Rabu, 16 November 2016

Lawak Ketua Penerangan La Katakan..!


Hidup kalau nak menipu ajer gini ler jadinya..!

Umno tidak boleh menghalang ahlinya menyertai Baju Merah ketika perhimpunan Bersih 5 pada Sabtu ini, kata Tan Sri Annuar Musa hari ini.
Ketua penerangan Umno itu berkata tidak ada peraturan untuk menghalang ahlinya menyertai perhimpunan itu.
“Kami tidak menghalang mereka. Kita terus-terang, kebanyakan ahli Umno tidak suka dengan Bersih dan ada yang sudah tentu mahu menyertai Baju Merah. Tetapi itu semua di peringkat peribadi dan bukan organisasi.
“Beritahu saya bagaimana Umno boleh halang ahlinya jika mereka hendak pergi. Beritahu saya bagaimana. Jika polis tidak boleh halang mereka, anda rasa Umno boleh buat begitu?,” soalnya kepada wartawan ketika ditemui di lobi Dewan Rakyat hari ini.
Tak menghalang atau ahli kena perintah???
Biro penerangan tu..! Siapa Ketuanya di pusat? Kalau Melaka kena takkan negeri lain goyang telur???
Tak gitu?
Lu Fikir La Sendiri!!!

46 ulasan:

  1. Muaklah isu diulang ulang..

    Bodoh punya admin...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Jing Jibo yang pertama masuk meninggalkan komen. Bukan ada isi. Mencacai aje. Macam biasa.

      Padam
    2. Buat isu sendiri kalotak bebal..he3

      Padam
    3. Kebetulan pula di TV1 keluar statement Anuar Musa kata baju merah tiada kaitan dengan UMNO.

      Speechless...

      Padam
    4. Kejora datang tak dijemput.. lagi dgn biadab dia banyak soal pulak.

      Blog ini perlu disemah bersihkan dulu dgn tampilan mukadimah CV Kejora haramjadah yg mengotorkan ruangan dakyah putar belit fuckta & carutannya.

      Rasanya khidmat Sdra Rahman 2 @ Sarawak Scholar diperlukankan. Terima kasih.

      Padam
  2. Aku lagi muak. Hari hari cerita Jamal hero umno yg kurang ajar. Kaum wanita diajaknya bergaduh. Bila kena tumbuk terus menangis teresak-esak.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dahtu nak bertumbuk ke apa dengan Ali Tinjau. Ali nak buat laporan Polis pasal dia. Ali kata malam tadi Jamal samseng talipon dia, ugut nak pukul dll.

      Teruk betul puak Najib nih. Macam mana nak undi UMNO/BN di PRU14? Jangan undi depa lah. Jahanam negara di buat Bugis Lanun, Jamal samseng dan puak depa.

      Padam
  3. Wah..diarah rupanya..patutlah jamal makin menjadi..umno samseng

    BalasPadam
  4. Aku dah kata blog Putera M ni popular dan berpengaruh. Hah, dah menccah 8 juta paparan halaman pun. Tahniah Putera M.

    BalasPadam
  5. Mesti menyinga Jing Jibo nengok blog Putera M dah lebih popular tuh. Siapa yang belom tahu Jing Jibo, dia NAJIB-PAID RESIDENT BLOGGER yang di tugaskan khas kpd blog ini sebab blog popular dan berpengaruh. CV nya -

    Anjing Jibo

    Anjing Jibo di blog ini sekor saja. Tapi coba membayangkan dia ramai, konon. Selalu masuk tak pakai nama, ada masa menyamar pakai nama yang orang lain dah pakai di sini, ada masa pakai nama seperti Keris Berayon dll. Semua Protun di sini tahu bahawa yang di hayon nya ha nya bola dia. Dan bola Jibo, bos dia.

    Bola yang kecut sebab Jing Jibo ni dah tua. Masuk sini pagi petang siang malam, walau pun pukul 2-3-4 pagi. Menipu, membohong, memfitnah. Dah tua baka tapi otak budak kecik. Itu pasal apa yg dia cakap selalu nya mcm bebudak.

    Anjing Jibo ini gunakan berbagai mode, cara, gaya bahasa, nada bercakap. Kekadang guna mode bertitik ... kekadang mode bebudak kikiki, hahaha, hehehe, puiiii, terakhir ini Warghh kaahh kaahhh kaaahhhh pulak. Terakhir lagi, banyak pantun memantun macam kartun. Di salin C&P nya pulak, selalu ulang rangkap yang sama. Lagi terakhir: dia salin komen2 Nek Tempoyak atau tulis atas nama itu.

    Tapi pada umum nya - terutama nya bila dia dah tak tahu nak response atau meradang – Jing Jibo itu mengarut, mengata Go Fly Kite, maki hamun dan mencarut. Dia di kasi makan dedak, takda melukut yang ada habuk beras sikit pun, takda zat, tak membina otak nya. Pengtahuan nya cetek, selalu nya bodoh, bangang, bongok, bingong, bingal, baghal.

    Anjing Jibo ini ia lah contoh penyokong yang Jibo kata di kempen PRU13 ada lah “bangang, hamjadah”, sebab tak membantu dia sikit pun dengan mengeluarkan fakta dan hujah yang munasabah untuk menaikkan imej dia yang merudum.

    Kita teruskan balas, bidas, sebat, belasah, hentam, tibai, kritik, kutuk, ketuk, sekel, pelangkong, kentot dan tahikan dia. Itu saja cara nak deal dengan dia.

    Pada masa masa nya, jangan pedulikan dia, pulaukan dia.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tuu diaa.....terima kasih & Salam Perjuangan 7:49.

      Padam
  6. Menipu rakyat tu satu hal. Mengsonglap duit rakyat berbilion Ringgit tu banyak hal, bang.

    Kena bang and beng aje mereka tu berterusan. Hingga ke PRU14. Takda jalan lain. Mesti jatuhkan Najib atau gulingkan dia di PRU. Selamatkan rakyat. Jangan benarkan Bugis Lanun merintah lagi.

    Penderhaka dan pendengki bangsa dan negara.

    BalasPadam
  7. SAYU SUNGGUH SUARA MAHA DEWA KUTTY
    BERSIH 5 SELURUH NEGRI NAK MOLAKAN RALLY
    SAYANG NETEZEN DAH MULA TUNJUK GELI GELI
    GELI GELEMAN LAKONAN HARAMJADAH KUTTY

    KIKIKIKI...

    RALLY BERSIH 5 KENA BUAT
    ITU YG SI PANTAT KUTY CAKAP
    SBB NEGARA AKAN BANGKRAP
    ADAM ROSLI PULAK CAKAP
    ORG MUDA KAYA BUKAN KAYAP

    kikikiki....bodo bodo... kutty cakap pantat adam rosli pantatkan balik cakap maha dewa kutty.... kikikiki

    SAYA MANYAK BUAT SILAP
    PECAT ALJUBOORI GYA TAK SILAP
    ITU MAHA DEWA KUTTY CAKAP
    INI DEWA BETUL2 CAKAP MACAM PANTAT....

    bodoooo... bodoooo...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yang layak di pantatkan ada lah najib si penyannun bro!

      Padam
    2. Wa takut cina jho lo...watakut tun m..yer..yer.yer

      Padam

    3. Dia kata Najib perompak
      Yang jet peribadi dia guna to malaikat bagi ke?

      Padam
    4. Ko ada bukti jet tu milik dia?dia tak boleh sewa?

      Padam

    5. Pandai pun nak bukti yg korang tuduh macam2 ada bukti ke?


      Padam
  8. Ooo ini dia yg orang panggil anuar kereta potong..terhegeh2 bodek najib nak jadi menteri semulamcm salleh tak keruan kaki bodek...tanding. Pilihanraya kalah..

    BalasPadam
  9. Jamal nak kutip kat mana peserta baju merah kalo tak paksa ahli2 umunu bebal...baru2 ni buat demo kat pejabat malaysiakini punye cakap besar nak bawak 30,000 orng..yg datang 500 orang kerana upah..

    BalasPadam
  10. Kalau ahli umno nk join bersih mcm mn plk?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Lantak dia laa..bebal ko ni..

      Padam
  11. 8:02

    Allah sangat bangga dengan kamu
    Allah menyukai muslim macam kamu
    Semoga Allah tunjukkan kamu SIRATALMUSTAKIIM....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Hadith dp an-nabi al-kazib

      Padam
  12. Kikiki...

    HEBOH MACAI BODOH MINTAK SAMAN
    WSJ..SR..SWISS..SPORK UTK DISAMAN
    DOJ FBI TERIBA TARIK BALIK SAMAN
    MINTAK MAHA DEWA PULAK YG SAMAN

    kikikiki... ade citer tgh hot.... maha dewa kutty cabar najib saman SR..WSJ..Spork....Swiss dll .... pas tu DOJ dan FBI terkinja kinja saman... macai bodohh pun trtkinja kinja sama... teriba DoJ FBI tarik bslik saman... skn kita cabar Dewa Maha Kutty sanam najib pulak... selama ni blogger putrayahudi merdekadan maga dewa kutty bapak segala batuapi.. skg kita cabar Maha Mega Dewa Kutty Saman najib pulak.... ada brani maha dewa mega kutty saman... kikikikiki..

    Dengar citer maha kutty tak brani nak saman najib.. . Maha kutty nak main persepsi supaya imej najib jatuh...

    Pada Maha Mega Dewa Kutyy sila saman najib skg.... ada brannn...?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko buat lawak ato ko nak klentong?ko bebal ke ato baghal ke ato biol?ko pilih sendiri yg mana sesuai dgn ko..he3

      Padam
  13. Maha mega dewa medey kitty tak ada bukti dan fakta.. maha dewa ada " hearsay" semata mata

    selama ni maha dewa jadi bapak segala batu api mainkan sentimen supaya wsj.. sr.. spork..swiss..disaman oleh najib

    najib tahu permainan maha dewa bapak segala batu api meddey kutty... bila DoJ dsn FBI nak saman..sita..rampas... dng merasuah DoJ oleh barua maha batuapi kutty dng bayaran juta juta pada DoJ di USA... tapi DoJ pun main balik bapak maha batuapi meddey kutty.. maka DoJ tak jadi saman najib...

    Skg maha dewa meddey kitty bapak segala batuapi dah tak jalan lain melainkan heret rakyar ke jalanan melalui Bersih 5.... usaha terakhir maha dewa bapak segala batuapi kutty utk jatuh kan Najib

    Maha mega bapak segala batuapi tak ada bukti dan fakta cuma " hearsay" untuk menjatuhkan najib dng mainan persepsi dan merosakkan imej najib semata mata

    ini masa kita desak maha mega bapak kepala batuapi meddey kuttt saman najib ke.mahkamah

    Pada meddey kutty masa untuk sama najib supaya rakyat tahu sapa bapak mega kepala batuapi di duniaa ini


    saman segraaa....!!!!! Ada bran....?

    BalasPadam
    Balasan
    1. OOO tak jadi saman...klentong memang ko lah paling pandai..safeei gi jumpa doj bawak bukti madey ada harta kat us per citer?ato kobuat citer katun?

      Padam
  14. Selain dedak, di atas ini juga sumber pendapatan Kejora berkat siang malam berdakyah songsang di alam cyber.

    BalasPadam
  15. kenapa lah si sial yang maki carut tu tak mampos cepat

    BalasPadam
  16. di kala tuan2 politik kepada golongan yang jahil lagi menyombong diri itu disuap dengan khabar betapa zalimnya kerajaan - membuatkan "seluruh" rakyat menderita untuk meneruskan kelangsungan hidup (kecuali mereka-mereka yg diberi dedak ..hehe).

    Terbuka satu persatu aib dari kalangan tuan2 politik mereka - yang terbaru seorang pemuda berpangkat pembantu khas (bahasa pasarnya - balaci) kepada MP Ampang yg nama glamornya Zuraidah Mak Lampir memiliki rumah bernilai sejuta ringgit (dan memiliki dua rumah mewah di Putrajaya dan saujana) dengan deretan kereta mewah. Pemuda ini juga berpangkat sebagai ketua AMK.

    Lalu aku tersenyum melihatkan betapa dungunya sekalian pentaasub tuan2 politik ini -

    Kamu merintih pilu sedang tatkala tuan2 kamu begitu sibuk menghitung segala harta rampasan politik -

    khabarnya Zuraidah Mak Lampir juga terlalu sibuk mengumpul "harta warisan" dengan jawatan yg disandang.

    Tak mungkin si balaci itu lebih "berjaya" berbanding tuannya bukan -

    demikianlah dibolot semahunya mengikut hearaki dan kuasa setiap tuan2 politik kamu.

    Hey, si jahil yang dungu - kejar lah tuan2 politik kalian sambil menjujung tempurung agar mereka memberikan sedikit sebanyak "harta rampasan" untuk kalian mengharung hidup didalam kezaliman kerajaan ...

    Masih lagi kamu melihat tuan2 politik kamu umpama malaikat turun ke bumi ??

    apa khabar sahabat ku John Doe ??
    apa khabar en Othman ??
    apa khabar tuan haji Rahman JPC ??

    ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

    BalasPadam
    Balasan
    1. Khabar baik kawan duniaku Unknown, akhirat lain-lain.

      Sekali lagi kamu membuat kenyataan yang penuh kekhilafan dam kontradiksi sedang kamu menyedarinya.

      Bau hanyir hipokrit itu boleh keluar di sini. Oh ya, barangkali ajaran agamamu membenarkannya. Syahadah kita sama tapi ajaran agama kita berbeza.

      Kali ini ajaran agamaku mengajar 'malu sebahagian dari iman' dan 'tidak bercakap tak serupa bikin'. Adakah kedua ini juga tiada dalam ajaran agamamu?

      Ketika Annuar Musa menafikan baju merah adalah kerja UMNO sedangkan ia sudah begitu jelas kamu juga cuba kaitkan pelakuan bbrp individu dgn kami, sedangkan pendirian kami mengenai rasuah juga sudah jelas.

      Tidak seperti kamu yang merestui dan bahkan membela rasuah dan pencurian dari kalangan kamu, kami tidak pernah membela sekrianya yg melakukannya dari kalangan kami.

      Siapa yang tak tahu malu, dan siapa yang cakap tak serupa bikin? Kamu atau kami?

      Masih ingat bgmn Jamal Yunos memberikan 1000 kpd setiap ketua cawangan dgn jumlah ratusan ribu dan kemudian memberi alasan ia adalah derma? Ia adalah sgt relevan dgn tajuk entry ini sedangkan kamu lupakannya. Oh ya, sejak zaman pemimpin agungmu ini kalimah 'derma' sudah memadai untuk kes tidak disiasat. Barangkali kamu juga pernah menerima 'derma' ini kan, dan demikian kamu menyokongnya.

      Dan tidak seperti kamu yang menipu diri sendiri apabila menafikan keterlibatan Najib dgn skandal terbrsar dunia, dan menipu menafikan UMNO sudah teruk dimakan perasuah (aku assume kamu pun terlibat dan meredhainya dan malahan mempertahankanya), pendirian kami adalah jelas, baik ketua AMk, Zuraida ataupun Lim Guan Eng sekalipun sekiranya mereka melakukannya mereka harus menghadapnya.

      Najib, Annuar Musa, Nazri Aziz? Oooh, tidak bagi kamu mereka ini adalah suci murni pembela Melayu.

      Pernah dengar peribahasa 'mengata dulang paku serpih'? Atau 'ayam berkokok buntut penuh tahi?', atau 'penyamun besar memanggil pencuri kecil sbg penyamun? '. Pilihlah yang mana satu yang kamu rasakan sesuai dgn jiwamu Unknown.

      Padam
    2. kah kah kah ...John boDoe..."mengata dulang paku serpih"...
      menceritakan keburukan orang tidak dapat menutup keburukan diri kita, bukan ko pernah kata begitu John boDoe? Tapi kali ini, itulah apa yg ko buat...

      Bila diri dah munafiq, kemunafikan akan terserlah dgn sendirinya...tempat kamu adalah neraka yg paling bawah...bersiap sedialah boDoe munafiq...

      Padam
    3. Unknown kawanku di dunia akhirat lain-lain.

      Aku masuk kembali bukan utk menambah hujah tapi untuk berdakwah.

      Kamu mempersoalkan kekayaan Zuraida dan Ketua AMK itu. Zahirnya nampak bagus kerana kelihatan kamu menentang penyelewengan. Benarkah begitu?

      Pada pandangan aku tentangan kamu itu bukan didorong oleh kebenaran, ilmu iman dan amal (ini hanyalah gebangmu), tapi didorong oleh prinsipmu bahawa politik bukan mengenai betul atau salah tapi mengenai siapa yang memberimu tempat. Inilah sebenarnya prinsipmu di dalam melontarkan sokongan.

      Maka itulah kamu membangkitkan tentang kebarangkalian penyelewengan adalah langsung tidak didorong oleh kebenaran tetapi disebabkan mereka itu berada di kem berlawanan dgnmu.

      Maka itulah sebabnya kamu mempersoalkan kuman di seberang laut ketika wujudnya gajah2 besar yang mendiami rumahmu.

      Gajah2 ini bukan saja tidak kamu persoalkan malahan kamu bela dan buat2 tak nampak pula. Berbillion hilang, berbillion masuk akaun peribadi dan berbillion nilai hartanah yang dibeli di negara US tanpa sebarang justifikasi sumbernya bukan sahaja kamu diamkan malahan kamu bela.

      Apabila hartanah ini dibeli kamu tidak persolakan tetapi apabila ada proses oleh pemerintah negara itu untuk merampasnya balik kamu panggil ia dgn berbagai-bagai panggilan dan kemudian associatekan dgn kami. Siapa yang membeli hartanah di sana daripada wang curi yang disebutnya 'hadiah'. Golongan kami atau golongan kamu?

      Ketahuilah Unknown bhw perbuatanmu itu dipanggil assabiyyah. Takrif mudahnya ialah golonganku semua betul walaupun jelas salah dan golongan lawanku semua salah walaupun ada yang salah dan ada yang betul. Golonganku tetap betul walau mencuri berbillion dan menyebabkan penindasan ke atas rakyat, dan golonganmu tetap salah malah menjadi kafir kalau mencuri seketul ayam atau membunuh diri sekalipun.

      Bgmn pndptmu tntg almarhum Shukri yang membunuh diri sbg bantahan terhadap penindasan dari golonganmu?

      Ketahuilah kawanku bahawa yang beramal dengan assabiyah seperti kamu ini Nabi tidak mengaku umat. Wal'ayazubillah. Ini hadithnya:-

      ุฃู† ุฑุณูˆู„ ุงู„ู„ู‡ ุตู„ู‰ ุงู„ู„ู‡ ุนู„ูŠู‡ ูˆุณู„ู… ู‚ุงู„ ู„ูŠุณ ู…ู†ุง ู…ู† ุฏุนุง ุฅู„ู‰ ุนุตุจูŠุฉ ูˆู„ูŠุณ ู…ู†ุง ู…ู† ู‚ุงุชู„ ุนู„ู‰ ุนุตุจูŠุฉ ูˆู„ูŠุณ ู…ู†ุง ู…ู† ู…ุงุช ุนู„ู‰ ุนุตุจูŠุฉ

      'Bukan dari kalangan kita (umat Nabi Muhammad) orang yang mengajak ke arah assabiyah, dan bukan dari kalangan kita orang yang berjuang di atas dasar assabiyah, dan bukan dari kalangan kita orang yang mati atas dasar assabiyah".

      Ingatlah kawanku unknown pelakuanmu mempersoalkan kesalahan yg relatifnya kecil pihak lawan di kala kamu membela kesalahan yg luarnkasa besar di pihakmu adalah satu tanda jelas kamu hidup dan berjuang di atas prinsip assbiiyah.

      Sedarlah dan bertaubatlah selagi masih sempat. Sesungguhnya aku telah menyampaikan kepadamu. Selebihnya di antara kamu dengan Allah.

      Wallahu a'lam .

      Padam
    4. Wahai Kejora bebal lagi bodoh akibat dedak.

      Bila masa aku kata ceritakan keburukan orang boleh tutup keburukan kita. Prinsip aku, oak Othman dan Pak Rahman adalah jelas dari mula "two wrongs dont make a right". Kalau salah tetap salah dan dipersilakan diambil tindakan walau dari golongan mana pun.

      Kamu pula hanya gebang itu ini selain menipu dan memutar belit.

      Pendirian aku tetap sama sejak dari awal. Siapa sahaja yang salah ia tetap salah walau dari pihak manapun.

      Bersiap sedia? In shaa Allah aku dah bersedia dgn jawapanku kelak di hadapan Allah.

      Dan aku juga bersaksi kamu hanya diberi tempoh. Bersiap sedialah, kamu telah diberikan nasihat teguran dan amaran.

      Padam
    5. Ko dakwah najib dan diri ko dulu...kalo perompak ko bela ko ni pengikut ajaran setan..cedok ayat quran konon berugama..pigii daa sasausawan negara..

      Padam
  17. BAPAK KEPALA BATUAPI MEDDEY KITTY
    LAGAKAN SR..WSJ..SWISS MINTA NAJIB SAMAN
    RASUAH DOJ FBI NAJIB PLAK DISAMAN
    TAPI SEMUA DAH TAK JALAN JALAN
    SKG MASANYA MEDDY KTTY PULAK SAMAN
    RAKYAT TAHU SAPA BARUA SEPANJANG ZAMAN

    .... MAHA MEGA BATUAPI DEWA KUTTY SILA SAMAN NAJIB SEGERA.....!!! ADA BRANN...?

    KIKIKIKIKI.... RAJA BATUAPI PALING HEBAT SEPANJANG SEJARAH MODEN MALAYSIA KETAKUTAN NAK SAMAN NAJIB SEKARANG...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Wa takut cina jho lo..wa takut tun madey..yer..yer..yer.

      Padam
  18. Rakyat beribu berkumpul jalanan
    Walau berkumpul perlu siuman
    Menuntut gugur pemimpin bajingan
    Si merah jangan merosak rancangan

    Kebebasan ada dlm perlembagaan
    Jangan si merah nak jadi pahlawan
    Rupanya sudah mengatur rancangan
    Nak Kacau orang berdemo aman

    Kerabat MCA sudah menegur
    Perbuatan Jamal memangnya takbur
    Tunjuk kebal jadi penghibur
    Ditumbuk hidung darah bersembur

    Kalau merah hendak berkumpul
    Sesama sendiri dilain hari
    Cakap berapi asap berkepul
    Berbuihlah mulut orang tak peduli

    Ini sengaja nak cari pasal
    Program orang mahu disental
    Berlaku buruk nanti menyesal
    Hajat nak provoke baik dibatal

    Jika betul nak bela bangsa
    Pemimpin khianat jangan dibela
    Seluruh dunia negara dicerca
    Melayu disanjung punya angkara

    Pencak silat bukannya papan
    Bukan kebal menunjuk sakan
    Orang berilmu lagikan simpan
    Negara diserang baru Keluarkan

    Kita semua umat Melayu
    Agama Islam sebagai teraju
    Jangan kerana imbuhan disaku
    Membela yang salah kita setuju


    BalasPadam
    Balasan
    1. Semua umat Melayu?
      Agama Islam?

      Tak payah kencing ler Fuck Tun...kepala pun betina2 jalang... China kafir Maria Chin, Hindu kafir Ambiga...barisan kafir dan murtad Majlis Peguam...

      80% nanti puak pengganas ni bukan Melayu dan anti Islam...

      kah kah kah...cai dungu bebal Fuck Tun ni nak aota tak berpijak di bumi nyata...

      Padam
    2. 19 Nov ini kiita boleh liihat puak2 Melayu yg busuk & hina
      Mereka rela jadii keldai tunggangan kafir Hindu dan China
      Semua itu sbb mereka taksub dan terikut Matdey durjana
      Tapii, mereka teruk berkinja, Matdey cabut ntah ke mana

      Padam
    3. Baju merah saja nak cari pasal kumpul hari yang sama.

      Baru kena sekeh hidung (bukan ditumbuk) dah berdarah. Menangis lagi macam pondan.

      Tak apa, mereka berkumpul demi jho low agama bangsa dan negara.

      Kikiki

      Padam
  19. Sabtu nanti cai2 babi akan terloncat kat jalan serupa kera
    Tapii Matdey bagii tahu awal dia nak cabut ke luar negara
    Memang cerdiik inii keling tua bangka pencetus huru hara
    Iblis ni lari awal lagi takut nanti FRU pelakong dan cedera

    BalasPadam
  20. Madey barua ni jenis batu yg percikkan api secara lembut
    Diia dah cuba bakar puak cai2 babi biol dungu otak sabut
    Dia tahu perarakan Bershit5 akan jadi ganas kelam kabut
    Maka mamak Kerala pondan tua ini awal lagii belah cabut

    BalasPadam
  21. Caii babi semua mcm ikan, umpan dedak Matdey pancing
    Nak naikkan anak si Boboi, dia mau jatuhkan parti dacing
    Tapi Sabtu ni, iblis dajal ni nak lari, cai babi kena kencing
    Tiinggal le berkuntau kat jalan, cai2 biol bebal taik kucing

    BalasPadam
  22. Memang betul ler Mahataik ni kaki kencing. Dulu dia hasut mahasisewel berarak berguling kuntau kat atas jalan. Bila bebudak barua biol tu turun melalak menyalak, dia cabut pergi ke Langkawi. Kali ini, dia beriya-iya hasut rakyat turun mengganas kat jalan pula dalam agenda Bershit yang dikepalai oleh puak-puak kafir di bawah tajaan DAP. Tapi dia cuba nak buat cara lempar batu sembunyi tangan dan tak mahu terpalit dgn keganasan yg bakal tercipta (dan dia pasti juga takut). Dia belah pergi bercuti ke luar negara. Tinggallah cai-cai Melayu barua bodoh yg akan menanggung sengsara dan mem’bersih’kan taik yang ditinggalkan si Mahataik ini.

    BalasPadam