghasut.

      Padam
  13. Keluar kicap idung jamal pak tongko.kata hebat sangat dibalun dengan kayu dlm video hari tu. Kena tangan kosong je, meleleh kicap cap dedak. Ha...ha...ha .

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hello azreen bro...welcome..

      Padam
    2. Darah akan dibalas darah.

      Padam
    3. Ada brani..poorah..kalo ramai bole tunjuk lagak..bila sorang menikus..

      Padam
    4. "Malaysiakini reported that Jamal had been heard shouting that police had punched him, and quoted an Ampang PKR member as saying that Jamal had been in a melee with plainclothes policemen guarding an exit at the shopping centre."

      http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2016/11/13/jamal-to-repay-in-blood-for-bloody-nose/

      Jamal should be arrested and charged in court. He is a trouble maker and penghasut.

      Padam
  14. Balasan
    1. Fuck off..balaci jho lo..eksyen lebih..

      Padam
    2. Ada pulak anjing si mamak menyamar jadi aku....kahkahkah...nampak benor terdesaknya anjing2 penjilat lendir dan kahak ni....kahkahkah...

      Padam
  15. PUKUL CURI MAINAN BARUA
    PUNYA LA TERKINJA KINJA GUMBIRA
    GERAM PASAL KONVENSION TAK ADA APA APA
    MULA LA PUAK YAHUDI MCM BABI MENGILA

    ..... suko sokmo pasal kejadian tuhh... kito tunggu bulan ni nnti Bersih 5 jadi apooo...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sodih bonar dongar suaro..cian..jho lo lambat lagi kena dakwe..

      Padam
  16. BILA FITNAH DAN AUTA TAK JADI
    ISU BANGANG BERDARAH IDUNG KASI SAKAT
    ASAL BOLEH DIVERT MASALAH TERKINI
    PAKATAN HARAMJADAH TAK CAPAI SEPAKAT

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tak dapet den nolong..budak jamal tu takbur sangat..

      Padam
    2. Ada peluru ke tak ada?

      Padam
    3. "Malaysiakini reported that Jamal had been heard shouting that police had punched him, and quoted an Ampang PKR member as saying that Jamal had been in a melee with plainclothes policemen guarding an exit at the shopping centre."

      http://www.freemalaysiatoday.com/category/nation/2016/11/13/jamal-to-repay-in-blood-for-bloody-nose/

      Jamal should be arrested and charged in court. He is a trouble maker and penghasut.

      Padam
    4. Tak payah nk pantunpantun la cai..menyampah pulak aku..gi la makan dedak sampai abos dulu bodohh..nnti da abis..baru msuk balik blog nie..baru masyukkkk kan..bijan bg lu dedak ke or jamban bagi??xpon lu ni standar udang ja..hahaa nk pantunpntun pulak..

      Padam
  17. sungguh pun pres Duarte mengakui dia kaki perempuan, tapi dia tidak berkompromi dgn penjahat2 dlm apa bentuk sekali pun.

    melihat 'body language' nya dlm u tube semasa bernyanyi dgn 'beruk mak nyeh'ini, nampak sungguh beliau amat tidak selesa.(mungkin terpaksa utk menghormati tuan rumah).kita tahu orang pilipina memang suka n pandai menyanyi.

    beliau sudah tentu tlh mengetahui n d maklumkan terlebih dahulu mengenai insiden 'rompakan wang rakyat' secara massive yg d laku kan olih pasangan klepet ini.

    mungkin dlm hati nya dia berfikir, kalau d pilipina lama dah d 'sula' olih rakyat.

    semasa muda, saya bolih lah juga menyanyi. tapi amat jelas sekali yg najib bersuara n bernada sumbang.

    BalasPadam